En voila, nu OOK met plaatje
[Dit bericht is gewijzigd door blieblie op 08-07-2002 21:36]
*echt blij is dat ze zo dicht in de stad woont*
quote:Zitten ook nadelen aan hoor
Op maandag 08 juli 2002 21:40 schreef _Mal_ het volgende:
* _Mal_ wil ook in het centrum wonen
Altijd die eeuwige winkelaars die in de weg lopen, terwijl je ff snel naar het Kruidvat wil omdat je lenzenvloeistof op is. Altijd de hele straat vol met auto's. Altijd betalen voor parkeren, ook op zondag. Altijd lawaai op dinsdag-, donderdag-, vrijdag- en zaterdagnacht. Altijd junks en zwervers die hun spuiten op je stoep achterlaten of bedelen om geld voor de nachtopvang. Altijd commentaar als je alleen naar huis loopt.
quote:ja maar toch
Op maandag 08 juli 2002 21:43 schreef Barb het volgende:[..]
Zitten ook nadelen aan hoor
Altijd die eeuwige winkelaars die in de weg lopen, terwijl je ff snel naar het Kruidvat wil omdat je lenzenvloeistof op is. Altijd de hele straat vol met auto's. Altijd betalen voor parkeren, ook op zondag. Altijd lawaai op dinsdag-, donderdag-, vrijdag- en zaterdagnacht. Altijd junks en zwervers die hun spuiten op je stoep achterlaten of bedelen om geld voor de nachtopvang. Altijd commentaar als je alleen naar huis loopt.
quote:willik oohook!
Op maandag 08 juli 2002 21:41 schreef blieblie het volgende:
ikke ook dicht in centrum!!
5 min zat naar stratumseind roelt
quote:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Op maandag 08 juli 2002 21:43 schreef blieblie het volgende:
Ik vote trouwens voor een Eindhoven-topic-mieting!!!
waar? EINDHOVEN
wanneer? you name it..
quote:Nee, je hebt gelijk
Op maandag 08 juli 2002 21:43 schreef _Mal_ het volgende:
ja maar toch
na het uitgaan 3 kwartier fietsen is ook niet alles
quote:Mjah, maar dat laatste is te voorkomen door een handtas met daarin een baksteen mee te nemen als je naar huis gaat
Op maandag 08 juli 2002 21:43 schreef Barb het volgende:[..]
Zitten ook nadelen aan hoor
quote:Oww, ik heb eigenlijk liever in Helmond
Op maandag 08 juli 2002 21:44 schreef _Mal_ het volgende:
waar? EINDHOVEN
[Dit bericht is gewijzigd door julekes op 08-07-2002 21:47]
quote:Handtas schmandtas.
Op maandag 08 juli 2002 21:45 schreef blieblie het volgende:
Mjah, maar dat laatste is te voorkomen door een handtas met daarin een baksteen mee te nemen als je naar huis gaat
Doen ze het niet nog een keer
Je neem toch geen tas mee als je gaat stappen
quote:Begin van de maand ergens, en meet maar bij mij aan de hoogstraat, met voorkeur met mooi weer, zo groot is mijn kamertje ook weer niet
Op maandag 08 juli 2002 21:44 schreef _Mal_ het volgende:[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
me2!waar? EINDHOVEN
wanneer? you name it..
quote:isgoed
Op maandag 08 juli 2002 21:48 schreef blieblie het volgende:[..]
Begin van de maand ergens, en meet maar bij mij aan de hoogstraat, met voorkeur met mooi weer, zo groot is mijn kamertje ook weer niet
quote:Ikke wel, voelt zo veilig
Op maandag 08 juli 2002 21:46 schreef Barb het volgende:[..]
Handtas schmandtas.
Je neem toch geen tas mee als je gaat stappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |