Goeden FiPo trouwensch.quote:
Itty bitty kittehs.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:47 schreef Loqi het volgende:
ik hoop weer pics te krijgen een dezer dagen
Heul nietquote:
ik moet de fotografe nog even taggen maar bb zit achter de laptopquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Heb net trouwens die Halloween foto's gezien, zien er echt geweldig uit!
Foto 21 zou overigens ook niet misstaan in je portfolio Lindy!
ahwquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Carnaval![]()
8 jaar lang heeft een Madense (als in: uit Made) studievriendin van me me geprobeerd over te halen, maar sinds 3 jaar doe ik mee hoor![]()
Zo, ik ben weer bijgekomen, net op de bank liggen tukken. Heb ik sinds 2 dagen geleden nog wat gemist hier?
Ik heb serieus zo'n kuttige week op werk, veel te druk, allemaal spoedpatiënten, computersystemen die crashen als ik er maar naar kijk () en collega's die niet mee willen helpen met patiënten behandelen omdat ze zelf bedacht hebben dat "deze zaken niet tot hun taken behoren". Kotsbeu eigenlijk en dat is het nog maar dinsdag
Oh, en ik ben geloof ik de enige, maar ik haat poezels
Ik wil eigenlijk gewoon een voet in het gezicht van mijn leidinggevende en 3 collega's trappen... mag dat ook?quote:
Ja, da's wel weer waar, best wel relaxed is datquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik plaag je maarover twee dagen weekend
Ben jij op vrijdag vrij altijd ofzo?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, da's wel weer waar, best wel relaxed is dat
Yepquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ben jij op vrijdag vrij altijd ofzo?
Naaiis!quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yep
Dan zou ik theoretisch gezien de huisvrouw kunnen uithangen
Ojee, heavy stuff?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:59 schreef megamandy het volgende:
Ik heb al twee dagen totaal geen contact met mijn vriend gehadVolgens mij heb ik hem een beetje beledigd, terwijl ik gewoon eerlijk tegen hem ben geweest over hoe ik over bepaalde dingen denk.
huh? Jij?quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:00 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb vandaag echt een OMNOMNOMFOOD dag
Regel ik voor je!quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon een voet in het gezicht van mijn leidinggevende en 3 collega's trappen... mag dat ook?
Ik werk rond de 40, 45 uur verspreid over de rest van de week, dus meestal bestaat het uit donderdag veel te laat naar bed gaan (te moe, recalcitrant worden en dus heel lang opblijven) en dan vrijdag de hele dag uitslapen en brak wezen.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:00 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb vandaag echt een OMNOMNOMFOOD dag
reageert ie ook niet??quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:59 schreef megamandy het volgende:
Ik heb al twee dagen totaal geen contact met mijn vriend gehadVolgens mij heb ik hem een beetje beledigd, terwijl ik gewoon eerlijk tegen hem ben geweest over hoe ik over bepaalde dingen denk.
Dat dusquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
als je niet steeds pas om half vijf ging slapen op vrijdagochtend wel
Ah, dat klinkt goedquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Regel ik voor je!
Ik ga nog even Wordfeuten en dan naar bed
Trusten
Ben je dan in het weekend wel weer fris en fruitig? Lijkt me een beetje kuttig voor je ritme.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik werk rond de 40, 45 uur verspreid over de rest van de week, dus meestal bestaat het uit donderdag veel te laat naar bed gaan (te moe, recalcitrant worden en dus heel lang opblijven) en dan vrijdag de hele dag uitslapen en brak wezen.
Kansloos, I am
En die bepaalde dingen zijn zijn gedrag?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:59 schreef megamandy het volgende:
Ik heb geen ritme, dus dat scheeltquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ben je dan in het weekend wel weer fris en fruitig? Lijkt me een beetje kuttig voor je ritme.
Truste Schaar!
Laatste tijd valt het best mee eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat hoor ik nou op de reclame van New Kids? Hoeren neuken, nooit meer werken?
Ja, da's de nieuwe titelsong, Corrie Koning met Ronnie samenquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Och jee..quote:
Bwhehe, dat je dat volhoudt. Ik zou helemaal gek wordenquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb geen ritme, dus dat scheelt![]()
Fris en fruitig ben ik echter zelden, whehehe
Naar mijn mening niet echt, en daarom ben ik ook te eigenwijs om als eerste weer contact met hem op te nemen.quote:
jep, heb het al de hele avond in mijn kopquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja, probleem, hij zit in Zeeuws-Vlaanderen, ik in Limburg. Normaal zagen we elkaar iedere week en paar dagen als hij in Eindhoven zat, nu door stage zit hij dus in Zeeuws-Vlaanderen en kan alleen met het ov reizen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En die bepaalde dingen zijn zijn gedrag?
Heeft hij het persoonlijk aangetrokken?
Je moet na dat soort gesprekken natuurlijk ook altijd even knuffelen (of sex hebben natuurlijk), mannen zijn nu eenmaal simpele wezens.
Ik heb ook gewoon structuur nodig hoor, voel ik me beter bij, maar als ik te moe ben of gewoon tegen mezelf in ga ga ik dus recalcitrant mijn structuur omver gooien en laat slapen en laat eruit komen. Ik voel me er dus ook niet beter door, kan beter gewoon op tijd naar bed en op tijd weer op.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe, dat je dat volhoudt. Ik zou helemaal gek wordenGeen moer meer doen. Merk ik ook na een tentamenweek. Bestaat meestal ook uit laat slapen en laat opstaan. Nou dan word ik gewoon ziek van mezelf
Heel erg kutverhaal inderdaad, maar qua muziek en grafics echt wel gaafquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:07 schreef Puckzzz het volgende:
Sucker Punch is nog best OK, als je van geile wijven met te grote wapens, veel teveel make-up en heeeeeeeel ver gezocht verhaal houdt
Foto's van Halloween zijn echt super Skjoe!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |