Met zulke wijven kan ik het er ook niet anders dan mee eens zijn...wat een stinkwijven zitten er in dit programma...quote:
vorige week toch ook door Beer?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:13 schreef Szura het volgende:
Sharon wordt wel gepaald deze aflevering
same herequote:Op dinsdag 8 november 2011 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
Sharon vind ik wel het leukst trouwens
Happiness volgens mij?quote:
Dat was Sharon iddquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:14 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
vorige week toch ook door Beer?
of was dat zo'n ander brabants sletje?
alexis jordan happinessquote:
Op dinsdag is het een campingzender, op donderdag een kwaliteitszenderquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:17 schreef tralalala het volgende:
We mogen toch wel concluderen dat RTL5 een kwaliteitszender is.
Volgens mij ben je in de war met de dagen!quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:18 schreef zoem het volgende:
[..]
Op dinsdag is het een campingzender, op donderdag een kwaliteitszender
Helemaal nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:18 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met de dagen!
voel je je wel lekker?quote:
Lange Koninginnedag is dat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:20 schreef Albertoooo het volgende:
Tijdens Koninginnedag een weekje naar Val Thorens
Achermquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:20 schreef DjinN het volgende:
Britt verbaast zich dat ze al 2 nachten alleen slaapt ? Vlork..
Scherpquote:
Dank.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:18 schreef J2T het volgende:
[..]
Geen bier in huis :-( maar alsnog proost!
In welk topic is het woensdag?quote:
ja maar dan is er niets gebeurd he!quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:22 schreef -Willempie- het volgende:
Ik ben benieuwd of er vanavond ook weer wat stelletjes gaan douchen samen.
Gohquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:25 schreef zoem het volgende:
De inhoud is ver te zoeken in het programma
Dit is een Toamoaraquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:27 schreef waxmask het volgende:
Tamara's horen mooie zwoele meiden te zijn...niet zo'n breedbekkikkergedrocht.
Ze zou beter iemand anders kunnen zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar Britt is wel lekker zichzelf!
Je kan niet lezen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:30 schreef waxmask het volgende:
Met de seconde minder stem over die viswijven...iemand die het nog verstaat? (Ja ik ben Brabo!)
wel 2 naast elkaarquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:32 schreef waxmask het volgende:
1 Persoons bedjes??? Niet eens een Twijfelaartje?
Ik mag hopen van welquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Dat van die muggen was een grapje toch?
Ja alleen die mongolen boven de rivieren, daar heb ik meer moeite meequote:Op dinsdag 8 november 2011 21:30 schreef waxmask het volgende:
Met de seconde minder stem over die viswijven...iemand die het nog verstaat? (Ja ik ben Brabo!)
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:36 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
lijkt op Busquets van barcelona
Busquetsquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:36 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Handig voor de zatlap die je heeft gepaald de nacht ervoor en de naam is vergetenquote:
Hij ging net ineens liggen terwijl er niemand in de buurt was iddquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:36 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Die tillen de koffersquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:38 schreef waxmask het volgende:
Zitten dadelijk weken op Curacao zonder 1 Antiliaan gezien te hebben....ja misschien bij het heen en terug gaan naar het vliegtuig...
Als ze Anti's willen zien gaan ze wel naar Rotterdam.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:38 schreef waxmask het volgende:
Zitten dadelijk weken op Curacao zonder 1 Antiliaan gezien te hebben....ja misschien bij het heen en terug gaan naar het vliegtuig...
vergeet je hem nooit meerquote:
Die bloempjes aan een kronkellijntje?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:39 schreef Buitendam het volgende:
Die tattoo van die blonde vind ik dan weer wel
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:36 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die bloempjes aan een kronkellijntje?![]()
![]()
![]()
Anaal vernederenquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die Kirsten is veel te arrogant.
Ah komen ze uit Valkensweeerd....dat verklaart een hoop....quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
Kirsten is ook echt de hoer in Valkenswaardoverigens Britt ook.
Jammer, doet afbreuk. Ze is knapper dan de rest van de hoertjes.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Komen zij uit Valkenswaard?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
Haha, nja uit Dommelen. Maar goed, heul dichtbij.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ah komen ze uit Valkensweeerd....dat verklaart een hoop....
Een dikke laag plamuur maakt veel goed goed.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:42 schreef zoem het volgende:
[..]
Jammer, doet afbreuk. Ze is knapper dan de rest van de hoertjes.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
Huh wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een pedo, die kinderen mogen er wel in...
He gatverdammequote:
Wel? Wat doet ze dan in VWquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:47 schreef ZaZoe het volgende:
Kirsten komt uit Oosterhout, trouwens de enige die ik niet uit bed zou schoppen
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:53 schreef Tim86 het volgende:
Britt danst niet meer op de bar sinds ze 14 was..bedoelde ze niet gewoon sinds de bar het niet meer kon houden?
Euhm..ze wonen allebei in Dommelen dus ik neem aan dat ze elkaar buiten het huis ook wel zullen kennen ?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jezus, je kent elkaar vier dagenDan ga je toch niet janken omdat je weg moet?
Da's langer dan ze ooit op school gezeten hebben, volgens mij.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan ze huilenKennen elkaar 4 dagen.
duidelijk deze week jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:56 schreef -Willempie- het volgende:
Alle kerels mogen weer alleen naar huis.
uiteraardquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:56 schreef -Willempie- het volgende:
Alle kerels mogen weer alleen naar huis.
Tamara en Britt kennen elkaar want komen allebei uit Dommelen, en geloof me, daar kent iedereen elkaar.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jezus, je kent elkaar vier dagenDan ga je toch niet janken omdat je weg moet?
Dan al helemaal, dan zie je elkaar over tien dagen weerquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:56 schreef DjinN het volgende:
[..]
Euhm..ze wonen allebei in Dommelen dus ik neem aan dat ze elkaar buiten het huis ook wel zullen kennen ?
En dan ga je huilen omdat ze eerder weg moet?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Tamara en Britt kennen elkaar want komen allebei uit Dommelen, en geloof me, daar kent iedereen elkaar.
Nee, maar hier zei men 'ze kennen elkaar vier dagen'...dus vandaar dat ik zei dat ze elkaar wss langer kennenquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan ga je huilen omdat ze eerder weg moet?
Datquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dan al helemaal, dan zie je elkaar over tien dagen weer
Boehoeoeoeoeoe ik ben minder slet dan jij.....quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan ga je huilen omdat ze eerder weg moet?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dan al helemaal, dan zie je elkaar over tien dagen weer
zijn er maar 3 afleveringen dan?quote:
Vijf?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:00 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zijn er maar 3 afleveringen dan?
van 4 dagen? dan zouden ze er 20 dagen zijnquote:
Oh ik dacht dat het maar 2 dagen per afl was.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
van 4 dagen? dan zouden ze er 20 dagen zijn
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:03 schreef -Willempie- het volgende:
Volgende week wordt er weer een kinderkamer gewit!![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:03 schreef DjinN het volgende:
Mijn god...echt zo'n blond leeghoofd die erbij komt...Die laat zich geheid heel de vakantie lang alleen maar volpompen..
Die gasten blijven twee nachten slapen, dus zijn er totaal drie dagen (op de derde dag komt de volgende groep alweer). Zijn nu twee groepen geweest, dus vijf dagen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
van 4 dagen? dan zouden ze er 20 dagen zijn
Wat een extreem grote kankerbek heb jij, zeg.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:01 schreef waxmask het volgende:
Programma had beter Vieze Wijven kunnen heten...
Jennifer Mondenklauwzeer.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:36 schreef Dipstaart het volgende:
https://www.facebook.com/jennifer.klaumunzner?sk=wall
Waarom het zijn toch ook vieze wijven.. Er zijn zoveel mooiere meiden op de wereld en krijgen we 5 horken uit brabant te zien, met een kop als een speenvarken. Ik trap er me hond nog vanaf, als ik mee zou doen aan zo'n programma had ik 2 dagen in een compleet ander hotel gelegen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:50 schreef Melancholie het volgende:
[..]
Wat een extreem grote kankerbek heb jij, zeg.
Mag toch hopen van niet, als ik kijk hoe ze in bikini eruit ziet hangt de cellulitus erbij, en zak aardapelen is er niks bij.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:18 schreef FL_Freak het volgende:
Gaan die chicks ook een keer naakt ofzo?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Muggen gaan idd de klink omlaag doen.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Handig voor de zatlap die je heeft gepaald de nacht ervoor en de naam is vergeten
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja want 3 x 2 = 10quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:00 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zijn er maar 3 afleveringen dan?
tweelingbroerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |