quote:Op woensdag 9 november 2011 17:03 schreef Cyaa het volgende:
duidelijke topictitel...strekt de lading volledig...
Dit.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Wrm lullig? Jullie hebben ook een eigen leven?! Hij heeft vast zat andere vrienden
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:06 schreef ayumu het volgende:
Moet je hier echt een topic voor maken je weet het antwoord vast en zeker toch al![]()
Gewoon de deur dicht houden en niks lulligs aan.
Het is geen vraag, het is meer van even delen, zit me dwars. En misschien wat inzichten van anderen.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:06 schreef ayumu het volgende:
Moet je hier echt een topic voor maken je weet het antwoord vast en zeker toch al![]()
Gewoon de deur dicht houden en niks lulligs aan.
Wasda, de lading strekken?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:03 schreef Cyaa het volgende:
duidelijke topictitel...strekt de lading volledig...
Omdat ze heel akelig post. Niet een persoonlijke mening over die jongen in problemen. Nergens meedenken. Hij zal toch ook wel gewoon een baan hebben en intussen iets voor zichzelf zoeken. Maar dat noemt ze niet. Ik, ik, ik en hij is meteen maar een idioot.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Wrm lullig? Jullie hebben ook een eigen leven?! Hij heeft vast zat andere vrienden
Waarom moet jij dat doen?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:08 schreef Philosopheraptor het volgende:
Ik woon samen he, dus ik ben niet degene die alles beslist. Maarja, hoe dwing ik die gast gewoon te suen?
Dit, en ts, is het jouw vriend's beste vriend? Want anders is het al helemaal nergens voor nodig... Gewoon praten met jouw vriend dus, misschien vindt hij het ook wel niet leuk?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom moet jij dat doen?
Jij moet met je vriend bespreken dat je die jongen niet elke week te logeren wil hebben. En dan houdt het op.
Dit dus. Het is de vriend van je vriend, dus je vriend lost het maar op met die vriend.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom moet jij dat doen?
Jij moet met je vriend bespreken dat je die jongen niet elke week te logeren wil hebben. En dan houdt het op.
En wat is de mening van jouw vriend (schrijf je namelijk nergens) of doet zijn mening er voor jou eigenlijk helemaal niet toe?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:15 schreef Philosopheraptor het volgende:
Het is geen vriend, het is een vage kennis die mijn vriend een jaar geleden voor het laatst heeft gesproken. Zijn beste vriend zou altijd mogen slapen.
Verder, als mijn vriend in een rolstoel komt ben ik er voor hem hoor, dat is toch een heel ander verhaa;?
Met je vriend kan je hopelijk beter praten.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:16 schreef Philosopheraptor het volgende:
Ik ken hem verder niet, en als ik met hem sprak wassie een beetje vaag
Praat dan met hem en zeg niet hij doet vaag, vraag naar antwoorden zeg wat je gehoord heb en vraag waarom hij steeds blijf pitten, nja dat wil.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:18 schreef Philosopheraptor het volgende:
Mijn vriend boeit het niet zo. hij heeft zich er ook niet in verdiept en vindt het wel oke, zovan blijf maar, maar hij weet niet eens het hele verhaal. Ik maak me er drukker om dan hij want hij maakt zich zowieso nooit zo druk om anderen bejalve hemzelf, mij en zijn familie.
En dat geld heeft ie dan morgen weer terug en overmorgen een nieuw huis?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:08 schreef Philosopheraptor het volgende:
Ik woon samen he, dus ik ben niet degene die alles beslist. Maarja, hoe dwing ik die gast gewoon te suen?
Heb jij het topic überhaupt gelezen?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:36 schreef b0ysd0ntcry het volgende:
Aanklagen?
Sorry hoor... Maar het is een meisje. Een keer boos doen moet voldoende zijn om 3000 euro en anale seks met inbegrip van a2m los te peuteren. Als je je echt boos maakt vraag je ook nog 100 euro voor de seks.
Hou je bek over mij.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:16 schreef B-FliP het volgende:
En wie zegt dat het allemaal zo is zoals "die gast" zegt? Je zal de eerste niet zijn die met fantasieverhaaltjes van een klaploper als hotel gebruikt wordt waarna er een aantal dingetjes zullen zijn die jij mist.. Tenminste, je zegt dat het een vage vriend is, niet iemand die je vriend goed kent.
Ik praat over jou wanneer ik wil, klaploper!quote:
Misschien zou je ook eens wat meer moeten communiceren.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:02 schreef Philosopheraptor het volgende:
In plaats van haar dik aan te klagen zoals ieder normaal mens, probeert hij het met woorden op te lossen.
Ga je toetsenbord spoelen met zeep.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:39 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Heb jij het topic überhaupt gelezen?
Dat ligt niet aan zijn toetsenbord, newbie.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:00 schreef b0ysd0ntcry het volgende:
[..]
Ga je toetsenbord spoelen met zeep.
Dit is precies hetgeen ik miste in haar hele relaas. Gewoon moeite doen voor iemand die het moeilijk heeft om zijn situatie weer op de rit te krijgen i.p.v. alleen maar dat ikje.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:00 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, waarom ga je niet met je vriend en je gast om de tafel zitten, vragen wat er is en hem aanbieden wat hulp te bieden? Jij zit comfortabel, hij moet maar zien hoe hij zich redt.
Doe eens gek en bel een uurtje rond of je tijdelijke woonruimte voor 'm kan vinden of zo.
Zal de leeftijd wel zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 18:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Dit is precies hetgeen ik miste in haar hele relaas. Gewoon moeite doen voor iemand die het moeilijk heeft om zijn situatie weer op de rit te krijgen i.p.v. alleen maar dat ikje.
Nee, menselijkheid.quote:
Laat die crisis maar eens flink hard toeslaan op die natte egocentrische oortjes.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:15 schreef ayumu het volgende:
[..]
Klopt deels wat jij zegt, Maar als het nog een jong kind is zie je dit gedrag wel vaker.
Kijk ik ben niet zo, Help iedereen waar nodig en sommige realiseren zich dat pas als ze zelf iets mee maken. Alleen jammer dat het moet en laten we eerlijk zijn de maatschappij verandert steeds meer helaas.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:19 schreef Staal het volgende:
[..]
Laat die crisis maar eens flink hard toeslaan op die natte egocentrische oortjes.
Jij snapt hetquote:Op woensdag 9 november 2011 18:57 schreef Joe-Momma het volgende:
Iemand een slaap plek bieden in nood. Ok!
Maar als hij wekelijks terug blijft komen wordt het lastig. Toch een soort aanslag op je privacy. En zeker van een vage kennis.
Voor ¤50 euro p/m kan hij stiekem in een citybox pitten.
Ik zou het er maar met je vriend over hebben. Dat je hier helemaal niet zo happy van wordt.
En ga je het er nou over hebben met je vriend?quote:
Als je in ieder geval de moeite wílt doen om hem wat verder te helpen, snap ik 't nog. Maar je bestempelt je gast als een 'idioot'.quote:
Ah, jij voelt je gewoon buitengesloten in je eigen huis.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:34 schreef Philosopheraptor het volgende:
Oh, dat bedoel ik ook niet zo, ik vind het idioot dat hij haar niet aangeeft en dat hij er zo mee omgaat. Nu zit hij hier al urenlang te miepen over zijn leven...
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:24 schreef Staal het volgende:
Oh ja, als je die jongen niet in je wilt huis wilt hebben. Zeg dan tegen je vriend dat jullie zo goed kunnen praten en hou niet over hem op over hoe geweldig die jongen is en dat je hem onwijs leuk vindt en dat hij eigenlijk altijd mag blijven.
Moet jij eens kijken hoe snel deze logeerpartijtjes afgelopen zijn..
Ah, oké, dat snap ik wel. Als buitenstaander kijk je er natuurlijk ook fris en fruitig tegenaan. Hij heeft wat meer tijd nodig waarschijnlijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:34 schreef Philosopheraptor het volgende:
Oh, dat bedoel ik ook niet zo, ik vind het idioot dat hij haar niet aangeeft en dat hij er zo mee omgaat.
Vertrek naar de VS..quote:Op woensdag 9 november 2011 17:08 schreef Philosopheraptor het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |