Lezen via een proxyserverquote:Op woensdag 9 november 2011 14:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn leven is niet meer compleet![]()
![]()
![]()
Wat heb je misdaan?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn leven is niet meer compleet![]()
![]()
![]()
Ik snap proxyservers niet.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik snap proxyservers niet.. Krijg dan vooral heeel veel reclame...
![]()
EN volgens Masjas banboodschap werkt het niet.
Dus ik lees nu via m'n mobiel
Ze zei de hele tijd dat ze rare voeten had en toen heb ik gezegd dat dat inderdaad zo isquote:
Mijn multivitaminesap wat doe jequote:Op woensdag 9 november 2011 14:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze zei de hele tijd dat ze rare voeten had en toen heb ik gezegd dat dat inderdaad zo is
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.beautylab.nl/2011/11/beloofd-is-beloofd/
Kan alleen niet meer quotenquote:
Ai!quote:Op woensdag 9 november 2011 14:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze zei de hele tijd dat ze rare voeten had en toen heb ik gezegd dat dat inderdaad zo is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:21 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ai!Het doet nog steeds pijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(haar artikel van vanmorgen was dan wel weer grappig)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Karmaquote:Op woensdag 9 november 2011 14:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het doet nog steeds pijn![]()
(haar artikel van vanmorgen was dan wel weer grappig)
Ja maar nagellak! EINZ!quote:
Ze gaat vanavond Rihanna ontmoeten en ziet eruit alsof ze schurft heeftquote:
wat wat wat wat ik wil detailsquote:Op woensdag 9 november 2011 14:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze gaat vanavond Rihanna ontmoeten en ziet eruit alsof ze schurft heeft![]()
![]()
![]()
Lollerquote:Op woensdag 9 november 2011 14:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Rihanna ontmoeten.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Staat in het artikelquote:Op woensdag 9 november 2011 14:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
wat wat wat wat ik wil details
Wel als ze Fok via twitter gaat afzeikenquote:Op woensdag 9 november 2011 14:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Loller
Maar ik volg haar twitter enzo allemaal niet hoor... is dat echt boeiend ja?
welke blog?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Staat in het artikelEn stond ook op haar twitter geloof ik
[..]
Wel als ze Fok via twitter gaat afzeiken![]()
EINZ!
Masja's blog natuurlijkquote:
Die van vanmorgen! Meest recente!quote:
Ze heet Masja!quote:
Doe de belg de groeten!quote:Op woensdag 9 november 2011 14:29 schreef Lindytje het volgende:
Ah, college klaar!
Ik ga eens naar huis denk ik
Komt zeker door 'nagellak'?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:33 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hallo, ik werd gelokt door de TT
My thoughtsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:38 schreef BGTes het volgende:
Oke oke nog eentje dan hou ik op met afzeiken
Het lijkt net of ML hier kwijltDas gewoon iets teveel LipglossSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naja het zal wel meevallen hopelijk... Plafond was niet ingestort daar, maar van die gipsplaten enzo wel, waarschijnlijk door het waterquote:Op woensdag 9 november 2011 14:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oh, en instortende flats zijn niet leuk..
Je bent zeker nieuw hier?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Allemaal meisjes hier joh!Waar staat SHJN eigenlijk voor?
show hier je nagels.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Allemaal meisjes hier joh!Waar staat SHJN eigenlijk voor?
Ik verheug me er nu al weer op.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:41 schreef Mss het volgende:
Klopt we hebben hier altijd woensdagavond nudepixavond!
Ik ben voor!quote:Op woensdag 9 november 2011 14:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
show hier je nagels.
Doe es. Doe es. Doe es. Doe es.
Joepie, das al bijna!quote:Op woensdag 9 november 2011 14:41 schreef Mss het volgende:
Oh, ik was het bijna vergeten.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:41 schreef Mss het volgende:
Ohjaquote:Op woensdag 9 november 2011 14:41 schreef Mss het volgende:
Oja das al bijnaquote:Op woensdag 9 november 2011 14:41 schreef Mss het volgende:
Oeh, show es!quote:Op woensdag 9 november 2011 14:43 schreef mirannie het volgende:
Mijn god, wat lullen jullie veelVolgens mij heb ik iets van 6 topics gemist.
En yayMijn Ozotic duochrome-holo´s zijn vandaag binnen gekomen en Beetlejuice bij het postagentschap opgehaald
Die Ozotics zijn echt![]()
![]()
By far de mooiste lakjes die ik ooit gehad heb.
Hai!quote:Op woensdag 9 november 2011 14:43 schreef mirannie het volgende:
En yayMijn Ozotic duochrome-holo´s zijn vandaag binnen gekomen en Beetlejuice bij het postagentschap opgehaald
![]()
Uh ja... heb ze nog niet gebruikt he. Heb nu nog een heftige glitter op en ben nog even te lui om eraf te halen. Misschien dat ik me er vanavond toe kan zetten en meteen 1 van de 3 pretties kan proberen.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:43 schreef mirannie het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:47 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Hai!![]()
Ozotic duochrome én holo, heb ik iets gemist?
Dat ik dit heb gemist is enkel uit zelfbescherming. Ik vind Ozotic echt duur.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:48 schreef mirannie het volgende:
[..]ja, dit heb je echt gemist. Ze zijn zooooo mooi!!
Zo uit m´n hoofd 531, 532, 533, 534. Heb zelf de 533 niet, maar de andere 3 wel.
Heb je ze bij picture polish vandaan trouwens?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:48 schreef mirannie het volgende:
[..]ja, dit heb je echt gemist. Ze zijn zooooo mooi!!
Zo uit m´n hoofd 531, 532, 533, 534. Heb zelf de 533 niet, maar de andere 3 wel.
Zijn ze ook. Maar als ik het vergelijk met andere dure merken, hebben zij wel veel mooiere en apartere kleuren. Overigens is tiptrendz niet zo heel duur, iig stukken goedkoper dan de andere verkooppunten, maar die hebben niet alles. Officieel versturen zij ook niet naar NL, maar als je gewoon betaalt met paypal, komt het gewoon jouw kant op.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:50 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dat ik dit heb gemist is enkel uit zelfbescherming. Ik vind Ozotic echt duur.
Nee, llarowe. Zijn ze iets duurder, maar verzendkosten veel lager. Maar PP heeft ze ook. En morenailpolish.blogspot.com heeft wel swatches, mocht je toch al vast nieuwsgierig zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 14:53 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Heb je ze bij picture polish vandaan trouwens?
Ja, die swatches zag ik net. Ik vind ze wel heftig, misschien iets té. Hmm.. Bedankt voor de tips!quote:Op woensdag 9 november 2011 14:55 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee, llarowe. Zijn ze iets duurder, maar verzendkosten veel lager. Maar PP heeft ze ook. En morenailpolish.blogspot.com heeft wel swatches, mocht je toch al vast nieuwsgierig zijn
Ga je bij de volgende dan ook weer zo zeiken?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:18 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik heb mn tentamen wel gehaald denk ik20 van de 30 punten binnen en er waren nog 6 punten bij de open vragen, daar heb ik vast wel iets goed, dus yay.
Die ozotics
Ik was me al in aan het houden ja! De volgende is morgenquote:Op woensdag 9 november 2011 15:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ga je bij de volgende dan ook weer zo zeiken?
Fuuuuu ik heb naar de swatches gekekenquote:Op woensdag 9 november 2011 14:55 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee, llarowe. Zijn ze iets duurder, maar verzendkosten veel lager. Maar PP heeft ze ook. En morenailpolish.blogspot.com heeft wel swatches, mocht je toch al vast nieuwsgierig zijn
Le fu,ik ook! Kan ik deze niet onder de kerstboom krijgen van mezelf?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fuuuuu ik heb naar de swatches gekeken
falen falen falen falen falenquote:Op woensdag 9 november 2011 15:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fuuuuu ik heb naar de swatches gekeken
Ja dat was gister geloof ik.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:33 schreef Mss het volgende:
Ik heb geen zin om de 20 topics van afgelopen week terug te lezen, maar ik kan me toch wel degelijk een post herinneren van jou met 'ik ga mijn toets niet halen'.
Goeie spamquote:Op woensdag 9 november 2011 15:34 schreef mirannie het volgende:
BOTTLE SPAM
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme, nu is m'n toetsenbord natquote:Op woensdag 9 november 2011 15:34 schreef mirannie het volgende:
BOTTLE SPAM
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En glijd je ook al van je stoel?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godverdomme, nu is m'n toetsenbord nat![]()
![]()
![]()
Ok, een waarschuwing had op z´n plaats geweestquote:Op woensdag 9 november 2011 15:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godverdomme, nu is m'n toetsenbord nat![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik las terug
Geyle lakjes mirannie!
Wil de moeder van SpaceInvaders haar op komen halen uit de ballenbak?
En neem Schaar ook gelijk ff mee
Ik deed niksquote:Op woensdag 9 november 2011 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik las terug
Geyle lakjes mirannie!
En ik wil niet met de moeder van Spees meequote:Op woensdag 9 november 2011 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik las terug
Geyle lakjes mirannie!
Ik heb nog steeds geen shipping mail dingquote:Op woensdag 9 november 2011 15:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, even op een rijtje:
- ik heb net 450 euro aan rekeningen betaald
- ik heb net MO gefaald
- ik heb net billenflesjes gefaald
- ik wacht nog op een ebay-faal.
Maar toch: WANTZZZZ!!! EINZ!!!!
Schop d'r!quote:Op woensdag 9 november 2011 15:38 schreef Puckzzz het volgende:
HAAT aan mijn Excel-impared collegaatje die mijn bestand inclusief alle formules helemaal verkloot heeft!![]()
![]()
![]()
*blad beveiligen*
Hulp!quote:Op woensdag 9 november 2011 15:34 schreef mirannie het volgende:
BOTTLE SPAM
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2011 15:40 schreef Dwyn het volgende:
Oh en ik kreeg net een huwelijksaanzoek in de trein.
Hoe romantischquote:Op woensdag 9 november 2011 15:40 schreef Dwyn het volgende:
En wat heb je geantwoord??quote:Op woensdag 9 november 2011 15:40 schreef Dwyn het volgende:
Dat zijn de beste!quote:Op woensdag 9 november 2011 15:40 schreef Dwyn het volgende:
Misschien heeft Mireille uit Maassluis 'm welquote:Op woensdag 9 november 2011 15:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen shipping mail ding
quote:Op woensdag 9 november 2011 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien heeft Mireille uit Maassluis 'm wel
Dat ik er even over na ging denken.quote:
Feli! Wanneer is de grote dag?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:40 schreef Dwyn het volgende:
Ga ze stalken.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:43 schreef Joysa het volgende:
Volgens facebook wonen er 2 mireilles in maassluis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
LOL!! Is weer eens wat anders dan via een video boodschap van Robertquote:Op woensdag 9 november 2011 15:40 schreef Dwyn het volgende:
Het betreft louter Mireille!quote:Op woensdag 9 november 2011 15:43 schreef Joysa het volgende:
Volgens facebook wonen er 2 mireilles in maassluis
Ik hoop over een jaar of 5 tot 10.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Feli! Wanneer is de grote dag?![]()
Dat is dan ook al weer snel. Vraag is alleen: wat had je gedaan als ze er nog wel waren geweest?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Al die lakken zijn out of stock![]()
![]()
(en ja dat weet ik omdat ik toch ben gaan kijken)
Ik wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat is dan ook al weer snel. Vraag is alleen: wat had je gedaan als ze er nog wel waren geweest?
Heeft iedereen trouwens Beetlejuice al binnen (behalve Dwyn dan)?
quote:Op woensdag 9 november 2011 15:44 schreef Lindytje het volgende:
Zo, zijn we weer
Ik heb geen vampieren gefaaldAlleen een blush-ding, was ik benieuwd naar
Oh, en ik ben onderweg nageroepen door meneer agent!
Ik stond zo voor het stoplicht te wachten... Komt er een motor-agent het kruispunt oprijden met zijn pliesiemotor. Deed verder niks ofzo, stond daar een beetje met z'n fluitje
En er reden ook gewoon auto's enzo... En toen werd het voor mij groen, dus ik zo rijden met mijn scooter, gaat ie helemaal uit zijn naad
'Ja, godverdomme..... blijf dan verdomme gewoon staan man!!!!!!!!![]()
' En toen ging ie heel hard op zijn fluitje blazen
Maar ja, toen was ik al aan de overkant van de weg, dus ik ben maar gewoon doorgereden. Like a boss![]()
Spannend verhaal he?Jongejongejonge, ik maak toch wat mee op een dag
sow hee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Geen idee, falen was een optiequote:Op woensdag 9 november 2011 15:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat is dan ook al weer snel. Vraag is alleen: wat had je gedaan als ze er nog wel waren geweest?
Don't rub it in.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2011 15:44 schreef Lindytje het volgende:
Zo, zijn we weer
Ik heb geen vampieren gefaaldAlleen een blush-ding, was ik benieuwd naar
Oh, en ik ben onderweg nageroepen door meneer agent!
Ik stond zo voor het stoplicht te wachten... Komt er een motor-agent het kruispunt oprijden met zijn pliesiemotor. Deed verder niks ofzo, stond daar een beetje met z'n fluitje
En er reden ook gewoon auto's enzo... En toen werd het voor mij groen, dus ik zo rijden met mijn scooter, gaat ie helemaal uit zijn naad
'Ja, godverdomme..... blijf dan verdomme gewoon staan man!!!!!!!!![]()
' En toen ging ie heel hard op zijn fluitje blazen
Maar ja, toen was ik al aan de overkant van de weg, dus ik ben maar gewoon doorgereden. Like a boss![]()
Spannend verhaal he?Jongejongejonge, ik maak toch wat mee op een dag
Dan was hij belangrijke mensen aan het vervoeren en moet hij dus het kruispunt vrij krijgen, heb ik laatst op youtube gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En jij deed net of hij niet bestond, gij rebel! EINZ!Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ja maar dat kan je toch niet ruiken.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan was hij belangrijke mensen aan het vervoeren en moet hij dus het kruispunt vrij krijgen, heb ik laatst op youtube gezien.
En jij deed net of hij niet bestond, gij rebel! EINZ!
nopequote:Op woensdag 9 november 2011 15:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oeh, ik ben benieuwd wie het waren danquote:Op woensdag 9 november 2011 15:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan was hij belangrijke mensen aan het vervoeren en moet hij dus het kruispunt vrij krijgen, heb ik laatst op youtube gezien.
En jij deed net of hij niet bestond, gij rebel! EINZ!
dat dusquote:Op woensdag 9 november 2011 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar dat kan je toch niet ruiken.
Dan onderschep jij de mijne.quote:
Nee, nog niet. Maar de pakjesman komt hier vaak 's avonds, dus er is nog hoop.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, hier had ik mijn handen al gewassen... Verder wel grappig spul
Don't come closer, I might hurt you
https://docs.google.com/s(...)rb0tORmRteHREV2hVc2cquote:Op woensdag 9 november 2011 15:57 schreef mirannie het volgende:
Ah, ok. Ik had geen zin om alles terug te lezen om te kijken wie ze al hadden gehad. Maar dat zijn er dus nog weinig.
And why oh why is het al bijna donker? Het is pas 4 uur! Betekent dit dat we in december om half 3 al in het donker zitten ofzo?
quote:Op woensdag 9 november 2011 15:57 schreef Lindytje het volgende:
Mocht er iemand voornemens zijn de blush gelee van de Vampire-collectie te kopen: Breng hem aan met een sponsje ofzo, niet met je vingers, wat je krijgt het er niet meer afHoly roze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, hier had ik mijn handen al gewassen... Verder wel grappig spul
Mocht er iemand voornemens zijn de blush gelee van de Vampire-collectie te kopen: Breng hem aan met een sponsje ofzo, niet met je vingers, wat je krijgt het er niet meer afWtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, hier had ik mijn handen al gewassen... Verder wel grappig spul
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Heerlijk! Kun je wel lang van genieten, gaat er niet zomaar afquote:
Om het goed te maken heb jij een mooi nummer gekregenquote:Op woensdag 9 november 2011 16:00 schreef Mss het volgende:
Ik heb echt al keivaak gemeld dat ik ze gewoon gisteren gekregen heb
Er is zelfs een spreadsheet voor aangemaakt?! LOLZquote:Op woensdag 9 november 2011 15:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
https://docs.google.com/s(...)rb0tORmRteHREV2hVc2c![]()
Alleen mensen die vandaag hebben gehad zijn nog niet toegevoegd, dat is niemand toch?
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Om het goed te maken heb jij een mooi nummer gekregen
De autistische kant in mij kwam naar bovenquote:Op woensdag 9 november 2011 16:02 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Er is zelfs een spreadsheet voor aangemaakt?! LOLZ
Geeft niet hoor.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De autistische kant in mij kwam naar boven
Mocht er iemand voornemens zijn de blush gelee van de Vampire-collectie te kopen: Breng hem aan met een sponsje ofzo, niet met je vingers, wat je krijgt het er niet meer afgoeien lipstain!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, hier had ik mijn handen al gewassen... Verder wel grappig spuldisclaimer
Gaaf.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
hihi mijn stomme nichtje is mij nu subtiel aan het bashen op FB
Oeh, nice!! Op jouw pribordpagina?quote:Op woensdag 9 november 2011 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie het.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
Vertel meerquote:Op woensdag 9 november 2011 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
nee, op d'r eigen... maar ze gaat wss toch niet meer reageren op mijn opmerking, doet ze nooitquote:Op woensdag 9 november 2011 16:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, nice!! Op jouw pribordpagina?
Ik zag m!quote:Op woensdag 9 november 2011 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, op d'r eigen... maar ze gaat wss toch niet meer reageren op mijn opmerking, doet ze nooit
IK ZIE 'M.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, op d'r eigen... maar ze gaat wss toch niet meer reageren op mijn opmerking, doet ze nooit
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
en m'n tante is ook boos denk ik want die reageert ook niet meer
Dat weet ik niet... hij zit nu op mijn hand, ik zal m er vanavond eens af proberen te halen met mijn make-upreinigerquote:Op woensdag 9 november 2011 16:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]krijg je m dan nog wel van je gezicht?
Ik ook! Ik was te laatquote:Op woensdag 9 november 2011 16:15 schreef BGTes het volgende:
De Glossyboxen worden blijkbaar verzondenBen benieuwd!
Hopelijk geen mueslirepen
Spannond.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:15 schreef BGTes het volgende:
De Glossyboxen worden blijkbaar verzondenBen benieuwd!
Hopelijk geen mueslirepen
Toen ik een tijdje terug een mail kreeg dat ik met Ideal kon betalen wassie er al niet meerquote:Op woensdag 9 november 2011 16:17 schreef BGTes het volgende:
[..]
Te laat?Vandaag werd hij pas uitverkocht hoor
Jonge, laat mij even blij zijn om een mogelijk drama. Entertainment, I needz itquote:Op woensdag 9 november 2011 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zou het, om zoiets futiels? ik kan heel goed met m'n tante overweg namelijk
Vage shizlle....quote:Op woensdag 9 november 2011 16:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Toen ik een tijdje terug een mail kreeg dat ik met Ideal kon betalen wassie er al niet meer
Oh joyquote:Op woensdag 9 november 2011 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
kak, mijn outlook liep net vast, opnieuw opgestart, en nu is m'n layout terug naar de fabrieksinstellingen en ik heb geen idee hoe ik het gefixt krijg![]()
Sterkte.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
kak, mijn outlook liep net vast, opnieuw opgestart, en nu is m'n layout terug naar de fabrieksinstellingen en ik heb geen idee hoe ik het gefixt krijg![]()
Ik nu ook !!!quote:
Wat moette !!quote:
Of ik kon ook gewoon op skjoe's profiel kijken waar ze gereageerd hadquote:Op woensdag 9 november 2011 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik nu ook !!!
Fail.. Ik zag het niet.. Loop al een half uur profielen aan te klikken tot ik doorhad dat er 'familie' bij skjoe staat.... Ik gebuik facebook toch ook niet jonges....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
BAM ! kwar ende tet !PriemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't come closer, I might hurt you
Sla mij.. pleasequote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Sla mij.. please
Het komt door spees gehyper....
HET IS BESMETTELIJK ZEG IK JE !!!!
Oeh spanking omnomnomquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Sla mij.. please
Het komt door spees gehyper....
HET IS BESMETTELIJK ZEG IK JE !!!!
Vewwy muchiesquote:
Kijk, en daar hou ik dan weer van, boobie pinch omnomnomnomnomquote:
quote:
Raar :/ ze kondigden net op facebook aan dat de laatste verkocht werd..quote:Op woensdag 9 november 2011 16:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Toen ik een tijdje terug een mail kreeg dat ik met Ideal kon betalen wassie er al niet meer
Rellenquote:Op woensdag 9 november 2011 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
het allerlolligst is nog wel dat ik ineens ontvriend ben door een ander nichtje, waar ik helemaal nooit ruzie of iets mee heb gehad maar die nu wel klit met stom nichtje
Ik weet het niet. Ik heb na die poging ook niet meer gekeken ofzo, dus misschien hadden ze weer.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:35 schreef BGTes het volgende:
[..]
Raar :/ ze kondigden net op facebook aan dat de laatste verkocht werd..
Rellen op begrafenissenquote:Op woensdag 9 november 2011 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
hehehe. Ach, 't zijn maar nichtjes, die zie ik wss alleen nog maar op begrafenissen ooit![]()
Serieus? Over een status die...... nee laat maar.. Het is te zielig hoe mensen zo snel op hun teentjes getrapt zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
het allerlolligst is nog wel dat ik ineens ontvriend ben door een ander nichtje, waar ik helemaal nooit ruzie of iets mee heb gehad maar die nu wel klit met stom nichtje
aandoenlijk, non?quote:Op woensdag 9 november 2011 16:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Serieus? Over een status die...... nee laat maar.. Het is te zielig hoe mensen zo snel op hun teentjes getrapt zijn
Wijven...quote:
Mijn konijn valt me opeens aan. Heeft mijn broer haar geleerd. Leuke broer hequote:Op woensdag 9 november 2011 16:43 schreef Lindytje het volgende:
En over een uur wederom met het knijn naar de dierenarts... Waarom groeien die tandjes ineens door?? Zo kunnen we elke maand naar de dierenarts met knijn. En dat is zielig, want ze vindt dat vet eng
Olifantentanden? Ziekte is helaas permanentquote:Op woensdag 9 november 2011 16:43 schreef Lindytje het volgende:
En over een uur wederom met het knijn naar de dierenarts... Waarom groeien die tandjes ineens door?? Zo kunnen we elke maand naar de dierenarts met knijn. En dat is zielig, want ze vindt dat vet eng
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn konijn valt me opeens aan. Heeft mijn broer haar geleerd. Leuke broer he
Ja, maar eerst had ze dat nooit... is ineens sinds nu een uhm... maand of anderhalf. Want we zijn een week of 3 geleden ook met haar naar de DA geweest.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Olifantentanden? Ziekte is helaas permanent
Of is ze gewoon een tand kwijt waardoor het doorgroeit?quote:Op woensdag 9 november 2011 16:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maar eerst had ze dat nooit... is ineens sinds nu een uhm... maand of anderhalf. Want we zijn een week of 3 geleden ook met haar naar de DA geweest.
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh ja, ik zou nog huiswerk doen vandaag
Eigenlijk best knap van je broer dat ie dat heeft aangeleerdquote:Op woensdag 9 november 2011 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gaat ze knorren en je met 2 voorpoten aanvallen
Ik had mijn konijn binnen een week zindelijk hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 16:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Eigenlijk best knap van je broer dat ie dat heeft aangeleerdis toch best lastig met een konijn?
Moet je zelf eten maken luilak, hij heeft zeker skyrim binnen gehad?quote:Op woensdag 9 november 2011 16:53 schreef Joysa het volgende:
Ik heb honger, maarzit te gamen en dat duurt nog wel f
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whutttquote:Op woensdag 9 november 2011 16:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had mijn konijn binnen een week zindelijk hoor. Volgens mij is haar alles aan te leren
Nee, ze heeft ze alle 4 nog... Ik vind het ook echt heel vreemd!!quote:Op woensdag 9 november 2011 16:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Of is ze gewoon een tand kwijt waardoor het doorgroeit?
Olifantentanden is een genetische aandoening; dus lijkt me sterk dat dit opeens opzet.
Doorgroeien van tanden kan enkel als ze niet meer goed aansluiten/afgebroken zijn oid
Nog balen.. Want kost veel en niet fijn voor nijn
(schoonzusje heeft een konijn met olifantentanden en die gaat er dus elke maand mee naar dierenarts...)
Je broer heeft goede trainingsskillzzzquote:Op woensdag 9 november 2011 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gaat ze knorren en je met 2 voorpoten aanvallen
Weet ik veel welk spel, met andere erbij.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet je zelf eten maken luilak, hij heeft zeker skyrim binnen gehad?
Dan eet je zelf en heeft hij koud etenquote:Op woensdag 9 november 2011 16:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Weet ik veel welk spel, met andere erbij.
Maar ik moet koken, maar dan is zn game nog niet klaar ofzoiets
Goeden idee.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan eet je zelf en heeft hij koud eten
ZO SIMPEL IS HET
mannen en games
sinds wanneer heb jij weer een vriend eigenlijk?quote:Op woensdag 9 november 2011 16:53 schreef Joysa het volgende:
Ik heb honger, maarzit te gamen en dat duurt nog wel f
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij kunt er ook niks aan doen dat je oud bentquote:Op woensdag 9 november 2011 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
oh, jullie zijn alweer verder dan ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Briljantquote:Op woensdag 9 november 2011 17:01 schreef Holyme het volgende:
Al die knijntjespraat, hier nog meer nijnen! http://www.angryalien.com/
blupquote:Op woensdag 9 november 2011 17:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb je titanic al gezien? Dat zinken van het schip
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:01 schreef Holyme het volgende:
Al die knijntjespraat, hier nog meer nijnen! http://www.angryalien.com/
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.angryalien.com/aa/twilightbuns.asp
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
Toch mijn hele bonbonbloc nog voor halfzes opgekregen
[ afbeelding ]
Ja stond wel in PM maar ik kon niet onthoudenquote:Op woensdag 9 november 2011 17:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ola! Wat praten jullie veel.
Space, je had voor mij 3 lakjes meebesteld. Mocht je dat nou straks weer vergeten check je PM's of bankrekening.
Fuu, ik heb me net zitten bedenken dat ik pas volgende week vrijdaqg een avond vrij heb om ziek in te zijn, en die maandag moet ik dan alweer beter zijn. Sinds wanneer heb ik zo'n druk leven?
Ehh maandje of 2quote:Op woensdag 9 november 2011 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sinds wanneer heb jij weer een vriend eigenlijk?
En waarom kook je zelf niet?
woon je al samen?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ehh maandje of 2
En ik kookte zelf, maar hij liep te zeiken dat ik nog niet moest begonnen omdat zn game nog niet klaar was
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
Toch mijn hele bonbonbloc nog voor halfzes opgekregen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb m`n cavia net gered, er zat een noot dwars op zijn ondertanden gespietst..dat zag er heel bijzonder uit
En nu ga ik dan ook maar koken, zoals het een goed huisvrouw betaamt
Succes, veel plezier, dit dit alles!quote:Op woensdag 9 november 2011 17:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga ook naar huis! Booschappen koken doen alles!!
Dat belooft veel goedsquote:Op woensdag 9 november 2011 17:44 schreef Mss het volgende:
En weer bijna een topic vol, en dan moet de avond nog beginnen
Tussen jouw post en die van Joysa zat 13 minuten, volgens mij is dat een record vandaagquote:Op woensdag 9 november 2011 17:44 schreef Mss het volgende:
En weer bijna een topic vol, en dan moet de avond nog beginnen
Boodschappen, koken, reistijden...quote:Op woensdag 9 november 2011 17:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tussen jouw post en die van Joysa zat 13 minuten, volgens mij is dat een record vandaag
Als het daadwerkelijk ergens over zou gaan zou ik je gelijk geven.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:52 schreef Mss het volgende:
Straks hebben we op de meet niks meer om over te praten
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het daadwerkelijk ergens over zou gaan zou ik je gelijk geven.
echt wel, jullie kunnen heel de dag mijn fantastische huis praisenquote:Op woensdag 9 november 2011 17:52 schreef Mss het volgende:
Straks hebben we op de meet niks meer om over te praten
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt wel, jullie kunnen heel de dag mijn fantastische huis praisen
stinkt het? Verkleurd? Zo nee, gewoon opvreten diejen handel!quote:Op woensdag 9 november 2011 17:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ga je gehaktballen draaien..gehakt over de datum. Gdfr
Heb je al een outfit?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt wel, jullie kunnen heel de dag mijn fantastische huis praisen
verkleurd maal ik niet om, maar als er gifgroene dampen afkomen eet ik het toch maar niet meer opquote:Op woensdag 9 november 2011 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
stinkt het? Verkleurd? Zo nee, gewoon opvreten diejen handel!
Ga je gedurende de dag verwisselen, net als bij sweet sixteen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |