Die op het industrieterrein in Uden was mijn favoriete, daar heb ik veel gekocht (vooral woonaccessoires!) maar die is nu verhuisd naar de andere kant van het industrieterrein.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:58 schreef female81 het volgende:
Helaas is die in het centrum van Uden sinds enige tijd dicht, ik liep er nogal eens binnen. De andere ligt wat minder centraal.
Het Goed is nogal duur soms vind ik, ik ga dan liever naar die bij de Laagstraat (oude school?).quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:08 schreef Sts het volgende:
Hoewel ik rondneuzen bij de kringloop heel leuk vind, kom ik maar zelden met iets thuis. We hebben hier (in Eindhoven) een "Het Goed". Qua kleding kom ik soms wel eens iets leuks tegen, qua meubels/lampen etc absoluut niets.
Voor pannen en keukengerei vind ik het wel echt ideaalGrote stoofpannen voor 2,50 enzo.
Ja, bij Het Goed vind ik veel dingen ook prijzig. Daarom blij met je linkje, die ken ik (volgens mij) nog niet. Ga ik gauw eens kijken.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:58 schreef NouMooiNiet het volgende:
Het Goed is nogal duur soms vind ik, ik ga dan liever naar die bij de Laagstraat (oude school?).
http://www.stedenkontakt.nl/index_kringloopwinkel.htm
Nou veelquote:Op donderdag 10 november 2011 14:08 schreef Inu het volgende:
Kringloop
Ik ga regelmatig de Opnieuw&Co langs, ook die in Zwijndrecht. Pandora vind ik meer een curiosa... En dan kan Pandorus er misschien ook nog bijIn Rotterdam zit ook nog Piekfijn; http://www.pf.drd.nl/home.htm.
Ik spaar het blauwe Blue Band servies en dat vindt je heel veel in Kringlopen;
[ afbeelding ]
en verders ook altijd allerlei prullaria, camera's, afstandsbediening enzo
Ik heb zoveel bordjes dat als ze allemaal schoon zijn ze boven tegen het kastje aankomenquote:Op donderdag 10 november 2011 14:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Nou veel, hier dus niet en dat is knap lastig als net één van je bordjes het leven heeft gelaten.
![]()
Eén mok dus gevonden nadat ik vanmorgen uit frustratie na een medisch bezoekje alles ben gaan affietsen (15 km op de teller), 30 cent Bluebandmok en 50 cent de andere Pickwick mok en 50 cent wekkertje
[ afbeelding ]
Verder wol., voor een paar euro
[ afbeelding ]
En nog een paar metalen boekensteunen, 2 bruine voor een kennis (die ze gebruikt voor zijn cd's/dvdv's op de plek te houden i.v.m. katten) en ene groen en een rode voor mezelf (die ik niet op de foto kon krijgen), totaal 50 cent
[ afbeelding ]
Trouwens leuk dat andere mensen geinspireerd worden door mijn poefje foto.
Nee, gewoon vasten in een rondje haken (met haaknaald 12) en daarbij meerderen en bij de rand van de zijkant van de poef even een rij in 1 lusje maken zodat je een scherpe hoek krijgt naar beneden, simpeler kan het niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik vind het echt waanzinnig leuk, is dat moeilijk om te doen??
Zeg, je moet die tekst op dat glas niet letterlijk nemen hè?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb zoveel bordjes dat als ze allemaal schoon zijn ze boven tegen het kastje aankomen
Maar ik loop/liep ook elk jaar de Utrechtse vrijmarkt er voor af... Ik mis voornamelijk nog de gewone mokkenen dees
[ afbeelding ]
Met gewone wol zal het wel veeeeeel langer duren hequote:Op donderdag 10 november 2011 14:33 schreef trovey het volgende:
Nee, gewoon vasten in een rondje haken (met haaknaald 12) en daarbij meerderen en bij de rand van de zijkant van de poef even een rij in 1 lusje maken zodat je een scherpe hoek krijgt naar beneden, simpeler kan het niet., onderaan doe je dan zo'n draad "wol"je trekt de hoes over de poef, draad aantrekken zodat het strak zit, strikken en trala klaar. Je moet er wel rekening mee houden dat die "wol" (hier Ztring maar je hebt ook het merk Zpagetti ) nogal zwaar werken is voor de handen, gelukkig kan je zoiets binnen een paar uur maken dus je zit er niet dagen aan als je een beetje doorzet.
Ligt eraan wat je normale wol noemt, naald 2,5 of naald 6 maakt nogal een verschil,quote:Op donderdag 10 november 2011 14:44 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Met gewone wol zal het wel veeeeeel langer duren hedankjewel voor je uitleg!
http://www.vincentrum-arnhem.nl/quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:01 schreef heaven7 het volgende:
Lekkende oma's
Weet iemand in Arnhem of omgeving een goeie met leuke spullen voor weinig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |