Goeden FiPo trouwensch.quote:
Itty bitty kittehs.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:47 schreef Loqi het volgende:
ik hoop weer pics te krijgen een dezer dagen
Heul nietquote:
ik moet de fotografe nog even taggen maar bb zit achter de laptopquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Heb net trouwens die Halloween foto's gezien, zien er echt geweldig uit!
Foto 21 zou overigens ook niet misstaan in je portfolio Lindy!
ahwquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Carnaval![]()
8 jaar lang heeft een Madense (als in: uit Made) studievriendin van me me geprobeerd over te halen, maar sinds 3 jaar doe ik mee hoor![]()
Zo, ik ben weer bijgekomen, net op de bank liggen tukken. Heb ik sinds 2 dagen geleden nog wat gemist hier?
Ik heb serieus zo'n kuttige week op werk, veel te druk, allemaal spoedpatiënten, computersystemen die crashen als ik er maar naar kijk () en collega's die niet mee willen helpen met patiënten behandelen omdat ze zelf bedacht hebben dat "deze zaken niet tot hun taken behoren". Kotsbeu eigenlijk en dat is het nog maar dinsdag
Oh, en ik ben geloof ik de enige, maar ik haat poezels
Ik wil eigenlijk gewoon een voet in het gezicht van mijn leidinggevende en 3 collega's trappen... mag dat ook?quote:
Ja, da's wel weer waar, best wel relaxed is datquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik plaag je maarover twee dagen weekend
Ben jij op vrijdag vrij altijd ofzo?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, da's wel weer waar, best wel relaxed is dat
Yepquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ben jij op vrijdag vrij altijd ofzo?
Naaiis!quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yep
Dan zou ik theoretisch gezien de huisvrouw kunnen uithangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |