Interessant.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:40 schreef Angel-Joy het volgende:
Eigenlijk zou ik dan een mooie superheldin verkrachten
Hihiquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:40 schreef Angel-Joy het volgende:
Eigenlijk zou ik dan een mooie superheldin verkrachten
Ik zou willen dat ik geen gevoelens had want hierdoor moet ik echt huilenquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:42 schreef stevenmac26 het volgende:
ik zou zorgen dat je nooit geboren was thijs schreuders
kan er niks aan doen, dat zijn mijn krachtenquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:44 schreef HammetjeBurger het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik geen gevoelens had want hierdoor moet ik echt huilen
Tja , Niet jou schuld.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kan er niks aan doen, dat zijn mijn krachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof jullie het niet willen
Ik zei alleen hihiquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof jullie het niet willen
heb je in je eigen hand.. stop een vork in je oogbalquote:
Ik wil jouw bloed drinkenquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:53 schreef Onnoman het volgende:
-mijn bloed omtoveren naar chocolademelk
-brit dr stembanden wegtoveren
-een goed rechts programma op de tv
-alleen maar blanken op de wereld (dan heb je namelijk geen discriminatie)
-de verhouding vrouwen en mannen veranderen naar 12 vrouwen over 1 man
-bomen maken waar big macs aan hangen
-geert wilders zijn mond verplaatsen naar zijn nek
-vliegen
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:00 schreef sthomass het volgende:
[..]
Als het eenmaal chocolademelk is is het geen bloed meer..
ik word zomaar heel erg opgewonden van deze opmerkingquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]Dan wil ik zijn chocolade melk drinken, ook goed
Lol whut?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:08 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik word zomaar heel erg opgewonden van deze opmerking
Aparte topicwending.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:02 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat bedoelde je niet zo? Ik denk niet door hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou stop, zo bedoelde ik het niet
Oké, dan is het goedquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat bedoelde je niet zo? Ik denk niet door hoor.
GADVERDAMMEEEquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:02 schreef Angel-Joy het volgende:
quote:
Iemand riep mij?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:07 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jongens, ze bedoelde dat zij zin heeft in chocolademelk omdat dat ter sprake kwam. Als die gast zijn bloed omtovert verandert het in chocolademelk en dát zou Angel-Joy graag willen drinken.
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:07 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jongens, ze bedoelde dat zij zin heeft in chocolademelk omdat dat ter sprake kwam. Als die gast zijn bloed omtovert verandert het in chocolademelk en dát zou Angel-Joy graag willen drinken.
Oooh, zo. Bedankt Captain Obvious, nu begrijp ik het.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:07 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |