Ja echt he!quote:
Hehe, ook niet op de A7? Daar rijdt het eigenlijk standaard al langzaam (behalve op de linkerbaan trouwens). Ligt er ook aan WAAR op de A7 je rijdt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Let op!
A27, A2, A10, A8 en A7 tijdens de spits.
EN GEWOON GEEN FILE TEGEN KOMEN HE!!
NU BEN IK DUS VEEL TE VROEG VOOR MN AFSPRAAK!
Nogal, even uit de OP slopen.quote:
nee tochquote:
4 theoretische begrippen koppelen aan gebeurtenissen in de praktijk en die moeten dan die gebeurtenissen beschrijvenquote:
klinkt kinderlijk eenvoudigquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee toch
[..]
4 theoretische begrippen koppelen aan gebeurtenissen in de praktijk en die moeten dan die gebeurtenissen beschrijven
ik snap het niet, wat moet ik met die begrippen doen ik snap de begrippen nietquote:
Gewoon nergens!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, ook niet op de A7? Daar rijdt het eigenlijk standaard al langzaam (behalve op de linkerbaan trouwens). Ligt er ook aan WAAR op de A7 je rijdt.
[..]
Nogal, even uit de OP slopen.
Dat is sowieso lastig, want in de praktijk gebeuren theoretische problemen zelden of verschillen ze veel te veel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
4 theoretische begrippen koppelen aan gebeurtenissen in de praktijk en die moeten dan die gebeurtenissen beschrijven
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En wat een lieve TT.Hopelijk gaan mensen mij helpen en geen klinkers uit de straat rukken.
Whehe, dat wordt dus wachtenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon nergens!!
Ja ik heb files gezien op die wegen maar dat was dan op de andere baan.
Ik ging uit van minimaal een minuut of 45 filerijden. FML
Ja en dan te bedenken dat ik vanaf Gorinchem (knooppunt Gorinchem staat ALTIJD vast) naar Utrecht (daar is ook altijd file!!) en langs Amsterdam (quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
* LompeHork stopt klinkers weer terug
Was dat niet de bedoeling?
[..]
Whehe, dat wordt dus wachtengebeurt zelden dat er geen files staan!
Wonenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HUPPEL VERDOMME WAT DOE JIJ IN GORINCHEM? ZO DICHT BIJ JAN ALLES OMG IK HAAT JE.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whahaha, het is de omgekeerde wereld vandaagquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dan te bedenken dat ik vanaf Gorinchem (knooppunt Gorinchem staat ALTIJD vast) naar Utrecht (daar is ook altijd file!!) en langs Amsterdam (_! ) moest.
Dan gaat iedereen toch uit van file? Ik dus ook!
Stomme mensen die vrij zijn, overwerken, veilig rijden, doorrijden of wat ze dan ook doen waardoor er geen file was
Maaaaaaaarmaar maar omg. Zullen we ruilen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wonen![]()
Maar ik ben nu juist dicht bij jou hoor
Oh jammerquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar batterij nu echt dood enz dus dikke doei
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |