'quote:Op woensdag 9 november 2011 10:34 schreef MissMSX het volgende:
Pfff, dagje hondsberoerd geweest en nou ben ik NOG meer afgevallen
/zelfmedelijdenklaagpost
Geef ik er ook nog wat extra's bij. Geen probleem Miss.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'
Ik heb nog tien kilo liggen voor je, mag je zo hebben
Marktplaats voor vetjesquote:Op woensdag 9 november 2011 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
Erg eigenlijk de een wil bijkomen de ander wil het kwijt.. dat ze daar eens iets voor uitvinden.
Maart ja. JD is een voorbeeldige bijna papaquote:Op woensdag 9 november 2011 10:26 schreef Bengeltje het volgende:
Dat is fijn. Rond mrt was het toch he.
Is JD al een overbezorgde bijna papa?
Met mij minder. Tessa groeit nog steeds als kool en is zeer leergierig (mits brokjes).
Je krijgt geld toe van me.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:37 schreef MissMSX het volgende:
Als dat nou eens kon he, ik zou er met plezier nog voor betalen ook
Ik weet al een leuke naam voor de aanbiedingen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
quote:Op woensdag 9 november 2011 10:42 schreef Kuukske het volgende:
Maart ja. JD is een voorbeeldige bijna papa.
quote:Op woensdag 9 november 2011 10:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik weet al een leuke naam voor de aanbiedingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Ik kon een grinnik niet onderdrukken.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
JD legt je dus regelmatig in de watten?quote:Op woensdag 9 november 2011 10:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maart ja. JD is een voorbeeldige bijna papa.
Wat vervelend dat het met jou minder gaat. Lit zorgt toch wel goed voor je hè?
.
.
En Tessa.
quote:Op woensdag 9 november 2011 10:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik weet al een leuke naam voor de aanbiedingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
De mijnequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De mijne
Ik heb hem naar z'n werk gestuurd. Ten minste, hij had cursus en dat vond ik belangrijker.En hem niet thuis laten gamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rotvrouw
Ik vind zijn carriere en bijbehorende ketsjing natuurlijk veel belangrijker jaquote:Op woensdag 9 november 2011 11:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
En hem niet thuis laten gamen.![]()
Rotvrouw
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De mijne
Ik heb hem naar z'n werk gestuurd. Ten minste, hij had cursus en dat vond ik belangrijker.Je moet wat overhebben voor die mannen, dan maar alleen ziekjes zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nope.quote:
Nou ja, nu met schoonmoeder dusquote:Op woensdag 9 november 2011 11:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je moet wat overhebben voor die mannen, dan maar alleen ziekjes zijn. [ afbeelding ]
[..]
Nope.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hier nog tienquote:Op woensdag 9 november 2011 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'
Ik heb nog tien kilo liggen voor je, mag je zo hebben
Hier dertigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |