Deed het pijn? Het verassen dus.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:14 schreef Trollscience het volgende:
Saaie TT, alhoewel de OP me deed verassen. Een 6.8 voor de verassing.
Krijg ik als eindcijfer een afgerond cijfer of blijft het 6.8quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:14 schreef Trollscience het volgende:
Saaie TT, alhoewel de OP me deed verassen. Een 6.8 voor de verassing.
het is een kat, kudquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:16 schreef Rodawa het volgende:
Een kad genaamd Gerrie en superhont Sjonnie
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:18 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Captain Obvious was
Het blijft gewoon een 6.8.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:17 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
[..]
Krijg ik als eindcijfer een afgerond cijfer of blijft het 6.8
Welk merk zijn ze?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:19 schreef -supergirl- het volgende:
ahum, dit topic gaat dus overduidelijk over mij.
en ik heb een hont en twee kadden.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:21 schreef aight1 het volgende:
Mensen die denken dat 'hont' en 'kad' nog grappig is. Dan ben je gewoon mentaal achtergesteld en heb je geen enkel recht op een mening, laat staan op zuurstof.
Denken dat mensen 'hont' en 'kad' posten omdat dit grappig zou zijn. Niet weten dat het een automatisme is geworden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:21 schreef aight1 het volgende:
Mensen die denken dat 'hont' en 'kad' nog grappig is. Dan ben je gewoon mentaal achtergesteld en heb je geen enkel recht op een mening, laat staan op zuurstof.
Vervang automatisme met autisme en je hebt een punt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Denken dat mensen 'hont' en 'kad' posten omdat dit grappig zou zijn. Niet weten dat het een automatisme is geworden.
Niet vechtenquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:22 schreef aight1 het volgende:
[..]
Vervang automatisme met autisme en je hebt een punt.
Dan zou mijn zin grammaticaal niet meer kloppen. Nee dus.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:22 schreef aight1 het volgende:
[..]
Vervang automatisme met autisme en je hebt een punt.
en dat zegt iemand met de usernaam aight.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:21 schreef aight1 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |