Topquote:Op woensdag 9 november 2011 21:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Merk toch steeds meer dat het wellicht toch leuker is als ik ook zo'n headset haal. Je speelt natuurlijk lang niet 'echt' samen als je niet met elkaar kunt praten en een beetje achter elkaar aanloopt. Maar even op het einde van de maand wachten.
Iddquote:Op woensdag 9 november 2011 22:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Beest potjes vanavond zeg, jeetje !
Zodra ze de VoiceChat fixen werkt het inderdaad super. Kun je nog een beetje slap ouwehoeren en tactiek normaal besprekenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Merk toch steeds meer dat het wellicht toch leuker is als ik ook zo'n headset haal. Je speelt natuurlijk lang niet 'echt' samen als je niet met elkaar kunt praten en een beetje achter elkaar aanloopt. Maar even op het einde van de maand wachten.
Maar ik hoor niets. Ik hoor soms een stem of zo, maar die is dan snel weer verdwenen.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:39 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Zodra ze de VoiceChat fixen werkt het inderdaad super. Kun je nog een beetje slap ouwehoeren en tactiek normaal bespreken
Voeg mij toe; worldwar2boyquote:Op woensdag 9 november 2011 22:51 schreef JediSimons het volgende:
Heeft niemand een headset? PS3 squad waar ik nu in zit.
Dat is het hem dusquote:Op woensdag 9 november 2011 22:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Maar ik hoor niets. Ik hoor soms een stem of zo, maar die is dan snel weer verdwenen.
Dus werkt nog niet echt denk ik.
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Maar ik hoor niets. Ik hoor soms een stem of zo, maar die is dan snel weer verdwenen.
Dus werkt nog niet echt denk ik.
Ik heb er anders niet tot nauwelijks last van hoor, ik hoor mensen wel, maar soms met ruis/haperingen.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:58 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Dat is het hem dusHet werkt nog niet zoals BC2
Ja dat was ik :"D Mauzizzquote:Op woensdag 9 november 2011 22:31 schreef computerprobleem het volgende:
Ik was net aan het gamen met iemand van FOK die in het Duits muis heet. Volgens mij is het Mauskoekwaus, maar weet het niet zeker.
Ik ben worldwar2boy.
Heb 2.5 uur gegamed, neem even pauze.
Wie komt vanavond nog?
En headset hoor ik niet, en ik zie ook niet of je het aan hebt of niet.
Haha, jij was het dusquote:Op woensdag 9 november 2011 23:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja dat was ik :"D Mauzizz
Heb je een friend request gestuurd.
Kijk trouwens eens tijdens een game bij je instellingen en dan VOIP. Heb je die wel op squad staan?
Helemaal mee eens, maar toch is het wel handig als je eerst 2 flags kan cappen en dan de vijanden pakkenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Haha, jij was het dus
We hadden best goede games, stuk of 4 of 5 keer achterelkaar gewonnen, maar bij metro werden we afgeslacht.
Ik begreep niet waarom niemand mij volgde, ik had iets van 22 kills tegenover 12 deaths, veruit het meeste van beide teams.
Je moet bij metro nooit meteen op het doel af, lekker naar achteren lopen en de vijand in de rug aanvallen. Dat was wat ik steeds deed. Overigens niet elke keer met succes, maar toen de level begon had ik daarmee wel binnen 2 minuten tijd 8 kills gemaakt.
Stay away from the darkside, computerprobleem!quote:Op woensdag 9 november 2011 23:14 schreef computerprobleem het volgende:
Ik kom over 10 a 15 minuten weer online mensen![]()
![]()
Hoop dat er dan nog mensen zijn, anders moet ik MWF3'en omdat mijn vrienden die nu online zijn CoD nerdjes zijn en geen Battlefield hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |