Ik stop ze gewoon in de mond, net als iedereen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:21 schreef du_ke het volgende:
Wat jij met de noten van negers doet hoef ik niet te weten
Om ze vervolgens met jou te willen delen waar jij geen nee tegen zegt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:13 schreef GSbrder het volgende:
Ah bah, de intocht van Sinterklaas.
Links POL zal wel weer de stoet willen zien voor het gratis snoepgoed, de profiteurs!
Ik zeg nee tegen jouw pepernoten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Om ze vervolgens met jou te willen delen waar jij geen nee tegen zegt.![]()
Uiteindelijk hebben we ze dan ook gewoon zelf betaaldquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:26 schreef Voorschrift het volgende:
Zeg we zijn allen Nederlanders; free stuff is always welcome.
Och het is gemeentegeld geloof ik, dus technisch gezien vreten we gewoon het geld op van de inwoners van de gemeente/provincie Utrecht.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben we ze dan ook gewoon zelf betaald
Sinterklaas is leuk hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:13 schreef GSbrder het volgende:
Ah bah, de intocht van Sinterklaas.
Links POL zal wel weer de stoet willen zien voor het gratis snoepgoed, de profiteurs!
Vaak zijn het de ondernemers die zoiets organiseren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och het is gemeentegeld geloof ik, dus technisch gezien vreten we gewoon het geld op van de inwoners van de gemeente/provincie Utrecht.
Bitterballen en bier zijn dat ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SC is iets verderopquote:
Hoeveel mensen waren er in Mei?quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:17 schreef remlof het volgende:
Deze meet lijk net zo groot te worden als de vorige in mei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |