SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je niet zien met een webcam, te klein enzo, op de ROO-meet kun je het wel zien, of ik moet voor die tijd een macro van mezelf kunnen maken, maar dat lijkt me heel vreemdquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:44 schreef Tchock het volgende:
Zoiets?Veul kleiner, zie het foto-topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:44 schreef Tchock het volgende:
Zoiets?hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohhh oke okquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kun je niet zien met een webcam, te klein enzo, op de ROO-meet kun je het wel zien, of ik moet voor die tijd een macro van mezelf kunnen maken, maar dat lijkt me heel vreemd![]()
Jij ookquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:48 schreef LompeHork het volgende:
Ik ga er in ieder geval van tussenslaap lekker allemaal!
Heul romantisch yes. Jan slaapt ook al.quote:
Hi handsomequote:Op dinsdag 8 november 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij ook
[..]
Heul romantisch yes. Jan slaapt ook al.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Doe.normaal gekkkkoké welterusten
hihi
HAHAHA NOH JAN! Je moet al een halfuur aan het slapen zijn ja?! Kusje!quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Doe.normaal gekkkkoké welterusten
hihi
Jij ging gewoon poepen he?quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:01 schreef LompeHork het volgende:
Haha Jan is gewoon nog wakker, net als ik stiekem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |