Ronnie_Blaaskaak.... De man die sneller typt dan zijn gedachtenquote:Op woensdag 9 november 2011 15:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of om anderen te gaan beroven. Bijvoorbeeld.
Hoeveel bicepscurls kun je al met je ballpoint?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:37 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben een kantoorpik en kijk als allochtone Rotterdammer inderdaad neer op mensen die in de haven werken. Vies en zwaar werk. Daar dienen alleen Henkjes te werken.
Als ik mij verveel dan tuit ik mijn lippen en klem ik de ballpoint tussen m'n neus en de lippen. Ik heb nu gespierde lippen.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:26 schreef b0ysd0ntcry het volgende:
[..]
Hoeveel bicepscurls kun je al met je ballpoint?
Ben ik het niet met je eens, je scheert hier de allochtone bevolkingsgroep onder één kam. Alsof alle allochtonen geen vies/vuil/smerig werk willen aannemen.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-vies-en-zwaar.dhtml
Lijkt me dus simpel...ze kunnen wel maar willen niet want werk is vieessj. Uitkering direct stopzetten! Pure werkweigering op basis van 'bah ik krijg vieze handen en dat wil ik niet'.
Hmmzzz... variant op de excuusneger... Het negerexcuus?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als ik mij verveel dan tuit ik mijn lippen en klem ik de ballpoint tussen m'n neus en de lippen. Ik heb nu gespierde lippen.
Tuinbouw vriend.... tuinbouw. Twintig jaar terug ...dus niet nu alles geautomatiseerd is.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:22 schreef b0ysd0ntcry het volgende:
[..]
Ronnie_Blaaskaak.... De man die sneller typt dan zijn gedachten
TS, wat is het zwaarste werk wat jij ooit hebt gedaan eigenlijk?
Zozo.. Zo'n bos wortelen daar kun je je lelijk aan vertillen jaquote:Op woensdag 9 november 2011 18:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Tuinbouw vriend.... tuinbouw. Twintig jaar terug ...dus niet nu alles geautomatiseerd is.
En toch maak je op mij meer de indruk van het type net-niet dat poogt te compenseren met een verhaal als hierboven. Maaaarrrrrrrrrrr ook ik ben maar een mens en zie het misschien verkeerd. Valt me alleen op dat je vaak een aparte toon aanslaat, een beetje alsof jij het echt helemaal gemaakt hebt. Kan.quote:Nu ben ik kantoorpik. Goede studie gevolgd, mooi salaris en dikke auto. Wel een huurwoning overigens want ik hoef geen koopwoning. Ben vrijgezel, geen kinderen. Koopwoning is derhalve overbodig. Ik heb een lage huur dus aan het einde van elke maand is het KATSJING!.
Nogal watquote:En jij?? Wat deed jij en doe je nu??
Niks mis met je CV (mensen die tegen verzekeringsadviseurs zijn vinden wellicht wat andersquote:Op woensdag 9 november 2011 18:50 schreef b0ysd0ntcry het volgende:
Mijn CV is niet echt mijn beste visitekaartje vrees ik.
Ze gaan een dagje kijken.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:57 schreef Bastard het volgende:
Ik geloof dat ik het schokkender vind dat ze die jongeren met een bus er heen brengen, dan dat ze bang zijn voor vieze handen.
Als ik ergens een job heb moet ik toch ook zelf uitzoeken hoe ik er ga komen?
Nee was geen adviseurquote:Op woensdag 9 november 2011 18:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Niks mis met je CV (mensen die tegen verzekeringsadviseurs zijn vinden wellicht wat anders).
20 kilo is niet zo heel zwaarquote:Voorts heb ik inderdaad een "grote bek" en ben ik vrij direct en ongenuanceerd, altijd geweest en zal ook altijd zo blijven.
Overigens....het waren geen wortels maar volle bakken tomaten van twintig kilo de bak
20 kilo is niet zo heel zwaarquote:Op woensdag 9 november 2011 18:59 schreef b0ysd0ntcry het volgende:
[..]
Nee was geen adviseurwas mijn eerste baan, was administratief op detacheringsbasis.
Het probleem met mijn CV is dat er iets van 10 dingen opstaan... De langste twee jaar. De op een na langste een jaar... En de rest 8-6 maanden
Voorts heb ik inderdaad een "grote bek" en ben ik vrij direct en ongenuanceerd, altijd geweest en zal ook altijd zo blijven.
Overigens....het waren geen wortels maar volle bakken tomaten van twintig kilo de bak
Misschien.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:01 schreef Mutant01 het volgende:
Met een grote bek is heel veel mis. Dat is een compensatiemiddel.
Vooruitquote:Op woensdag 9 november 2011 19:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als je 14 bent is dat toch wel pittig hoor. Wellicht niet de eerste bak....maar wel de tiende
@ ts: zou je willen antwoorden op mijn tekst?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:30 schreef hydroven het volgende:
[..]
Ben ik het niet met je eens, je scheert hier de allochtone bevolkingsgroep onder één kam. Alsof alle allochtonen geen vies/vuil/smerig werk willen aannemen.
Kijk naar de schoonmaaksector, hoeveel allochtonen zitten daar wel niet?
Op de bouwplaats of in de tuinbouw misschien.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:02 schreef b0ysd0ntcry het volgende:
[..]
Misschien.
Maar een grote bek kan, indien goed aangewend, enorm veel bereiken. Alleen maar door het hebben van een grote bek.
Nee snap ik. Maar een grote bek krijgt dingen wel voor elkaar.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mwa het is natuurlijk niet alleen de grote bek he, in combinatie met kwaliteiten kan het geen kwaad.
In de schoonmaak zitten heel veel allochtonen. Veel Turken en vaak oudere Marokkaanse mannen en vrouwen. Jeugdige mensen niet zo veel....quote:Op woensdag 9 november 2011 19:03 schreef hydroven het volgende:
[..]
@ ts: zou je willen antwoorden op mijn tekst?
Vaak wel. Soms kan het tegen je werken. Echter zal dit alleen zo zijn als de ander kan aantonen dat jij iets niet goed doet. Dus als je dit uitsluit,...ben je dichtbijquote:Op woensdag 9 november 2011 19:04 schreef b0ysd0ntcry het volgende:
[..]
Nee snap ik. Maar een grote bek krijgt dingen wel voor elkaar.
Nee hoor. Geloof mij nou maar.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op de bouwplaats of in de tuinbouw misschien.
Zie hem al staan in die bus, met de mic... Onze freestylende stadsmarine.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |