HOE WEETJE NOU DAT HET KOUD IS JE BENT ER NOG NOOIT GEWEESTquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
MAAR DAAR IS HET KOUD EN HEB IK GEEN MENSEN OM MIJ HEEN WRM ZOU IK DAAR HEEN WILLEN MAN WAT BEZIELT JE WIL JE ME DOOD HEBBEN??!?!?!?/!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar zo lijk je op Zweetteef, dat wil je toch niet?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
maar ik was blij dan zet ik caps graag aan haters hier
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
HOE WEETJE NOU DAT HET KOUD IS JE BENT ER NOG NOOIT GEWEEST
Wie?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar zo lijk je op Zweetteef, dat wil je toch niet?
Ze heeft een dagboektopicreeks omdat ze te veel kuttopics opende, zegt dat genoeg?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik weet allusuuusu.
[..]
Wie?
Anime much?quote:
Ja, een of ander figuur uit UDOWU, post alleen maar in caps, hoef je niet blij mee te zijn enzoquote:[..]
Wie?
Die dusquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze heeft een dagboektopicreeks omdat ze te veel kuttopics opende, zegt dat genoeg?
Wat de neuk, ik vind ook dat ik zo'n topicreeks verdien.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze heeft een dagboektopicreeks omdat ze te veel kuttopics opende, zegt dat genoeg?
Wat Anime? Daar heb ik geen verstand van hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Anime much?
[..]
Ja, een of ander figuur uit UDOWU, post alleen maar in caps, hoef je niet blij mee te zijn enzo
Hehe, vanwege "allusuuusu", klonk nogal Japans als ik het zo uitspreekquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat Anime? Daar heb ik geen verstand van hoor.Alleen Pokémon en Digimon. Hihih.
En ok ok ik zal me inhouden dan.
Wut?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:26 schreef Tchock het volgende:
Ik heb totaal per ongeluk een stuk Tchock in de vorm van een hartje uit m'n hand gesneden.
Hahahaquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, vanwege "allusuuusu", klonk nogal Japans als ik het zo uitspreek
Dank, en niet om huilen, krijg je een knuffel terug alles!
Ja ik schoot uit met de kaasschaaf en het is echt precies een hartje.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wut?
[..]
Hahaha![]()
Ik doe gewoon raar soms.
Maar knuffels zijn altijd goed.
Pics!quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja ik schoot uit met de kaasschaaf en het is echt precies een hartje.
Raar doen hoort erbijquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik doe gewoon raar soms.
Maar knuffels zijn altijd goed.
Pics!quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja ik schoot uit met de kaasschaaf en het is echt precies een hartje.
Hehe, ik ook, in de preview.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK DACHT EERST DAT IK EEN KONT ZAG.!!
Redelijk ja, je ziet weefsel zittenquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehehe.
Maar ziet er ook wel eng uit boh eiewuueiwe.
Waarquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Redelijk ja, je ziet weefsel zitten![]()
Ik heb een moedervlek in de vorm van een hartje
hahaha nice! picsquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Op m'n wang, in 16e eeuws Frankrijk was dat hip en happening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |