abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104129663

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
  dinsdag 8 november 2011 @ 18:19:48 #2
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104129684
Ik heb ook weer gegeten. De rest van de voorproefjes komen morgen Loka, ik ga nu nog even mijn strafwerkmaken uitstellen.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_104129688
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:16 schreef Crutch het volgende:

[..]

2 jaar. Uitzichtloos en ik verloor mijn interesse. Later ben ik Fotonica en later Media en Entertainment Management gaan studeren.
Beste tijd van mijn leven.
Ik verlies mijn interesse niet echt, maar ik heb echt het gevoel dat ik het mis iets met talen te doen nu, ik ben daar altijd echt goed in geweest, maar omdat ik altijd goed presteerde in exacte vakken heb ik een technische studie gekozen. Ik heb alleen het idee dat het gewoon niet voor 100% bij me past om zo'n soort studie te doen, het laat zeg maar mijn grootste interesse onbenut, hoewel de onderwerpen bij elektrotechniek me nog niet echt tegenstaan ofzo.
pi_104129722
strafwerk maken. :')

opeens voel ik me echt oud. :')
pi_104129733
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:19 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb ook weer gegeten. De rest van de voorproefjes komen morgen Loka, ik ga nu nog even mijn strafwerkmaken uitstellen.
Ik ben ook nog aan het soggen nu, op de achtergrond staan wel de sheets voor mijn tentamen, maar ik kan me er niet echt toe zetten :N
pi_104129754
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:20 schreef dawg het volgende:

Hij moet anders naar bureau Halt ofzo :P
Ik ga je niet meer storen hoor Newb O+
  dinsdag 8 november 2011 @ 18:21:57 #7
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104129755
Te laat om te wassen ligt al in de pan :9
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
  dinsdag 8 november 2011 @ 18:22:11 #8
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104129764
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:20 schreef dawg het volgende:

Ik kan geeneens strafwerk maken, moet 2 a4tjes lange samenvatting maken (het hoofdstuk zelf is maximaal 4 a4tjes) en ik ben het boek kwijt :')
  dinsdag 8 november 2011 @ 18:22:43 #9
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104129781
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik verlies mijn interesse niet echt, maar ik heb echt het gevoel dat ik het mis iets met talen te doen nu, ik ben daar altijd echt goed in geweest, maar omdat ik altijd goed presteerde in exacte vakken heb ik een technische studie gekozen. Ik heb alleen het idee dat het gewoon niet voor 100% bij me past om zo'n soort studie te doen, het laat zeg maar mijn grootste interesse onbenut, hoewel de onderwerpen bij elektrotechniek me nog niet echt tegenstaan ofzo.
Talenstudies zijn er vrijwel niet hé, sowieso is op het HBO is bijna elke taal gebonden aan het leraarschap, en dat is voor velen niet weggelegd.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  dinsdag 8 november 2011 @ 18:22:45 #10
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104129782
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:21 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Alleen als ik dat Nederlands niet maak, waarschijnlijk. Maar het grote probleem is dus gewoon dat ik geen Nederlands boek heb...
pi_104129788
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:22 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik kan geeneens strafwerk maken, moet 2 a4tjes lange samenvatting maken (het hoofdstuk zelf is maximaal 4 a4tjes) en ik ben het boek kwijt :')
Oh, je faalt nog erger dan ik :')
Maar ik hou wel van je hoor :*
pi_104129792
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:21 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

plantsoentjes vegen. :Y)

ik voel me nog steeds oud. gelukkig valt het wel mee met mijn 32. :P
  dinsdag 8 november 2011 @ 18:23:04 #13
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_104129794
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:17 schreef Keyos het volgende:

[..]

Is dat niet de studie voor werkeloosheid?
Toen niet.
Je moeder is een hamster
pi_104129805
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:22 schreef Keyos het volgende:

[..]

Talenstudies zijn er vrijwel niet hé, sowieso is op het HBO is bijna elke taal gebonden aan het leraarschap, en dat is voor velen niet weggelegd.
of je moet voor tolken gaan. is een 4 jarige opleiding maar ik geloof dat je desbetreffende taal al moet beheersen.
pi_104129852
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:22 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik doe universiteit nu, ik zit erover na te denken taalwetenschappen te gaan doen, dat was ook het advies van een van mijn leraren vorig jaar, omdat ik me in mijn vrije tijd ontzettend veel in de structuur van verschillende talen heb verdiept. Het was misschien eigenlijk wel een domme gedachte van me toch maar een technische studie te gaan doen ;(
  dinsdag 8 november 2011 @ 18:26:02 #16
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_104129884
Ik wilde ook iets met taal doen, maar uiteindelijk video ingegaan. :P
Je moeder is een hamster
pi_104129899
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:23 schreef dawg het volgende:

[..]

of je moet voor tolken gaan. is een 4 jarige opleiding maar ik geloof dat je desbetreffende taal al moet beheersen.
Heb ik ook over nagedacht. Met mijn certificaten zou ik de opleiding voor tolk in het Frans goed moeten kunnen doen. Het is geen vetpot, maar het lijkt me wel een fantastisch leuke baan.
pi_104129973
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:26 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Heb ik ook over nagedacht. Met mijn certificaten zou ik de opleiding voor tolk in het Frans goed moeten kunnen doen. Het is geen vetpot, maar het lijkt me wel een fantastisch leuke baan.
wat maakt dan die slanke pot uit? ;)

beter iets waar je plezier uit kunt halen dan iets waarbij je met tegenzin een topsalaris ontvangt.
overigens lijkt me dat je met tolken wel redelijk ver kunt komen. als je tolk bent op de g20 bijvoorbeeld heb je het best goed gedaan denk ik zo! :P
pi_104130148
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:28 schreef dawg het volgende:

[..]

wat maakt dan die slanke pot uit? ;)

beter iets waar je plezier uit kunt halen dan iets waarbij je met tegenzin een topsalaris ontvangt.
overigens lijkt me dat je met tolken wel redelijk ver kunt komen. als je tolk bent op de g20 bijvoorbeeld heb je het best goed gedaan denk ik zo! :P
Ik ga er nog eens rustig over nadenken, ik kan toch volgend jaar pas weer een keuze maken, dus in de tussentijd probeer ik maar het beste te maken van mijn huidige opleiding... En ondertussen oriënteer ik me nog maar verder op andere studies :)
  dinsdag 8 november 2011 @ 18:55:17 #20
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104131111
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:32 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ga er nog eens rustig over nadenken, ik kan toch volgend jaar pas weer een keuze maken, dus in de tussentijd probeer ik maar het beste te maken van mijn huidige opleiding... En ondertussen oriënteer ik me nog maar verder op andere studies :)
Moet je zeker doen, welke opleiding je ook gaat doen , je gaat altijd vakken haten en denken dat een andere studie misschien toch geschikter is voor je, ik zit nu ook ineens te denken om Rechten te doen op te Uni, dat is ook een impulsieve gedachte die ik eerst volledig moet gaan uitzoeken.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_104131502
Als je je strafwerk niet maakt moet je naar HALT?
Hoe werkt dat?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_104131596
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:03 schreef rhubarbje het volgende:
Als je je strafwerk niet maakt moet je naar HALT?
Hoe werkt dat?
Als het strafwerk is vanwege overmatig leerplichtverzuim werkt het blijkbaar zo :P
pi_104131625
Wat is HALT??
pi_104131683
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:05 schreef formerjellybean het volgende:
Wat is HALT??
HALT is voor als je als minderjarige betrapt wordt op het stelen van een flesje cola. Dan krijg je een soort taakstraf van bureau HALT
pi_104131714
ahh ok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')