In Duitsland, en de meeste van ons omringende landen wel, en hier in Nederland niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:12 schreef jvdb20 het volgende:
maargoed....de vraag blijft of iemand weet wanneer ik losse mp3's download via mp3skull.com of mp3fusion.net ikdan weer een gevaar loop voor een boete
Dat klopt.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:24 schreef jvdb20 het volgende:
[..]
Ja maar ook daar kunnen ze toch via mijn ip achter komen... en ik vind in totaal 2100 aan 2 boete's genoeg zoals je wel kunt begrijpen neem ik aan...en zolang het nergens zwart op wit staat datik hier geen boete voor krijg is het denk ik toch maar beter dat ik het risico niet neem
Er is toch wel iemand in Nederland die die cd's voor je wilt downloaden en als mp3 op een cd'tje wilt zetten en naar je toe sturen?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:37 schreef jvdb20 het volgende:
oke nja danneuh....tsja harstikke fijn...
Ik ga voor de zekerheid maar weer de downloads aangooienquote:Op woensdag 9 november 2011 13:54 schreef Stokstaart het volgende:
En gaan ze deze Stasi-achtige praktijken in Nederland ook toepassen?
Overigens heeft dat meisje uit dat andere topic mooi niets overgemaakt en is verder niets mee gedaan
Nja pas maar opquote:Op woensdag 9 november 2011 14:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik ga voor de zekerheid maar weer de downloads aangooien
Of laat je firewall je IP blockenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |