ik weet natuurlijk niet precies wat je eetpatroon is maar jij zegt dat je het nu doet op wat crackers en nog wat en dat is niet de manier om af te vallenquote:Op woensdag 9 november 2011 17:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik eet gezond, niet al te veel vet, waar mogelijk met olijfolie bakken ipv boter etc etc. Je zou toch verwachten dat het vetpercentage eens daalt. Ik heb zittend werk, dus mezelf volkanen is sowieso slecht
Wel veel fruit mee, banaan, sinaasappel, dat soort. Dan trek ik het wel op zo"n dag.
Jij moet nog borstvoeding gaan geven (of niet, lekker eigen keuzequote:
Niet nu al, dat zou gek zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:35 schreef Pheno het volgende:
Jij moet nog borstvoeding gaan geven (of niet, lekker eigen keuze)
Oh, ik heb ook zware botten hoor. Ik sport vier keer per week, waarvan twee keer spinning, maar ik leg me er maar bij neer dat ik niet alles kan eten wat ik wil. Druk gaan afvallen met drankjes en poedertjes is niet aan me besteedquote:Op woensdag 9 november 2011 17:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet natuurlijk niet precies wat je eetpatroon is maar jij zegt dat je het nu doet op wat crackers en nog wat en dat is niet de manier om af te vallen
alleen fruit eten ook niet bijvoorbeeld
Ik wou je niet aanvallen of zo, maar het zijn van de dingen die iedereen gelooft die goed zijn, maar het niet zijn
dieeten is lastiger dan de gemiddelde mens zich op heeft
"gaan" toekomstige tijdquote:
Hendig. Ik moet tien T-shirts en een Collectors Edition morgen versturen. Ik moet nog grote enveloppen kopenquote:Op woensdag 9 november 2011 17:36 schreef Tegan het volgende:
Ik moet iets terugsturen in een antwoordenveloppe. Hebben ze me een gewone enveloppe gestuurd.
Gewoon zo in de brievenbus flikkeren, krijgen ze alsnog een kaartje van de Post dat ze mogen betalenquote:Op woensdag 9 november 2011 17:36 schreef Tegan het volgende:
Ik moet iets terugsturen in een antwoordenveloppe. Hebben ze me een gewone enveloppe gestuurd.
GAWD. NO!quote:Op woensdag 9 november 2011 17:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
"gaan" toekomstige tijd
Of jij moet dorst hebben
Is het al vrijdag?quote:
Helaas niet.quote:
Alleen het is een enveloppe met zo'n see through stukje voor het adres. Maar die gebruik ik dus niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Gewoon zo in de brievenbus flikkeren, krijgen ze alsnog een kaartje van de Post dat ze mogen betalen.
Nee, Dan. Dat is zwaar. Ga je toch zelf Pheen?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:40 schreef JDude het volgende:
Bowlen en naar Parijs. Heb jij het even zwaar!
en erg onpraktischquote:
dat laatste is al helemaal geen gezonde manierquote:Op woensdag 9 november 2011 17:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook zware botten hoor. Ik sport vier keer per week, waarvan twee keer spinning, maar ik leg me er maar bij neer dat ik niet alles kan eten wat ik wil. Druk gaan afvallen met drankjes en poedertjes is niet aan me besteed
Nou, op zich niet hoor.quote:
En allemaal betaald door een ander. Zelfs het treinkaartje vanaf Nijmegen naar Parijs en terug + overnachtingquote:Op woensdag 9 november 2011 17:40 schreef JDude het volgende:
Bowlen en naar Parijs. Heb jij het even zwaar!
de baby zit toch nog in je buik?quote:
Op één baan?quote:
Ik heb twee plaatsen. En ik moet die man natuurlijk ontmoeten. Danquote:Op woensdag 9 november 2011 17:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, Dan. Dat is zwaar. Ga je toch zelf Pheen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |