Is het de bedoeling dat je alleen een literatuurstudie doet of moet je ook echt onderzoeken?quote:Op woensdag 9 november 2011 16:51 schreef borisz het volgende:
Ik moet ook een voorstel inleveren over anderhalve week.
quote:
Hop niet zo onzeker! Gaat goedkomenquote:Op woensdag 9 november 2011 17:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben meer bang dat mn onderzoeksvraag totaal afgezeken word
nouja ik vind t al heel wat dat ik op de knop verzenden heb gedrukt, nu is er geen weg meer terugquote:Op woensdag 9 november 2011 17:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Hop niet zo onzeker! Gaat goedkomen
Jawel, docent's mailbox hacken.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja ik vind t al heel wat dat ik op de knop verzenden heb gedrukt, nu is er geen weg meer terug
Nu ook zelf onderzoek doenquote:Op woensdag 9 november 2011 17:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat je alleen een literatuurstudie doet of moet je ook echt onderzoeken?
vertel me hoe?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jawel, docent's mailbox hacken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen eerste gesprekken/interviews voor afstudeeronderzoek, spannend wel!
En beetje jammer dat ik me niet zo fit voel, moet wel een beetje scherp zijn![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:07 schreef LieLie het volgende:
Voor de dames:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bijna altijd.. daar mee kondigt het zich vaak aan..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |