Uiteraard, maar een echte chef die een beetje zelfrespect heeft doet toch niet mee aan deze poppenkast? Als je echt goed bent presteer je dat wel in je eigen restaurant, daar heb je niet een lullig RTL programma voor nodig.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:57 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat mensen die zich voor een ander RTL-programma hadden opgegeven werden gevraagd voor Topchef. Dus een fatsoenlijke selectie is er niet echtVolgens mij doen ze het er ook om, want afzeik-tv levert meer kijkers op dan complimenten-tv.
25.000 euro maakt het natuurlijk wel interessant.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Uiteraard, maar een echte chef die een beetje zelfrespect heeft doet toch niet mee aan deze poppenkast? Als je echt goed bent presteer je dat wel in je eigen restaurant, daar heb je niet een lullig RTL programma voor nodig.
Totdat je zegt dat je Klara de baas wasquote:Op woensdag 9 november 2011 14:00 schreef SiGNe het volgende:
Veel van de jonge gasten zien het denk ik ook als een goede ervaring op je CV.
Als je kan zeggen dat je in de finales bent gekoment van Topchef dan weten ze bij een bedrijf ook wel uit wat voor hout je gesneden bent.
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:00 schreef SiGNe het volgende:
en gaan,.,
is eer überhaupt nog iemand die naar Flodder kijkt?
Herhalingen van paar weken geledenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:00 schreef SiGNe het volgende:
en gaan,.,
is eer überhaupt nog iemand die naar Flodder kijkt?
quote:
En terecht!quote:
Dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 9 november 2011 19:06 schreef Albertoooo het volgende:
Ben er weer! Mocht 3 uurtjes eerder weg van werk, als ik mijn één uur pauze bleef doorwerken
Alles voor topchef!quote:Op woensdag 9 november 2011 19:06 schreef Albertoooo het volgende:
Ben er weer! Mocht 3 uurtjes eerder weg van werk, als ik mijn één uur pauze bleef doorwerken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |