Doen we morgen wel, we weten hoe het moetquote:Op woensdag 9 november 2011 19:31 schreef Roces18 het volgende:
srryis al wel weer 2 uur geleden hoor
Geen idee, maar "overdag" verblind worden op afstand = niet handig. Sowieso zijn die dingen verrekte fel.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja wat was er nou met die tactical lights? Ze gingen er iets aan fixen.
jonge je gaat sowieso weer falen. Jij hebt geen economische inzicht.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:59 schreef computerprobleem het volgende:
Ik ben net thuis van een tentamen
Hoop dat het goed gegaan is, maar de open vragen (Financial Accounting) vond ik tegenvallen. De vorige keer had ik een twijfel gevoel over de meerkeuzevragen en liet ik bijna alle open vragen open.
Dit keer had ik een veel beter gevoel over de meerkeuzevragen en heb ik ongeveer 1.5 open vragen opengelaten (de vorige keer 5 of 5.5 open vragen). Ik had toen een 3.4.
Ik heb een 5.5 nodig dus hoop dat het goed is gegaan
Anders pleeg ik zelfmoord xD
Ben nu bezig. M'n PSN is: glennz_quote:Op woensdag 9 november 2011 19:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Iemand ff zin om nu bf3 te doen?
Ja paar lekkere. In die stad (weet niet welke map) is het me allemaal nog te chaotisch omdat ik de weg niet weet.. constant dood.quote:
Dat zei ik!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Vind die flashlight in mijn bek wel irritant trouwens, ook van teamgenoten.
Vooral van teamledenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Vind die flashlight in mijn bek wel irritant trouwens, ook van teamgenoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |