Volgensmij zijn hun servers gewoon kut.. mijn nat status is ook open en kom geen een game in.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:46 schreef Liteiten het volgende:
[..]
Dat is de melding die ik krijg zodra ik met MW3 een lobby wil joinen.
NAT status is open, daar kan het dus niet aan liggen. Anders games zoals FIFA12 werken wel, iemand een idee?
Van werk meegenomen. Ik ga het proberen iig.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hoe kom je er aanen kan je ze alle 20 voor je eigen account gebruiken?
Daar is het dan ook mee gezegd dit is meer horde van Gears dan zombiesquote:Op woensdag 9 november 2011 12:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
Tuurlijk is het wel te vergelijken..
Er zijn waves met tegenstanders. Ze worden hoe verder je komt steeds beter. Je krijgt punten voor killen en komt daar weer beteren wapens etc van.
Precies zoals bij zombies
Verdien je XP op de normale manier zoals iedereen. Dit is wat je noemt boosten. 4 uurtjes dubbel XP, ok. Maar 80 uur, komop man. Twijfel je aan je eigen kunnen?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:48 schreef Snever het volgende:
[..]
Van werk meegenomen. Ik ga het proberen iig.
Idd hoe dom ben je danquote:Op woensdag 9 november 2011 16:00 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Verdien je XP op de normale manier zoals iedereen. Dit is wat je noemt boosten. 4 uurtjes dubbel XP, ok. Maar 80 uur, komop man. Twijfel je aan je eigen kunnen?
Zou mooi zijnquote:
Heb ik gezegd dat ik ze voor mezelf ga gebruiken? Ik kan goed zonderquote:Op woensdag 9 november 2011 16:00 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Verdien je XP op de normale manier zoals iedereen. Dit is wat je noemt boosten. 4 uurtjes dubbel XP, ok. Maar 80 uur, komop man. Twijfel je aan je eigen kunnen?
Komt omdat het spel net uit is en de noobs graag warm in hoekjes willen zitten dan.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:41 schreef forumnerd het volgende:
Wat Een Fokking Campspel is het. Damn echt een achteruitgang vergeleken bij blackops. Ik kom alleen maar campers tegen.
Rond 9 uur ofzo? Ik moet eerst hardlopenquote:Op woensdag 9 november 2011 16:52 schreef Predacore het volgende:
Hey, ik ben bijna klaar met werken.
Zijn er mensen die vanavond een gezellig potje willen komen meeknallen op de xbox?
voeg me maar toe, ik heb gisteren al even kunnen oefenen. gt: predacore
Ik nietquote:Op woensdag 9 november 2011 16:57 schreef Predacore het volgende:
prima, is goed.
hoeft me internet ook niet zo ver af te reizen, dat scheelt ook weer. (woon ook in Rotterdam)
Waar zit 'ie dan? In het doosje van MW3 heb ik alleen een code voor 2 dagen XBL gold?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:45 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Misschien wel een code voor COD1 en een code voor 4 uur Double XP. Want deze code's kreeg je ook als je MW3 besteld/gekocht had.
Dan is het denk ik als je hem besteld had, tenminste bij BOL kreeg ik die 2 code'squote:Op woensdag 9 november 2011 17:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar zit 'ie dan? In het doosje van MW3 heb ik alleen een code voor 2 dagen XBL gold?
Niet de eerste keer dat het gebeurdquote:Op woensdag 9 november 2011 17:00 schreef Predacore het volgende:
okay, kan ook. even op het verkeerde been door je avatar.
Had 'm maanden geleden gepre-ordered bij gamedumper.nl (toen nog GCshop.nl).quote:Op woensdag 9 november 2011 17:03 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Dan is het denk ik als je hem besteld had, tenminste bij BOL kreeg ik die 2 code's
KOm vanav om uur of 10 denk ik wel online. Voeg je dan wel toequote:Op woensdag 9 november 2011 16:52 schreef Predacore het volgende:
Hey, ik ben bijna klaar met werken.
Zijn er mensen die vanavond een gezellig potje willen komen meeknallen op de xbox?
voeg me maar toe, ik heb gisteren al even kunnen oefenen. gt: predacore
Inderdaad, vaak ook enemies die dogtags campenquote:Op woensdag 9 november 2011 17:21 schreef Spelvout het volgende:
Degene die die mappen ontworpen heeft mogen ze echt ontslaan
- Te klein
- Te onoverzichtelijk
- Te veel kleine gangetjes etc
- Spawnplekken
Als je in bijvoorbeeld Kill Confirmed iemand neer knalt, wordt je gelijk vanuit 3 andere hoeken neergemaaid.
Erg jammer dit.. ik vind de mappen van MW2 een stuk beter.
Hehe, dat ga ik ook maar doenquote:Op woensdag 9 november 2011 17:23 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Inderdaad, vaak ook enemies die dogtags campen
Dat de maps klein waren viel mij ook al snel op, maar ik denk dat als je juist de maps later precies kent je ook precies weet in welke hoek je iemand kan verwachten. Dit was bij MW2 na een tijdje ook zo, dit maakte het ook leuk om dan weer eens juist anders te doen. iets wat niet verwacht werd.quote:Degene die die mappen ontworpen heeft mogen ze echt ontslaan
- Te klein
- Te onoverzichtelijk
- Te veel kleine gangetjes etc
- Spawnplekken
Als je in bijvoorbeeld Kill Confirmed iemand neer knalt, wordt je gelijk vanuit 3 andere hoeken neergemaaid.
Erg jammer dit.. ik vind de mappen van MW2 een stuk beter.
Moet haast wel, voor mapdesign zullen ze echt niet de eerste de beste random guy gevraagd hebbenquote:Op woensdag 9 november 2011 17:27 schreef Predacore het volgende:
Dus ik denk dat het gewoon een kwestie van wennen is.
Dat betekent dat je een meisje bentquote:Op woensdag 9 november 2011 17:41 schreef Emmaa88 het volgende:
Als ik mw3 online ga gamen staat er in de players list een ster voor mijn naam.. Ik heb dat nog niet bij iemand anders gezien.. Wie weet wat dat betekend??
Dan ben je de hostquote:Op woensdag 9 november 2011 17:41 schreef Emmaa88 het volgende:
Als ik mw3 online ga gamen staat er in de players list een ster voor mijn naam.. Ik heb dat nog niet bij iemand anders gezien.. Wie weet wat dat betekend??
Kan ook omdat je partyleader bent volgens mijquote:Op woensdag 9 november 2011 17:47 schreef Emmaa88 het volgende:
[..]
Maar dat sterretje staat er altijd, elke game..! Ben ik altijd de host dan? Waarom!
Ahaaaa! Ik heb mijn antwoord al gevonden inderdaad! Thanks;)quote:Op woensdag 9 november 2011 17:47 schreef Emmaa88 het volgende:
[..]
Maar dat sterretje staat er altijd, elke game..! Ben ik altijd de host dan? Waarom!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |