Als het een seksgrap wordt dan bannen we je permanent van Fok!...quote:Op woensdag 9 november 2011 17:50 schreef diederikdukkie het volgende:
Oke,ts begint. Maar ik ben wel humorloos.
Duidelijk. Je verkracht deze reeks.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:56 schreef diederikdukkie het volgende:
Ik wist echt niets leuks te bedenken,
En dan gooi je dus blikken de lucht in?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:57 schreef diederikdukkie het volgende:
Idd. Daarom wilde ik niet beginnen xD
Ik bedoelde de studios van SBS6
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:55 schreef diederikdukkie het volgende:
Bereid je voor op de minst grappige strip uit je leven:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:56 schreef alf89 het volgende:
Zoiets zou het wel geweest zijn.
[ afbeelding ]
You're so punny.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:23 schreef HaJee het volgende:
Lang over deze nagedacht
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:36 schreef humorduck28 het volgende:
Mijne bijdrage:
[ afbeelding ]
Glappig he...![]()
Maak er dan eentje.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
En nu eens zonder pies, schijt, anale seks of aids.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vorige topics. Heb er 10 gemaakt ofzo.
Carl Barx jongûhhquote:Op donderdag 10 november 2011 17:05 schreef Salmiak het volgende:
Voor iedereen die strips zoekt om de tekstballonen van leeg te maken: http://disneycomics.free.fr/index.php
Alle verhalen van Don Rosa zijn een aanrader om gewoon te lezen trouwens, wat een bazentekenaar is dat
Ik respecteer de oervader, maar de manier waarop Don Rosa het karakter van vooral Dagobert Duck heeft uitgediept is te geniaal om te negeren.quote:
Agreed.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:10 schreef Salmiak het volgende:
[..]
Ik respecteer de oervader, maar de manier waarop Don Rosa het karakter van vooral Dagobert Duck heeft uitgediept is te geniaal om te negeren.
Hier is de vorige deel #3quote:Op donderdag 10 november 2011 17:26 schreef Rezania het volgende:
Waar zijn de vorige topics dan? Deze is niet gereekst.
Ik heb ff gesnuffeld, maar de strips zijn meerdere pagina's lang. Heb je ook een link van strips die maar één pagina zijn?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:05 schreef Salmiak het volgende:
Voor iedereen die strips zoekt om de tekstballonen van leeg te maken: http://disneycomics.free.fr/index.php
Alle verhalen van Don Rosa zijn een aanrader om gewoon te lezen trouwens, wat een bazentekenaar is dat
Dan moet dit deel nog wel gereekst worden.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:44 schreef Prof_Hoax het volgende:
FF zoekfunctie ditdat je weet Rez.
waarom post je niet de vorige deel 3quote:Op donderdag 10 november 2011 17:49 schreef Rezania het volgende:
Gevonden.
Bewerk een Duckstripje
Bewerk een Duckstripje #2
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:49 schreef samvirus het volgende:
[..]
waarom post je niet de vorige deel 3
Er is een vorige deel 3?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:49 schreef samvirus het volgende:
[..]
waarom post je niet de vorige deel 3
Hij is al weg, doe maar niet.quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:54 schreef smegmanus het volgende:
Jammer van al het gekanker in die strips man is dat echt nodig?
Dit topic is geen vrijbrief voor gekanker en andere meuk.
De meeste verhalen zijn lang ja, maar er zitten er ook tussen van 1 pagina hoor. Je kan het paginanummer gewoon naast de titel van de strip zien staan dus hoef je niet 1 voor 1 elke strip aan te klikken.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb ff gesnuffeld, maar de strips zijn meerdere pagina's lang. Heb je ook een link van strips die maar één pagina zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |