SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Ik verlies mijn interesse niet echt, maar ik heb echt het gevoel dat ik het mis iets met talen te doen nu, ik ben daar altijd echt goed in geweest, maar omdat ik altijd goed presteerde in exacte vakken heb ik een technische studie gekozen. Ik heb alleen het idee dat het gewoon niet voor 100% bij me past om zo'n soort studie te doen, het laat zeg maar mijn grootste interesse onbenut, hoewel de onderwerpen bij elektrotechniek me nog niet echt tegenstaan ofzo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
2 jaar. Uitzichtloos en ik verloor mijn interesse. Later ben ik Fotonica en later Media en Entertainment Management gaan studeren.
Beste tijd van mijn leven.
Ik ben ook nog aan het soggen nu, op de achtergrond staan wel de sheets voor mijn tentamen, maar ik kan me er niet echt toe zettenquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:19 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb ook weer gegeten. De rest van de voorproefjes komen morgen Loka, ik ga nu nog even mijn strafwerkmaken uitstellen.
Hij moet anders naar bureau Halt ofzoquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:20 schreef dawg het volgende:
strafwerk maken.
opeens voel ik me echt oud.
Ik kan geeneens strafwerk maken, moet 2 a4tjes lange samenvatting maken (het hoofdstuk zelf is maximaal 4 a4tjes) en ik ben het boek kwijtquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:20 schreef dawg het volgende:
strafwerk maken.
opeens voel ik me echt oud.
Talenstudies zijn er vrijwel niet hé, sowieso is op het HBO is bijna elke taal gebonden aan het leraarschap, en dat is voor velen niet weggelegd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik verlies mijn interesse niet echt, maar ik heb echt het gevoel dat ik het mis iets met talen te doen nu, ik ben daar altijd echt goed in geweest, maar omdat ik altijd goed presteerde in exacte vakken heb ik een technische studie gekozen. Ik heb alleen het idee dat het gewoon niet voor 100% bij me past om zo'n soort studie te doen, het laat zeg maar mijn grootste interesse onbenut, hoewel de onderwerpen bij elektrotechniek me nog niet echt tegenstaan ofzo.
Alleen als ik dat Nederlands niet maak, waarschijnlijk. Maar het grote probleem is dus gewoon dat ik geen Nederlands boek heb...quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij moet anders naar bureau Halt ofzo
Ik ga je niet meer storen hoor Newb
Oh, je faalt nog erger dan ikquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:22 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik kan geeneens strafwerk maken, moet 2 a4tjes lange samenvatting maken (het hoofdstuk zelf is maximaal 4 a4tjes) en ik ben het boek kwijt
plantsoentjes vegen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij moet anders naar bureau Halt ofzo
Ik ga je niet meer storen hoor Newb
Toen niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
Is dat niet de studie voor werkeloosheid?
of je moet voor tolken gaan. is een 4 jarige opleiding maar ik geloof dat je desbetreffende taal al moet beheersen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Talenstudies zijn er vrijwel niet hé, sowieso is op het HBO is bijna elke taal gebonden aan het leraarschap, en dat is voor velen niet weggelegd.
Ik doe universiteit nu, ik zit erover na te denken taalwetenschappen te gaan doen, dat was ook het advies van een van mijn leraren vorig jaar, omdat ik me in mijn vrije tijd ontzettend veel in de structuur van verschillende talen heb verdiept. Het was misschien eigenlijk wel een domme gedachte van me toch maar een technische studie te gaan doenquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Talenstudies zijn er vrijwel niet hé, sowieso is op het HBO is bijna elke taal gebonden aan het leraarschap, en dat is voor velen niet weggelegd.
Heb ik ook over nagedacht. Met mijn certificaten zou ik de opleiding voor tolk in het Frans goed moeten kunnen doen. Het is geen vetpot, maar het lijkt me wel een fantastisch leuke baan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:23 schreef dawg het volgende:
[..]
of je moet voor tolken gaan. is een 4 jarige opleiding maar ik geloof dat je desbetreffende taal al moet beheersen.
wat maakt dan die slanke pot uit?quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik ook over nagedacht. Met mijn certificaten zou ik de opleiding voor tolk in het Frans goed moeten kunnen doen. Het is geen vetpot, maar het lijkt me wel een fantastisch leuke baan.
Ik ga er nog eens rustig over nadenken, ik kan toch volgend jaar pas weer een keuze maken, dus in de tussentijd probeer ik maar het beste te maken van mijn huidige opleiding... En ondertussen oriënteer ik me nog maar verder op andere studiesquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:28 schreef dawg het volgende:
[..]
wat maakt dan die slanke pot uit?
beter iets waar je plezier uit kunt halen dan iets waarbij je met tegenzin een topsalaris ontvangt.
overigens lijkt me dat je met tolken wel redelijk ver kunt komen. als je tolk bent op de g20 bijvoorbeeld heb je het best goed gedaan denk ik zo!
Moet je zeker doen, welke opleiding je ook gaat doen , je gaat altijd vakken haten en denken dat een andere studie misschien toch geschikter is voor je, ik zit nu ook ineens te denken om Rechten te doen op te Uni, dat is ook een impulsieve gedachte die ik eerst volledig moet gaan uitzoeken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga er nog eens rustig over nadenken, ik kan toch volgend jaar pas weer een keuze maken, dus in de tussentijd probeer ik maar het beste te maken van mijn huidige opleiding... En ondertussen oriënteer ik me nog maar verder op andere studies
Als het strafwerk is vanwege overmatig leerplichtverzuim werkt het blijkbaar zoquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:03 schreef rhubarbje het volgende:
Als je je strafwerk niet maakt moet je naar HALT?
Hoe werkt dat?
HALT is voor als je als minderjarige betrapt wordt op het stelen van een flesje cola. Dan krijg je een soort taakstraf van bureau HALTquote:
Waarom krijg je strafwerk voor verzuim?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het strafwerk is vanwege overmatig leerplichtverzuim werkt het blijkbaar zo
Leerplicht -> HALT.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom krijg je strafwerk voor verzuim?
En valt het dan niet onder leerplicht en niet HALT?
De leerplichtambtenaar wilde hem daarheen laten sturen vanwege aanhoudend spijbelgedrag volgens mij, en hij kon er nog onderuit komen door dit strafwerk te maken, dacht ik.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom krijg je strafwerk voor verzuim?
En valt het dan niet onder leerplicht en niet HALT?
Nee, dat eerste is dus gebeurt en afgesproken dat ik niet meer zou spijbelen, als ik dit werk niet maak telt dat als spijbelenquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De leerplichtambtenaar wilde hem daarheen laten sturen vanwege aanhoudend spijbelgedrag volgens mij, en hij kon er nog onderuit komen door dit strafwerk te maken, dacht ik.
Oh, da's nog droeviger zelfsquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:14 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee, dat eerste is dus gebeurt en afgesproken dat ik niet meer zou spijbelen, als ik dit werk niet maak telt dat als spijbelen
Ach zodra de middelbare school afgelopen is die ongein overquote:
Waarom een 10?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:16 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
En ik moet ook nog latijn vertalen en een 10 halen voor wiskunde morgen
Ik alleen in 't laatste jaar, en meteen heel veel.quote:
Het was meer dat ik 1.5 dag spoorloos verdwenen wasquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:17 schreef rhubarbje het volgende:
Ik spijbelde best wat
maar dat doet elke puber
en met een beetje spijbelen kom je echt niet meteen bij leerplicht
Ga er voorquote:
omg grappigquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het was meer dat ik 1.5 dag spoorloos verdwenen was
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
dequote:Op dinsdag 8 november 2011 19:19 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou bij dat ik het grappig vind?
Nee, ik had altijd al zo m;n ideeën over dat ook gekke dansende kuiken...quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
desmiley
Zelfde geld voor jou ook_gek
serieus jij vind dat een grappig verhaal? een tafel gooien naar een docent
yay
Naja er zal met mij wel wat mis zijn
De nasleep was wat kut enzo, maar op het moment zelf was het best grappig.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:19 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou bij dat ik het grappig vind?
1.5 dag is niets.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het het niet dubbel en dwars waard was. Ik zou het zo weer doen iig.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De nasleep was wat kut enzo, maar op het moment zelf was het best grappig.
Ik geef je groot gelijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:23 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het het niet dubbel en dwars waard was. Ik zou het zo weer doen iig.
Chill. En niet spoorloos van school. Letterlijk alleen Loka wist waar ik was toen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
1.5 dag is niets.![]()
In mijn tijd (bwhehehe, dat klinkt alsof ik enorm oud ben) maar toen had je nog geen gezeik met leerplichtambtenaren. Ik was er bijna nooit. Het enige wat school deed was de uren die je afwezig was je dubbel laten nakomen, maar daar was ik ook nooit.
Dat vind ik dan weer dom, zeker als je met iemand van het internet afspreekt voor het eerst. Dat was toch die eerste keer?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:24 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Chill. En niet spoorloos van school. Letterlijk alleen Loka wist waar ik was toen.
Nee, tweede.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer dom, zeker als je met iemand van het internet afspreekt voor het eerst. Dat was toch die eerste keer?
Voor de eerste keer had die toch ook gespijbeld? Of was dat het weekend met de pillen? Of was dat ook de 2de? ik volg het niet meer.quote:
Heel dit topic wist waar je was Newbiequote:
Dat was niet dezelfde keer als de anderhalve dag spoorloos.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelde "de" eerste keer
Dat was daarvoor?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat was niet dezelfde keer als de anderhalve dag spoorloos.
Ja, maar dat viel niet zo op omdat hij 's avonds weer bij zijn ouders was en zei dat hij bij een vriend was geweest na school.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor de eerste keer had die toch ook gespijbeld? Of was dat het weekend met de pillen? Of was dat ook de 2de? ik volg het niet meer.
Ik lag meestal gewoon op het schoolplein in de zon of was in de stad. Of ik sliep.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:26 schreef heloef het volgende:
Toen ik 14 was ging ik spijbelen vrat mezelf vol, fapte er op los en keek de hele tijd TV.
Was ik toen naar school geweest elke dag was ik denk ik een stuk aantrekkelijker.
Heb er inderdaad geen spijt van nee. Maar zal je even korte uitleg geven en een situatie schetsen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
desmiley
Zelfde geld voor jou ook_gek
serieus jij vind dat een grappig verhaal? een tafel gooien naar een docent
yay
Naja er zal met mij wel wat mis zijn
Sorryquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:28 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ga nu iets heel eerlijks zeggen leuk dat jullie een relatie hebben maar moeten we meegenieten met alle ins en outs erover . Ik word er namelijk een beetje moe van. Ik hoef niet echt alles van jullie relatieperikelen te weten.
Vertel, ben benieuwdquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik had altijd al zo m;n ideeën over dat ook gekke dansende kuiken...
Ik moest jammer genoeg wel op tijd op staan om het te laten lijken of ik naar school ging.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik lag meestal gewoon op het schoolplein in de zon of was in de stad. Of ik sliep.
Zeker te begrijpen, maar in dit geval werd er duidelijk om gevraagd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:28 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ga nu iets heel eerlijks zeggen leuk dat jullie een relatie hebben maar moeten we meegenieten met alle ins en outs erover . Ik word er namelijk een beetje moe van. Ik hoef niet echt alles van jullie relatieperikelen te weten.
Ik fietste naar school en reed rondjes totdat mijn moeder weg zou zijn en ging dan weer naar huis om in bed te liggenquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik lag meestal gewoon op het schoolplein in de zon of was in de stad. Of ik sliep.
Ja snap ik, sorry daarvoor.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:30 schreef formerjellybean het volgende:
Ja is wel zo maar het is nu wel af en toe heel erg aan het doorslaan, misschien kunnen jullie wat vaker prive dingen aan elkaar prive doen want het is soms echt een beetje irritant.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik fietste naar school en reed rondjes totdat mijn moeder weg zou zijn en ging dan weer naar huis om in bed te liggen
Ik had brave vrienden die nooit spijbelden, zat er niet in om wat leuks te gaan doenquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]![]()
Ik ben nooit thuis als ik spijbel. Behalve als mijn ouders denken dat ik vrij ben. Meestal lig ik ergens te chillen (met maten), of ik maak m'n ouders wijs dat ik vrij ben.
Ik had amper vrienden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had brave vrienden die nooit spijbelden, zat er niet in om wat leuks te gaan doen
Ik eet juist altijd heel weinig in vakanties, omdat mijn slaap- en eetritme dan nog veel verneukter isquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:32 schreef heloef het volgende:
Ik had niet zoveel vet vreten moeten eten toen.
Mijn zomervakantie dat jaar was precies hetzelfde trouwens.
Nee dit is een stuk beter dan relatieperikelen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:32 schreef formerjellybean het volgende:
Zo ga er vandoor boerenkool met worst maken.
MIjn moeder was overdag aan het werk in de vakanties.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik eet juist altijd heel weinig in vakanties, omdat mijn slaap- en eetritme dan nog veel verneukter is
Je had het net iets over in and outs en perikelen ofzo?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:32 schreef formerjellybean het volgende:
Zo ga er vandoor boerenkool met worst maken.
Ik had er toen 2.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tellen drie als veel? Dan had ik namelijk vet veel vrienden
Lob joequote:Op dinsdag 8 november 2011 19:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee dit is een stuk beter dan relatieperikelen.
Meer iets voor twitter.
Gmta.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je had het net iets over in and outs en perikelen ofzo?
Ik vind het best wel meevallen met jou, je bent echt niet veel te dik ofzo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
MIjn moeder was overdag aan het werk in de vakanties.
Liet meestal een tientje achter.
Waar ik vervolgens genoeg vet voedsel van haalde.
Best verrassend dat ik niet tonnetje rond ben.
O rrrrly?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:17 schreef rhubarbje het volgende:
Ik spijbelde best wat
maar dat doet elke puber
en met een beetje spijbelen kom je echt niet meteen bij leerplicht
Jij ging netjes naar iedere les?quote:
Ik was juist 1 van de weinige die soms spijbelde hierquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij ging netjes naar iedere les?
Vind ik je juist niet het type voor.
Bij mij ook ja. Een paar spijbelaars die een beetje verwaand door iedereen werden aangekeken, voor de rest was het echt zo'n schijnheilige schoolquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik was juist 1 van de weinige die soms spijbelde hier. Maar dat was bij Friese les (wtf mayn). Uiteindelijk kreeg ik vrijstelling daarvoor.
Ik zat op een christelijke middelbare school, meesten waren braaf
Mijn hele klas was verbaasd dat ik blowde en goeie cijfers haaldequote:Op dinsdag 8 november 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
Ik was op de middelbare school echt braaf, nooit eruit gestuurd bv. Mijn hele klas was verbaasd dat ik alcohol dronkhaha
Ik ben overigens wel tot een van de braafste mensen bestempeld in het jaarboek, gewoon omdat ik niemand tot last was en het niet zo opviel dat ik zoveel spijbelde, voor de rest was er weinig opstandigs aan mijn gedragquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
Ik was op de middelbare school echt braaf, nooit eruit gestuurd bv. Mijn hele klas was verbaasd dat ik alcohol dronkhaha
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn hele klas was verbaasd dat ik blowde en goeie cijfers haalde
Edit:Stomme eij![]()
quote:
nou kom kom, wel even antwoorden dan.quote:
Je wilt dat ik vertel over mijn goeie cijfers terwijl ik blowde??quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
[..]
nou kom kom, wel even antwoorden dan.
Opstandig was ik alleen thuisquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben overigens wel tot een van de braafste mensen bestempeld in het jaarboek, gewoon omdat ik niemand tot last was en het niet zo opviel dat ik zoveel spijbelde, voor de rest was er weinig opstandigs aan mijn gedrag
Oh zoquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ninja edit. Ik schreef eerst ceifers ipv cijfers
Ja, maar op het WO kun je het dan wel schuddenquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh zo
Nou ja, als je slim bent kun je heel wat rare dingen doen voor je vwo-cijfers eronder gaan lijden
Hmm dat quoten ging effe geheel misquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je wilt dat ik vertel over mijn goeie cijfers terwijl ik blowde??
Hier had ik wel antwoord op willen hebben. Ben benieuwd waar jij je bedenkingen vandaan haald.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik had altijd al zo m;n ideeën over dat ook gekke dansende kuiken...
Mijn ouders was/ben ik wel geregeld tot last jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Opstandig was ik alleen thuisop school nooit eigenlijk
Ow zo! Nou, dat zal ik eens haarfijn uitleggah. Iemand met zo'n ook gek dansend kuiken...die moet toch ook gek zijn?? Of nie?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hmm dat quoten ging effe geheel mis
[..]
Hier had ik wel antwoord op willen hebben. Ben benieuwd waar jij je bedenkingen vandaan haald.
Wel nee, lichtjes iets wat drukquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow zo! Nou, dat zal ik eens haarfijn uitleggah. Iemand met zo'n ook gek dansend kuiken...die moet toch ook gek zijn?? Of nie?
Voorbeelden Loka, voorbeeldenquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn ouders was/ben ik wel geregeld tot last ja
D'awwwquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Voorbeelden Loka, voorbeelden
[ afbeelding ]
Look again thoquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
D'awww
Dat hele filmpje is ervan trouwens.
Ik dacht eerst dat het een alien was die uit de borstkas van een hond spattequote:Op dinsdag 8 november 2011 19:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
D'awww
Dat hele filmpje is ervan trouwens.
Die voor je ninja-edit was toffer
Zo hoort hetquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weird.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een alien was die uit de borstkas van een hond spatte
Het is maar waar de hoofd vol van isquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een alien was die uit de borstkas van een hond spatte
Haha, nee ik dacht eerst dat die stoel groter was en dat het dus een hond of iets dergelijks moest zijn. Alleen dat witte ding met dat mondje bovenop kon ik maar niet plaatsenquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het is maar waar de hoofd vol van is
Intensieve blowers zijn alleen een probleem voor hunzelf, meestal zijn ze te stoned om voor problemen te zorgenquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:01 schreef Keyos het volgende:
Heb nooit intensief geblowed dus ik denk dat dit o.a een reden is waarom ik nooit voor problemen heb gezorgd ^^.
Helemaal waarquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Intensieve blowers zijn alleen een probleem voor hunzelf, meestal zijn ze te stoned om voor problemen te zorgen
Wat voor films? Stoner-films ? ;Dquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:03 schreef Newbie114 het volgende:
Oh ik ga een nachie doorhalen, iemand tips voor films ofzo voor als ik klaar ben met leren en zodat ik kan soggen?
Videodrome gisteren gezien gave filmquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:03 schreef Newbie114 het volgende:
Oh ik ga een nachie doorhalen, iemand tips voor films ofzo voor als ik klaar ben met leren en zodat ik kan soggen?
LotR Extended Special Editionquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:03 schreef Newbie114 het volgende:
Stash=leeg dus nee.quote:
Je bent rond de 16 toch?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:04 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Stash=leeg dus nee.
Maakt niet uit eigenlijk, ik kijk alles. (doe maar geen porno want die hebben vaak geen leuk verhaal)
DAFUQ??quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
Mijn vriend blowt veel en tussendoor wil hij telkens filmpjes van LOTR zien, gewoon wat random scènes, en dan gaat hij dat naakt op bed naspelen en rare geluiden maken. Weet niet of dat door het blowen komt.
Superbad al gezien. McLovinquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je bent rond de 16 toch?
Dan waardeer je dit wel:
The Hangover 1 & 2
Superbad
Pineapple Express
Zombieland
Doe mij ook eens wat tips.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je bent rond de 16 toch?
Dan waardeer je dit wel:
The Hangover 1 & 2
Superbad
Pineapple Express
Zombieland
En wat doe jij dan ondertussen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
Mijn vriend blowt veel en tussendoor wil hij telkens filmpjes van LOTR zien, gewoon wat random scènes, en dan gaat hij dat naakt op bed naspelen en rare geluiden maken. Weet niet of dat door het blowen komt.
Wat voor films vind je leuk?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Doe mij ook eens wat tips.![]()
Studie ontwijkend gedrag enzo
Hmm, voor jou.. ik denk:quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Doe mij ook eens wat tips.![]()
Studie ontwijkend gedrag enzo
Tja eh maar wat met mezelf spelen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
En wat doe jij dan ondertussen?
[ afbeelding ]
Leuke vriend lant.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ook leuk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Tja eh maar wat met mezelf spelen.
The Fly, Tankgirlquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:08 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Aanrader voor iedereen: V for Vendetta, Fight Club.
Requiem for a Dream _0_quote:
Als je zulke films leuk vind zou ik gaan voor Gangs of New York en Snatchquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:08 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Aanrader voor iedereen: V for Vendetta, Fight Club.
Nu je het zegt...quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ken ik allebei niet.
Allebei... Raar woord man.
Die laatste is zeker een aanraderquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ken ik allebei niet.
Allebei... Raar woord man.
Hmm maybe, kijk meestal meer actie maar laatst ook Friends with Benefits gezien dus daar kunnen deze ook wel bij.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hmm, voor jou.. ik denk:
Midnight in Paris
Crazy, Stupid, Love
Zit je dan ook heel apodictisch naar hem te kijken?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst deed ik van: 'allebei' maar toen dacht ik, nee dat is vreemd dus deed ik 'allebij' maar daar kwam een rood kringeltje onder staan.quote:
Ik nies ook btw, dat je dat maar weetquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmm maybe, kijk meestal meer actie maar laatst ook Friends with Benefits gezien dus daar kunnen deze ook wel bij.
Awwww laat die jongen je gewoon met jezelf spelen dan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
U fo real?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik nies ook btw, dat je dat maar weet
Mila Kunisquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik nies ook btw, dat je dat maar weet
Dat is die dat ze alles mogen doen toch? In de bios gezien.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:14 schreef ook_gek het volgende:
hall pass dat is pas een geweldige film!
Waarschijnlijk gebruik je het later nooit meerquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:17 schreef Newbie114 het volgende:
Latijn is klaar. Niet dat het ook maar ergens op slaat, maar toch.
Nee, want strafwerk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gebruik je het later nooit meer
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee, want strafwerk.
Nadeel: nu moet ik toch echt mijn Nederlands boek gaan zoeken...
Lol, wat deed je dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:20 schreef Sinji het volgende:
Haaa, strafwerk..
Hoe lang is dat geleden.. hehe. Vanwege 'onverantwoord' gebruik van de gymzaal. LOOLLL
Dat zou mijn nooit gebeuren ik deed daar nooit watquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:20 schreef Sinji het volgende:
Haaa, strafwerk..
Hoe lang is dat geleden.. hehe. Vanwege 'onverantwoord' gebruik van de gymzaal. LOOLLL
Wat heb je gedaan vlegel?
Het was zelfs zo erg dat de leraar dreigde mij een onvoldoende te geven voor gym.quote:
Dat deden een paar klasgenoten ook. Allemaal eruit gestuurdquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Basket wat lager schroeven, trampoline erbij en KEIHARD dunken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:24 schreef Sinji het volgende:
[..]SKINSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niets bij gymquote:
Succesquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Niets bij gym![]()
Ik werd eruit gestuurd bij Latijn. En moest het 2de uur Nederlands doen maar heb geen flikker uitgevoerd dus moet ik samenvatten. Maar ik heb geen boek. En ben bang dat de leraar het daadwerkelijk gaat lezen ook
Mijn conrector wil me al vanaf het eerste moment dat hij me zag schorsen. En daar dreigt hij dus ook geregeld mee.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb vroeger de filosofieleraar diep geraakt ( hihi geraakt) en toen wilde hij me van school sturen
Met je nagels?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb vroeger de filosofieleraar diep geraakt ( hihi geraakt) en toen wilde hij me van school sturen
Kutquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:27 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden, ben het boek kwijt
Ik wait niet. Hij ligt niet op m'n kamer in ieder geval, die heb ik net helemaal overhoop gehaaldquote:
Samenvatting van internet halen recensies lezenquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik wait niet. Hij ligt niet op m'n kamer in ieder geval, die heb ik net helemaal overhoop gehaald__!
Het is een samenvatting van de methode, en ik heb natuurlijk allang gezochtquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Samenvatting van internet halen recensies lezen
Dan kom je er wel als je een beetje kan lullenquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het is een samenvatting van de methode, en ik heb natuurlijk allang gezocht
Dat zou ik normaal dus doen, maar ik heb bij god geen idee waar het over gaat enzoquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kom je er wel als je een beetje kan lullen
hahaquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat zou ik normaal dus doen, maar ik heb bij god geen idee waar het over gaat enzo
Minimaal 800 woordenquote:
Jezusquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Minimaal 800 woorden___! Ik ga hem wel typen, flikker maar op met dat schrijven. Staat er niet bij dat ik met de hand moet schrijven.
Dat vraagt om een fotoquote:
Voorbeelden Loka, voorbeelden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jenny, ik hou van haarquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vraagt om een foto![]()
Die dame in je UI is![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Voorbeelden Loka, voorbeelden.Niets hoor, ik reageer alleen soms nogal hysterisch en jullie hebben hier al gezien hoe raar ik soms kan overkomen, met mijn smileymatrices enzo, dat soort monologen voer ik vaak ook tegen mijn ouders en dan denken ze weer dat ik gek geworden benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt een mooie vrouwquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jenny, ik hou van haar
Toch nog maar één keer mijn favoriete foto posten dan:
[ afbeelding ]
Maar ik maak nog wel foto's als hij helemaal af is.
Haar shirt, echt vetquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:45 schreef Newbie114 het volgende:
Als je een beroemdheid mocht geven, zonder consequenties, wie zou je geven?
Ik begin:
[ afbeelding ]
Juno Temple
Kan me er wat bij voorstellen. Maar ook dat zij jouw excentrieke persoonlijkheid vaak ook kunnen waarderen. Correct?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets hoor, ik reageer alleen soms nogal hysterisch en jullie hebben hier al gezien hoe raar ik soms kan overkomen, met mijn smileymatrices enzo, dat soort monologen voer ik vaak ook tegen mijn ouders en dan denken ze weer dat ik gek geworden ben
Ik zou haar mijn bed niet uitschoppenquote:
Meestal niet, ik hou er denkbeelden op na die nogal afwijken van die van henquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kan me er wat bij voorstellen. Maar ook dat zij jouw excentrieke persoonlijkheid vaak ook kunnen waarderen. Correct?
Mijn moeder dacht dat ze verslaafd zou worden aan roken als ze 1 trekje nam en dat soort dingenquote:Op t dinsdag 8 november 2011 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meestal niet, ik hou er denkbeelden op na die nogal afwijken van die van hen![]()
Ik heb wel eens de indruk dat ze liever een standaard dochter hadden gehad, zoals mijn zusje is.
Maar ze moeten het maar met me doen hoor
Inderdaadquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meestal niet, ik hou er denkbeelden op na die nogal afwijken van die van hen![]()
Ik heb wel eens de indruk dat ze liever een standaard dochter hadden gehad, zoals mijn zusje is.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder is nu bang dat ik in de goot belandt omdat ik junk wordquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mijn moeder dacht dat ze verslaafd zou worden aan roken als ze 1 trekje nam en dat soort dingen
Dan kom je ik je daar persoonlijk uithalenquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder is nu bang dat ik in de goot belandt omdat ik junk word
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:45 schreef Newbie114 het volgende:
Ik begin:
[ afbeelding ]
Juno Temple
Dafuq.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder is nu bang dat ik in de goot belandt omdat ik junk word
Hmm, misschien draait het wel bij. We praten wel verder als je 25 bentquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is toch Lana?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kristin. Meiden met groen/bruine ogen.. zo zeldzaam
Inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal eraan denkenquote:Tevens, dan kom maar bij mij wonen als je in de goot terecht komt![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad___!
Rare jongens, die moeders van tegenwoordig.Ik snap de foto niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaquote:
?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Rare jongens, die romeinen
hmmz. Ik heb Asterix&Obelix gelezen... Maar kan niet meer herrinerenquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zie boven, mijn humor is nogal slecht, maar het valt te begrijpen als je Asterix hebt gelezen
Jaquote:
drugs are badquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:58 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
hmmz. Ik heb Asterix&Obelix gelezen... Maar kan niet meer herrineren
Naomiquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:45 schreef Newbie114 het volgende:
Ik begin:
[ afbeelding ]
Juno Temple
Goed zoquote:
Ik ken ze uit mijn hoofd, een obsessie uit mijn kindertijdquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:58 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
hmmz. Ik heb Asterix&Obelix gelezen... Maar kan niet meer herrineren
Ik las altijd Suske en Wiske.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken ze uit mijn hoofd, een obsessie uit mijn kindertijd
Dat komt door de wietquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
mmmmkay?
Komt omdat mijn geheugen een ware zeef is.
Wat zegt Asterix in ... op ... tegen ...quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken ze uit mijn hoofd, een obsessie uit mijn kindertijd
Mijn geheugen is wel okequote:Op dinsdag 8 november 2011 21:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
mmmmkay?
Komt omdat mijn geheugen een ware zeef is.
Ik dacht even dat het Naomi uit Skins was.quote:
Mijn geheugen is altijd al chaotisch geweest, al toen ik kleuter wasquote:
Inderdaad, paginanummers kan ik je noemenquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat zegt Asterix in ... op ... tegen ...
Zeker.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het Naomi uit Skins was.
Ik zou wel eerder Emily doen.
[ afbeelding ]
Je hebt groot gelijk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het Naomi uit Skins was.
Ik zou wel eerder Emily doen.
[ afbeelding ]
Je lijkt wel rainman of zoquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad, paginanummers kan ik je noemen
Het is een troost dat mijn vader net zo erg is in dat opzicht, hij kan hetzelfde.
Sinds Robin geil ik zo hard op roodharigen.quote:
Jammer dat je zoiets niet nuttig kan gebruikenquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad, paginanummers kan ik je noemen
Het is een troost dat mijn vader net zo erg is in dat opzicht, hij kan hetzelfde.
Daarom Redhead sectie van een willekeurige pornosite.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Sinds Robin geil ik zo hard op roodharigen.
Soms schrik ik van mijn geheugen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je lijkt wel rainman of zo
Goeie keuzequote:Op dinsdag 8 november 2011 21:06 schreef Newbie114 het volgende:
Heb er nog maar 4![]()
Hangover 2, Critters, Zombieland, Gangs of New York
Dat is ook niet zo heel moeilijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms schrik ik van mijn geheugen.
Maar gelukkig heb ik nog wel iets meer sociale vaardigheden dan hij.
Ik heb een autistisch perfect geheugen maar alleen bij heel kleine en onbelangrijke dingen, zoals welke beker ik als laatst heb gebruikt. En voor liedjes. 1x tekst lezen en ik kan hem helemaal meezingenquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms schrik ik van mijn geheugen.
Maar gelukkig heb ik nog wel iets meer sociale vaardigheden dan hij.
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo heel moeilijk
Dat vind ik dan weer knap, ik vergeet altijd waar ik voorwerpen voor het laatst heb gezien enzo, ben altijd alles kwijt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:07 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb een autistisch perfect geheugen maar alleen bij heel kleine en onbelangrijke dingen, zoals welke beker ik als laatst heb gebruikt. En voor liedjes. 1x tekst lezen en ik kan hem helemaal meezingen
Ik vergeet ook altijd waar ik het heb gelaten, dat is dan weer teveel om te onthoudenquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer knap, ik vergeet altijd waar ik voorwerpen voor het laatst heb gezien enzo, ben altijd alles kwijt.
Maar alles wat op papier staat kan ik in principe in een keer onthouden, als mijn concentratie meewerkt.
Dank je.quote:
Bovendien is sociale interactie voor vrouwen makkelijker de hersens zijn daar beter voor geprogrammeerdquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad ja
Een grotere ramp kun je bijna niet worden...
Oh. Vertel dat mijn hersenen eens danquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bovendien is sociale interactie voor vrouwen makkelijker de hersens zijn daar beter voor geprogrammeerd
Ik weet niet wat dat betekent. Damn wat voel ik me slecht nu.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik maakte net een Asterix grap met mijn vader.
Hij zei een woord dat met de T begon en ik zei: 'Met de T van Timeo danaos et dona ferentes?'________!
HALLO! HERSENS VAN LOKA? VROUWEN ZIJN GEPROGRAMMEERD VOOR GOEDE SOCIALE INTERACTIE!quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh. Vertel dat mijn hersenen eens dan
Bij deze danquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh. Vertel dat mijn hersenen eens dan
Ik ben bang voor Danaërs, ook als zij geschenken aanbieden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:11 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat betekent. Damn wat voel ik me slecht nu.
Zal dan wel over het algemeen gelden, de meeste mannen zijn denk ik beter geprogrammeerd dan ikquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij deze dannee serieus het is echt zo.
... Gelukkig ben ik supergoed in latijnquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben bang voor Danaërs, ook als zij geschenken aanbieden.
Wat dacht je dan van mijn brein en sociale interacties -_-quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zal dan wel over het algemeen gelden, de meeste mannen zijn denk ik beter geprogrammeerd dan ik
Voor een vrouw ben ik al helemaal aso.
Volgens mij maakt jou dat juist veel aantrekkelijkerquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zal dan wel over het algemeen gelden, de meeste mannen zijn denk ik beter geprogrammeerd dan ik
Voor een vrouw ben ik al helemaal aso.
Het is een uitspraak die verwijst naar de Trojaanse oorlog. Toen de Grieken (Danaers) de Trojanen het houten paard als geschenk gaven en dat een hinderlaag bleek te zijn. De uitspraak wijst op het wantrouwen dat de Romeinen nog hadden als afstammelingen van Aeneas.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:14 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
... Gelukkig ben ik supergoed in latijn
Je hebt me nog nooit gezien en dan al zo'n complimentquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij maakt jou dat juist veel aantrekkelijker
Ik heb 1 foto gezienquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit gezien en dan al zo'n compliment
Achzo. Nu weet ik het weer, heb nog die uitspraak gehoord vorig jaar ofzo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is een uitspraak die verwijst naar de Trojaanse oorlog. Toen de Grieken (Danaers) de Trojanen het houten paard als geschenk gaven en dat een hinderlaag bleek te zijn. De uitspraak wijst op het wantrouwen dat de Romeinen nog hadden als afstammelingen van Aeneas.
a) ze is al bezet en b) ben ik het niet mee eensquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij maakt jou dat juist veel aantrekkelijker
Maar jij bent zelf ook vrij normaalquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
a) ze is al bezet en b) ben ik het niet mee eens
A) dat weet ik B) Waarom niet?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
a) ze is al bezet en b) ben ik het niet mee eens
nee joh, ik vind je juist hartstikke leuk, maar niet op die manierquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar jij bent zelf ook vrij normaal
Voor rare mensen lijk ik misschien leuker door mijn vaagheid
Iedereen is gek behalve Lokaquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar jij bent zelf ook vrij normaal
Voor rare mensen lijk ik misschien leuker door mijn vaagheid
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:19 schreef Sinji het volgende:
En redheads
Mijn god.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |