Ja ik gebruik itunes nu ook...maar ik ben een grote muziek liefhebber...daarnaast is mijn inkomen 700 in de maand...nou daar gaan me rekeningen vanaf + elke maand nu het bedrag van me boete...dus er blijft niet echt geld over om lekker legaal via itunesmuziek te loaden...als ik dat kon zou ikhet doen...ik doe het opt moment ook wel...maar ik heb er 20 euro op gezetvoor de hele maand...nja dat zijn ongeveer 15 nummers...terwijl ik opt moment 7 albums wil downloaden...dus nu dacht ik mischien als losse mp3'tjes via mp3site's download dat je daargeen boete voor krijgt...het isnatuurlijk wel illegaal maar zolang er geen boetes voor worden uitgedeeld....maar nulijkt het net of ik 4 winkels heb leeggeroofd en een boete van 1200 krijg daarnaast heb ik 4 of dagen terug boete nmmr 2 gehad...900 dus totaal nu 2100...nja levert je wel wat slaap tekort op kan ik je zeggenquote:
Thnx ;-)quote:Op woensdag 9 november 2011 12:22 schreef HunterSThompson het volgende:
HIer is al een uitgebreid topic over. Kan het zo vlug niet terug vinden. Daar had ook iemand wonende in Duitsland een flinke boete gekregen.
Edit: deze dus: Boete nav downloaden muziek (Duitsland)
En hier het vervolg: Boete n.a.v. downloaden muziek/film in Duitsland #2
Het is niet makkelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:36 schreef jvdb20 het volgende:
[..]
Ja ik gebruik itunes nu ook...maar ik ben een grote muziek liefhebber...daarnaast is mijn inkomen 700 in de maand...nou daar gaan me rekeningen vanaf + elke maand nu het bedrag van me boete...dus er blijft niet echt geld over om lekker legaal via itunesmuziek te loaden...als ik dat kon zou ikhet doen...ik doe het opt moment ook wel...maar ik heb er 20 euro op gezetvoor de hele maand...nja dat zijn ongeveer 15 nummers...terwijl ik opt moment 7 albums wil downloaden...dus nu dacht ik mischien als losse mp3'tjes via mp3site's download dat je daargeen boete voor krijgt...het isnatuurlijk wel illegaal maar zolang er geen boetes voor worden uitgedeeld....maar nulijkt het net of ik 4 winkels heb leeggeroofd en een boete van 1200 krijg daarnaast heb ik 4 of dagen terug boete nmmr 2 gehad...900 dus totaal nu 2100...nja levert je wel wat slaap tekort op kan ik je zeggen
Mja, dit gaat over Duitsland he...quote:
Ja ik koop regelmatig, maar download ernaast ook een hoop...tsja ik zou graag wat mp3s downloaden via mp3 site's zoals mediafire..maar niet als ik daar dadelijk ook een boete voor krijgquote:Op woensdag 9 november 2011 12:44 schreef On het volgende:
Daarom downloaden via nieuwsgroepen/mediafire etc. O ja, en af en toe kopen wat je leuk vind natuurlijk.
Ik ken er anders nog genoeg, waar onder ik zelf.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:56 schreef Crutch het volgende:
Toch ben je een held TS, er zijn maar weinig mensen die tegenwoordig daadwerkelijk muziek kopen.
Ik ken er ander genoeg die dat niet doen; veeeeeel meer dan die dat wel doen.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:57 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik ken er anders nog genoeg, waar onder ik zelf.
Hmm, dus jij koopt een cd...en daar staan precies 20 nummers op die jij helemaal super vind?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:01 schreef KlappernootatWork het volgende:
Ik heb al tijden geen muziek meer gedownload, zoveel goede muziek maken ze niet meer, dus het is best te doen met een enkele CD in het half jaar.
ik beluister ze eerst online. Dat maakt de keuze wel een stuk makkelijker. Kopen doe ik pas als de CD me ook na een week of wat nog steeds bevalt. Ik download ze niet (kost alleen maar schijfruimte) Hetzelfde geld trouwens ook voor films.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:02 schreef jvdb20 het volgende:
[..]
Hmm, dus jij koopt een cd...en daar staan precies 20 nummers op die jij helemaal super vind?
Via bv mediafire download je rechtstreeks dus dan loop je in ieder geval niet het risico dat je via een torrentprogramma direct het bestand weer deelt.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:48 schreef jvdb20 het volgende:
[..]
Ja ik koop regelmatig, maar download ernaast ook een hoop...tsja ik zou graag wat mp3s downloaden via mp3 site's zoals mediafire..maar niet als ik daar dadelijk ook een boete voor krijg
Ja dat klopt iddquote:Op woensdag 9 november 2011 13:19 schreef On het volgende:
[..]
Via bv mediafire download je rechtstreeks dus dan loop je in ieder geval niet het risico dat je via een torrentprogramma direct het bestand weer deelt.
Als ik niet had kunnen downloaden waren mijn uitgaven aan cd's veel lager geweest, ironisch genoeg.
Nee dus.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:12 schreef jvdb20 het volgende:
maargoed....de vraag blijft of iemand weet wanneer ik losse mp3's download via mp3skull.com of mp3fusion.net ikdan weer een gevaar loop voor een boete
Ja maar ook daar kunnen ze toch via mijn ip achter komen... en ik vind in totaal 2100 aan 2 boete's genoeg zoals je wel kunt begrijpen neem ik aan...en zolang het nergens zwart op wit staat datik hier geen boete voor krijg is het denk ik toch maar beter dat ik het risico niet neemquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |