Geen moddolsquote:Op woensdag 9 november 2011 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
geen moddols own dus. Maar wel TD!
ja ik kan met photoshop omgaan, maar gezien het niveau hier denk ik dat paint prima voldoetquote:Op woensdag 9 november 2011 18:07 schreef Mss het volgende:
Hebben we trouwens niemand in de groep die met photoshop om kan gaan? We hebben al bijna 1.5 jaar SC en niet eens een mooie OP! /serieuze post.
Als je nou zaterdag aan mn boobies mag zitten is het dan goed?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar is niet zo veel voor nodig hoor
Ik kan het nietquote:Op woensdag 9 november 2011 18:07 schreef Mss het volgende:
Hebben we trouwens niemand in de groep die met photoshop om kan gaan? We hebben al bijna 1.5 jaar SC en niet eens een mooie OP! /serieuze post.
Altijdquote:Op woensdag 9 november 2011 18:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Als je nou zaterdag aan mn boobies mag zitten is het dan goed?
Ik kan wel goeden paints makenquote:Op woensdag 9 november 2011 18:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ja ik kan met photoshop omgaan, maar gezien het niveau hier denk ik dat paint prima voldoet
Dat is waarquote:Op woensdag 9 november 2011 18:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ja ik kan met photoshop omgaan, maar gezien het niveau hier denk ik dat paint prima voldoet
Dus iedereen moet een foto van z'n boobs plaatsen?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:10 schreef Lindytje het volgende:
Ik stel voor dat we er eentje maken met boobiepics
en bier.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:10 schreef Lindytje het volgende:
Ik stel voor dat we er eentje maken met boobiepics
en waarquote:
Tot het volgende topic dan maar weerquote:Op woensdag 9 november 2011 18:12 schreef Mss het volgende:
Ik ben koken, dus waarschijnlijk is dit mijn laatste post in dit topic![]()
AAAAA MAKE IT GO AWAY!quote:Op woensdag 9 november 2011 18:12 schreef Lindytje het volgende:
Kijk eens wie ik tegenkom in mijn foto-emmer
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 9 november 2011 18:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
wait wut, is EINZ in het echt met een s?
Mijn libido wat doe jequote:Op woensdag 9 november 2011 18:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O wacht maar:
[ afbeelding ]
mhuwahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat ik zo veel van je hou
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:16 schreef Lindytje het volgende:
Speciaal voor SQ:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat ik zo veel van je hou![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Oh godquote:
Weer met 50 omhoog?? Rot op joh!! Schijtoverheidquote:Op woensdag 9 november 2011 18:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh god
Ik krijg net mail van zorgverzekeraar. Basispremie weer met 10 euro om hoog, aanvullende verzekeringen durf ik niet eens te kijken, en de overheid heeft bepaald dat eigen risico weer met 50 euro omhoog gaat. Ik word er echt mismoedig van
Wat heb je gezegd dan? I want to knowquote:Op woensdag 9 november 2011 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
Bb zegt dat ik niet zulke dingen op FB moet zetten. Was het echt zo kwetsend ?
Nee, sommige van die statusupdates zijn ook mateloos irritantquote:Op woensdag 9 november 2011 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik begin me wel ernstig af te vragen hoe hoog ze het allebei op gaan laten lopenquote:Op woensdag 9 november 2011 18:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Over 10 jaar hebben we 10.000 eigen risico
220!! euroquote:Op woensdag 9 november 2011 18:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Weer met 50 omhoog?? Rot op joh!! Schijtoverheid
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:16 schreef Lindytje het volgende:
Speciaal voor SQ:Stinkhoer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat ik zo veel van je houdisclaimer
Nee man! Je hebt het volste recht om je te verwonderen!quote:Op woensdag 9 november 2011 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
aww kutquote:Op woensdag 9 november 2011 18:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh god
Ik krijg net mail van zorgverzekeraar. Basispremie weer met 10 euro om hoog, aanvullende verzekeringen durf ik niet eens te kijken, en de overheid heeft bepaald dat eigen risico weer met 50 euro omhoog gaat. Ik word er echt mismoedig van
Datquote:Op woensdag 9 november 2011 18:20 schreef BGTes het volgende:
[..]
aww kutVoor iemand die elk jaar haar eigen risico maxt is dat niet chill.. (moi)
Ik nietquote:
Dat moet de rest van de wereld ook. En jij krijgt vast wel zorgtoeslag als studentquote:Op woensdag 9 november 2011 18:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Niet dat ik moet zeiken want ik kan op zich best een baantje zoeken. Maar ik ga niet werken om mijn eigen risico te kunnen betalen. Mongols
quote:Beste studenten
Even een paar dingen op een rijtje wat betreft de weging van de cijfers van de opdrachten:
Opdracht 1 telt voor 15% mee voor je eindcijfer.
Opdracht 3 telt voor 15% mee voor je eindcijfer.
Opdracht 2 kent geen cijfer, wordt daarom niet voor je eindcijfer meegenomen, maar je moet wel een voldoende halen om een voldoende voor het vak te krijgen.
Het tentamen telt voor 70% mee voor je eindcijfer.
Alles kan gecompenseerd worden. Alleen je eindcijfer moet een voldoende zijn. Dus met twee keer een 5 voor de opdrachten en een 9 voor je tentamen haal je het vak.
Voor het berekenen van het eindcijfer maken wij gebruik van de onafgeronde cijfers zoals ze zijn doorgegeven.
Wat betreft de herkansing van een opdracht:
Na de deadline van opdracht 3 zullen de herkansingsopdrachten bekend worden gemaakt. Het is mogelijk om elk onderdeel te herkansen. Meer hierover morgen tijdens het college (of tegen die tijd).
Ja 70 euro. Dat is voor mijn premie niet voor mijn eigen risicoquote:Op woensdag 9 november 2011 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat moet de rest van de wereld ook. En jij krijgt vast wel zorgtoeslag als student
Dan heb je geld teveelquote:Op woensdag 9 november 2011 18:24 schreef Lindytje het volgende:
Ik krijg heul nooit ergens toeslagen
Maar wel vanaf 1 dec. weer werken![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, je stelt het verkeerd:
Dan kan ik nog meer falen![]()
Bwhehehquote:
Liefquote:Op woensdag 9 november 2011 18:28 schreef Lindytje het volgende:
Achgossie
Ik kom in mijn foto-emmer een foto tegen van baby-Sien!!
[ afbeelding ]
Aahw!quote:Op woensdag 9 november 2011 18:28 schreef Lindytje het volgende:
Achgossie
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaawhquote:Op woensdag 9 november 2011 18:28 schreef Lindytje het volgende:
Achgossie
[ afbeelding ]
Nohhhhquote:Op woensdag 9 november 2011 18:28 schreef Lindytje het volgende:
Achgossie
[ afbeelding ]
liefquote:Op woensdag 9 november 2011 18:28 schreef Lindytje het volgende:
Achgossie
[ afbeelding ]
Die gigantische poten erbijquote:Op woensdag 9 november 2011 18:28 schreef Lindytje het volgende:
Achgossie
[ afbeelding ]
Sienquote:Op woensdag 9 november 2011 18:28 schreef Lindytje het volgende:
Achgossie
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:28 schreef Lindytje het volgende:
Achgossie
[ afbeelding ]
Dat komt door je UIquote:
Het is nog erger als ze gewoon al in NL zijn maar je ze pas zaterdag ( OP DE MEETquote:Op woensdag 9 november 2011 18:43 schreef PriemGirl het volgende:
TETTEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EN WAAR ZIJN MIJN MO'S !!! Heel mijn avond verpest gofferrrrrr![]()
Pas op, anders neem ik Masja als UIquote:
Ohja dat vind ik ook wel een goede!quote:Op woensdag 9 november 2011 18:46 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben voor de tettenbanner !!!!!![]()
(sorry ben nu pas aan het teruglezen)
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Pas op, anders neem ik Masja als UI![]()
(Zou dat strafbaar zijn?)
Wut?twitter:hiphophater twitterde op woensdag 09-11-2011 om 14:51:23@maschaa Om wát te concealen? Je stralende lach? je mooie huid? Je natuurlijke schoonheid? Zonde hoor... reageer retweet
Zij heeft ook geen tettenquote:
Idemquote:Op woensdag 9 november 2011 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik blijf gewoon lolleren om dat plaatje.
Slechte humor, we haz it.quote:
Heeft ze ook wel gelijk in, die dude is tenminste nog grappig, wijf is eng.quote:
Dat vooral ja, die lachquote:Op woensdag 9 november 2011 18:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft ze ook wel gelijk in, die dude is tenminste nog grappig, wijf is eng.
Met z'nhoofd.
Boobiepics.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:53 schreef Lindytje het volgende:
Damn, ik ben al 4 boobiepics tegengekomen in mijn photobucket
Allemaal voor dit kansloze topique gemaakt
We love your boobiesquote:Op woensdag 9 november 2011 18:53 schreef Lindytje het volgende:
Damn, ik ben al 4 boobiepics tegengekomen in mijn photobucket
Allemaal voor dit kansloze topique gemaakt
Als ik vanavond nog zin heb om nog een keer mijn photobucket rond te gaan, zal ik een compilatiepost makenquote:
Ja, zou dat? Ik heb geen idee.. ?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk wel dat ik hem zo weg moet halen, denk niet dat dit volledig legaal is en ik zie Masja er voor aan me aan te klagen
Ik ben al aan het googelen, ik heb echt geen flauw ideequote:Op woensdag 9 november 2011 18:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, zou dat? Ik heb geen idee.. ?
Bwhehhehehe, sukkelquote:Op woensdag 9 november 2011 19:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben al aan het googelen, ik heb echt geen flauw idee
Ik zou het wel doenquote:Op woensdag 9 november 2011 18:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, zou dat? Ik heb geen idee.. ?
Dat.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zou het wel doen![]()
Gebruik van pic zonder toestemming etc etc
Laat de jouwe maar zien dan.quote:
Auteursrecht zeker niet want ik heb zelf de screenshot gemaaktquote:Op woensdag 9 november 2011 19:01 schreef PriemGirl het volgende:
Auteurs- en privacyrechten lijken me behoorlijk geschonden zo
Jamaar, internet!quote:Op woensdag 9 november 2011 19:01 schreef PriemGirl het volgende:
Auteurs- en privacyrechten lijken me behoorlijk geschonden zo
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Auteursrecht zeker niet want ik heb zelf de screenshot gemaakt
Dammit, moet ik een andere manier vinden om IJs terug te pakken
Wel. Jij maakt foto van foto. Eigenlijke foto staan auteursrechten op. Zij heeft geen toestemming gegeven dat jij dat mag doen; dus het mag nietquote:Op woensdag 9 november 2011 19:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Auteursrecht zeker niet want ik heb zelf de screenshot gemaakt
Dammit, moet ik een andere manier vinden om IJs terug te pakken
Hij heeft tenminste zijn kop nog meegespotenquote:Op woensdag 9 november 2011 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik blijf gewoon lolleren om dat plaatje.
Niet voor jou.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste zijn kop nog meegespoten
Het was een foto van een filmpjequote:Op woensdag 9 november 2011 19:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wel. Jij maakt foto van foto. Eigenlijke foto staan auteursrechten op. Zij heeft geen toestemming gegeven dat jij dat mag doen; dus het mag niet
(IT-recht op hoge school!! Ik heb zowaar opgelet)
Principe blijft hetzelfde.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het was een foto van een filmpje
Je mag de foto uitprinten en boven je bed hangenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het was een foto van een filmpje
Nachtmerries.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je mag de foto uitprinten en boven je bed hangen![]()
![]()
Bwhehehehehehequote:Op woensdag 9 november 2011 19:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Dan wens ik d'r veel succesquote:Op woensdag 9 november 2011 19:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn vriendinnetje gaat over een paar uur naar Bangkok om daar voor onbepaalde tijd te blijven en ze wilt uiteindelijk uitkomen in Australië. Helemaal alleenZe mocht haar vlucht nog omzetten naar een ander startpunt maar ze wilde toch naar Bangkok.
ITS THE EYEBROWLADYquote:
Volgens mij is er nog best wat van dat jonge grut die dat echt hebbenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Bwhehehe ja als het echt heel erg is zou ze wel gaan helpen. Met wat? Geen ideequote:
Klopt. Maar de kans dat de mijne erover gaat mekkeren is kleiner dan dat Masja erover gaat mekkeren.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maarmaarmaar, dan zitten heel veel van ons toch auteursrecht te schenden met onze UI?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Masja gaat zeker weten mekkerenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt. Maar de kans dat de mijne erover gaat mekkeren is kleiner dan dat Masja erover gaat mekkeren.
Nobel streven welquote:Op woensdag 9 november 2011 19:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehehe ja als het echt heel erg is zou ze wel gaan helpen. Met wat? Geen idee
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:12 schreef Lindytje het volgende:
Godsamme, wat een foto's kom ik tegen
Deze was toen ik de laatste keer mijn enkelbanden had gescheurd...
Note: mijn enkels zijn normaal best slank, itt de rest van mijn lichaam
In spoiler, want nasty:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
In spoiler, want nasty:oeh, mag ik dat als av?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Da's nou niet de vriendelijkste stad.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Masja gaat zeker weten mekkeren
Maar het gevaar is geweken
Wat is er in Bangkok trouwens? *wereldvreemd is*
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maarmaarmaar, dan zitten heel veel van ons toch auteursrecht te schenden met onze UI?
Eh, fair enough. Masja moet natuurlijk wel professioneel doen dus kan zoiets niet laten gebeuren.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt. Maar de kans dat de mijne erover gaat mekkeren is kleiner dan dat Masja erover gaat mekkeren.
In spoiler, want nasty:Oh, dit was 2 weken nadat het gebeurd wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En overstromingen nu. Lijkt me ook niet heel handig.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's nou niet de vriendelijkste stad.
Ik ga ook alleen op vakantie (niet zo ver als Bangkok!) maar mensen reageren altijd wel zoquote:Op woensdag 9 november 2011 19:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn vriendinnetje gaat over een paar uur naar Bangkok om daar voor onbepaalde tijd te blijven en ze wilt uiteindelijk uitkomen in Australië. Helemaal alleenZe mocht haar vlucht nog omzetten naar een ander startpunt maar ze wilde toch naar Bangkok.
Je mist zoveelquote:
Dan moet je dat aanzetten!quote:
Er zijn daar nu overstromingen en ook al doden gevallen enzo.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Masja gaat zeker weten mekkeren
Maar het gevaar is geweken
Wat is er in Bangkok trouwens? *wereldvreemd is*
Dat sowieso, ze doen alquote:Op woensdag 9 november 2011 19:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ga ook alleen op vakantie (niet zo ver als Bangkok!) maar mensen reageren altijd wel zo.
quote:
Ik vind het stoer dat ze alleen gaatquote:Op woensdag 9 november 2011 19:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ga ook alleen op vakantie (niet zo ver als Bangkok!) maar mensen reageren altijd wel zo.
Bangkok zou ik sowieso niet doen.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het stoer dat ze alleen gaatMaar alleen naar Bangkok zou ik op dit moment dan weer niet doen
Moet je gaan lezen.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:16 schreef PriemGirl het volgende:
Ik hou niet van nieuwe UI's want dan 'herken' ik mensen niet meer
Dat!quote:Op woensdag 9 november 2011 19:16 schreef PriemGirl het volgende:
Ik herkende mezelf net nietquote:Op woensdag 9 november 2011 19:16 schreef PriemGirl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het niet zo heel vreemd dat ik niet meer mag sporten
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef Lindytje het volgende:
Dit was twee weken eerder, een kwartier nadat het was gebeurd
Mooi ei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het niet zo heel vreemd dat ik niet meer mag sporten
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
Idd! Daarom blijf ik mijn Pennywise trouwquote:Op woensdag 9 november 2011 19:16 schreef PriemGirl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het niet zo heel vreemd dat ik niet meer mag sportenSjonge wat een bal zeg!
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Kinky.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het niet zo heel vreemd dat ik niet meer mag sportendisclaimer
En ik mijn avatars suck. Want avatars suckquote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Idd! Daarom blijf ik mijn Pennywise trouw
Jaa !!!! Het ís een rups ding met spikkelsquote:
Dramaqueennicht.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En ik mijn avatars suck. Want avatars suck
Gedver Lin !! You're growing a second foot
Lol skjoe; ik lees net die reactie van je nichtHow to take live too serious
Ruppie de rupsquote:Op woensdag 9 november 2011 19:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaa !!!! Het ís een rups ding met spikkels
Het is lifequote:Op woensdag 9 november 2011 19:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En ik mijn avatars suck. Want avatars suck
Gedver Lin !! You're growing a second foot
Lol skjoe; ik lees net die reactie van je nichtHow to take live too serious
Het is een augurkquote:Op woensdag 9 november 2011 19:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik d8 dat dat een augurk was
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dankje
De mensen op de EHBO keken ook echt zo:![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:21 schreef BGTes het volgende:
[..]
Het is een augurkMaar anderen dachten dat het een rups was
Na mijn "zei" voel ik mij niet gerechtvaardigd bij spellingnazi spelen.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nasiquote:Op woensdag 9 november 2011 19:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Na mijn "zei" voel ik mij niet gerechtvaardigd bij spellingnazi spelen.
quote:
Le fuquote:
Blondheid zit van binnenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
En ik ben niet eens blond, ken je nagaan
Rurk klinkt beter.quote:
Ik loldequote:Op woensdag 9 november 2011 19:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Le fu
waarom doe je nou zoooo !!! Ik verwonder me soms over mensen die zo doen...
Jij niet alleen.quote:
Goeden kwoot wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
Het is trouwens een uitspraak van mijn vorige bazin (die schreeuwerd)
Erger je niet, verwonder je slechts
Ik hou er van
Huuuuu, ik schoof een meter naar achteren.quote:
En hij reageert met:quote:I thought that I had everything
I didn’t know what life could bring
But now I see honestly
You're the one thing I got right
The only one I let inside
Now I can breathe 'cause you're here with me
And without you, I don’t know what I’d do
I could never ever live a day with out you
I love you Jordi
En ze zijn 4 maanden samenquote:Liefje ♥ ik denk dag en nacht aan jou. Jij bent alles voor me en ik wil niemand anders dan jou ♥ ik hou van je xxxx je ongelooflijk verliefde verloofde ♥
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:26 schreef Lindytje het volgende:
Damn, ik heb deze ava al meer dan 3 jaar
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Omg, ik heb zulke kansloze mensen op fb
Dit zet zij erop:
[..]
En hij reageert met:
[..]
En ze zijn 4 maanden samen![]()
Die moet gewoon anatomisch incorrect zijn.quote:
Dat is echt dieptriest. Een grote langequote:Op woensdag 9 november 2011 19:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dit zet zij erop:
[..]
En hij reageert met:
[..]
The fuck!quote:
Lmaoquote:Op woensdag 9 november 2011 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
Poll: Augups of rurk?
• Augups
• Rurk
• Derp
• Masja
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Die zijn per ongeluk meeverhuisd vanaf Hyves!quote:Op woensdag 9 november 2011 19:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dit zet zij erop:
[..]
En hij reageert met:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
• Augups
• Rurk
• Derp
• Masja
Tussenstand:
[ afbeelding ]
HOE MOET IK KIEZENquote:Op woensdag 9 november 2011 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
• Augups
• Rurk
• Derp
• Masja
Tussenstand:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2011 19:30:47 ]
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
![]()
Die ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
![]()
![]()
Nou moet ik huilen van het lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My hovercraft is full of eel.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Eindelijk iemand die het zietquote:
Dat!!!!quote:Op woensdag 9 november 2011 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neeee lin je moet stiffy goats als ava![]()
Oke jij wintquote:Op woensdag 9 november 2011 19:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het ziet
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Webcam met spiegelfunctie in het midden, ik heb ook zulke foto's van mezelfquote:
Ik pis bijna in mijn broek manquote:Op woensdag 9 november 2011 19:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je brengt me op gayniale ideeen!quote:Op woensdag 9 november 2011 19:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Webcam met spiegelfunctie in het midden, ik heb ook zulke foto's van mezelf
Ja, maar dat is lastig om zo te zien.. of er moet een gif van zijn, dan houd ik me zeker aanbevolenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neeee lin je moet stiffy goats als ava![]()
Je kan ook zorgen dat je maar 1 oog hebtquote:Op woensdag 9 november 2011 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je brengt me op gayniale ideeen!
Briljantquote:Op woensdag 9 november 2011 19:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Webcam met spiegelfunctie in het midden, ik heb ook zulke foto's van mezelf
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMFG ik ga dood![]()
Jonge, rot op!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt die andere foto van Klau ookquote:Op woensdag 9 november 2011 19:37 schreef Lindytje het volgende:
No, wait.. ik weet een betere Ava....
Moment
Als er maar "waar" in de TT staatquote:Op woensdag 9 november 2011 19:38 schreef BGTes het volgende:
En we hebben weer rode lettertjes boven de replybox
Ja, die heb ik nog wel ergens iddquote:Op woensdag 9 november 2011 19:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij hebt die andere foto van Klau ook(die staat niet meer op haar site
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |