quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Prachtig.
[ afbeelding ]
Hé meisje! Ken je me? Ik ben de baas van Italië. Voel mijn spierballen eens!
Inderdaad.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Op zich is hij wel een baas. Maar zo'n persoon moet je niet aan het hoofd van het land hebben.
Balkenende neem ik 100× serieuzer als politicus dan Berlusconi.quote:Dat is toch 100x beter dan een Balkenende, die eens met rode wangetjes tegen zo'n tuthola iets zei van : "Wat kijkt u lief als u lacht" ofzo.
Die bezuinigingen waren noodzakelijk en die wou ook de oppositie goedgekeurd hebben.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Slim
De bezuinigingen goed laten keuren. De bevolking gaat dat merken en dan over een paar als de verlosser terug komen
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die wurgt tenminste volwassen beren met zijn blote handen
quote:
Gezond verstand?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:38 schreef PKRChamp het volgende:
Iedereen vergeet voor het gemak dat de beste man wel de meest succesvolle man van Italië is. Dus leidinggevende capaciteiten en een gezond verstand heeft hij wel degelijk, ik vind in tegenstelling tot Balkenende of Rutte dat er met Berlusconi tenminste een persoonlijkheid staat en dat is in mijn ogen een erg belangrijk punt als je als hoofd van het land staat.
Mensen met bravoure hebben de halve wereld.
Komt omdat ze jaloers op hem zijn aangezien hij jonge vrouwen/meisjes heeft.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:41 schreef alors het volgende:
Mensen (voornamelijk mannen) die hem verheerlijken
Dat heeft hij nou juist wel, dat jij er niet van heb geprofiteerd is een ander verhaal. Als je een gevaarlijke gek bent dan kun je nooit zo succesvol zijn in het zakenleven.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Gezond verstand?
Dat heeft ie dus nou net niet. Het enige wat ie continu gedaan heeft is zichzelf verrijken en proberen uit handen van justitie te blijven, desnoods door wetten aan te passen...
En ja, ik kan het weten, ik heb jaren in Italië gewoond onder zijn bewind.
Een staatshoofd moet zijn land dienen. Berluska liet zijn land hem dienen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:41 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat heeft hij nou juist wel, dat jij er niet van heb geprofiteerd is een ander verhaal. Als je een gevaarlijke gek bent dan kun je nooit zo succesvol zijn in het zakenleven.
Ik denk dat zo'n man precies is wat Rusland nodig heeft.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:39 schreef Boomstronk- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Qua politiek is hij wel kut trouwens.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:39 schreef Boomstronk- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Qua politiek is hij wel kut trouwens.
Gezond verstand ja...quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:41 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat heeft hij nou juist wel, dat jij er niet van heb geprofiteerd is een ander verhaal. Als je een gevaarlijke gek bent dan kun je nooit zo succesvol zijn in het zakenleven.
Gewoon zeggen wat je denkt en doen wat je het beste uitkomt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:45 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Gezond verstand ja...![]()
- Daarom zei hij toen Obama verkozen was: ziet er mij een knappe jonge en mooi gebruinde man uit.
- Tegen een Duitse politieker in een vol Europees parlement: nazi.
- Tegen mensen die in een tent woonden en alles kwijt waren na een aardbeving: zie het als een vakantie op een camping.
En dit is maar een paar voorbeelden van zijn wangedrag....quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:45 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Gezond verstand ja...![]()
- Daarom zei hij toen Obama verkozen was: ziet er mij een knappe jonge en mooi gebruinde man uit.
- Tegen een Duitse politieker in een vol Europees parlement: nazi.
- Tegen mensen die in een tent woonden en alles kwijt waren na een aardbeving: zie het als een vakantie op een camping.
Alles is mis met Berlusconi, trol.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zoals ik al jaren zei: er is niets mis met Berlusconi.
Hij is populair omdat hij als een baas overkomt zowel in het binnenland en in het buitenland. Onder zijn beleid is de corruptie erg gestegen net als de maffia. Ook worden kritsche mensen/journalisten vermoord of in elkaar geslagen. Bijna alle media zijn pro-poetin want anders word hun het leven zuur gemaakt. Ook zal met de verkiezings uitslag wel wat gerommeld zijn... Ook probeert hij zo stemmen te krijgen:quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:45 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
[..]
Waarom denk je dat Putin zo populair is??????
Hij is juist niet kut qua politiek.
Hij is alleen maar verdorven.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zoals ik al jaren zei: er is niets mis met Berlusconi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |