YES PLEASE!!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maaaaaaaarmaar maar omg. Zullen we ruilen?
[..]
Oh jammerDoeiig
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, als ik je niet aardig vond dan wist je het al.
OMG DEALquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik mag van Jan niet meer fokken en moet me concentreren op mn verslag
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik mag van Jan niet meer fokken en moet me concentreren op mn verslag
[..]
OMG DEAL![]()
Vertel!quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:35 schreef Tchock het volgende:
Yess ik ben zelden zo blij geweest dat ik me vergist had
Ik wilde heel erg graag naar een fucking vet feest met twee goede vrienden en dat wordt echt enorm baas maar ik had me in de datum vergist dus dacht dat het de 20e (=tijdens mijn tentamenweek) was in plaats van de tiende dus nu kan ik en YAYquote:
Heh, dat zijn wel de betere vergissingen, wat voor feest is het als ik vragen mag? Doe eens linkdumpen ofzoquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wilde heel erg graag naar een fucking vet feest met twee goede vrienden en dat wordt echt enorm baas maar ik had me in de datum vergist dus dacht dat het de 20e (=tijdens mijn tentamenweek) was in plaats van de tiende dus nu kan ik en YAY
http://www.simplon.nl/com(...)func,details/did,731quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heh, dat zijn wel de betere vergissingen, wat voor feest is het als ik vragen mag? Doe eens linkdumpen ofzo
Ik luisterde een tijd geleden echt alleen maar gitaarmuziek (van desert rock tot indiepop tot hardrock) maar tegenwoordig steeds meer DnB, Dubstep, Techno, minimalquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:49 schreef LompeHork het volgende:
Euj Black Sun Empire! Dat is wel gaaf, tijd terug dat ik dat gehoord heb!
Hehe, voor mij is het idem dito hoor, gitaar heeft de voorkeur, maar ik luister in principe bijna alles.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik luisterde een tijd geleden echt alleen maar gitaarmuziek (van desert rock tot indiepop tot hardrock) maar tegenwoordig steeds meer DnB, Dubstep, Techno, minimal
Heul niet! Ik ben begonnen met klassieke rock, van daar naar metal gegaan en daarna naar klassiek. Vervolgens de rest een beetje ontdekt (o.a. oude hip hop) en ik luister nu zo goed als allesquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:57 schreef Tchock het volgende:
En nu weer grunge-achtige rockIk ben raar.
Wat zijn gemiddeld over je hele leven gesproken je vijf lievelingsbands/acts/songwriters/componisten/artiesten?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Heul niet! Ik ben begonnen met klassieke rock, van daar naar metal gegaan en daarna naar klassiek. Vervolgens de rest een beetje ontdekt (o.a. oude hip hop) en ik luister nu zo goed als alles
Pffffff tering, veel te lastig, even een huidige:quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat zijn gemiddeld over je hele leven gesproken je vijf lievelingsbands/acts/songwriters/componisten/artiesten?
HOIquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pffffff tering, veel te lastig, even een huidige:
Beatles
Die laatste drie ken ik dus nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pffffff tering, veel te lastig, even een huidige:
Pink Floyd
Beatles
Nujabes
Kutschurft
Sodom
Zo maar even, nummer 1 wisselt niet trouwens
WE HOUDEN VNA JE LIEFDE ALLES GOEDZO GA ZO DOOR AIM FOR THE STARS EN DAARVOORBIJquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK BEN BIJNA KLAAR MET MN VERSLAGEN, MOET ALLEEN NOG TWEE X VIER THEORETISCHE BEGRIPPEN KOPPELEN EN PAAR REFLECTIES EN EVALUATIES FIXEN, LEUK HE? GOED HE? TOPPERTJE BEN IK HE? HE?
MAAR DAAR IS HET KOUD EN HEB IK GEEN MENSEN OM MIJ HEEN WRM ZOU IK DAAR HEEN WILLEN MAN WAT BEZIELT JE WIL JE ME DOOD HEBBEN??!?!?!?/!quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
WE HOUDEN VNA JE LIEFDE ALLES GOEDZO GA ZO DOOR AIM FOR THE STARS EN DAARVOORBIJ
Hoi, zet je caps eens uit schatquote:
Nujabes is hip hop, of tenminste, hij produceerde beatsquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die laatste drie ken ik dus nietMetal en hardcore zijn mijn slechtste terreinen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |