Goed verhaalquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:31 schreef MissBliss het volgende:
Haha, dat herken ik!
Ziggy was zo'n rommelige eter, daar vielen altijd wel wat korstjes af te trekken, heerlijk!
En ze had ook nog dreads, om lekker aan te plukken
quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kweenie wat ie gedaan heeft... Ik denk dat ie een mep heeft gekregen van Bep, want hij zit haar een beetje op te jutten en ze haalt wel eens uit
Jij bent geen Cat, maar je hebt wel een lekkere kliko
quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik zou het ook even laten. Morgenvroeg kijken wat het doet (ook of het warm is en zo) en dan evt. gaan prutsen.
Ik heb een hevig prutoogexemplaar, maar doe mij maar die andere twee, wat een gedoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heerlijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Haha, dat herken ik!
Ziggy was zo'n rommelige eter, daar vielen altijd wel wat korstjes af te trekken, heerlijk!
Ow ja!quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou jij zelf gaan prutten
En dan? Korstje eraf en uitdrukken
Ik zou in staat zijn er een DA voor uit bed te bellen
Doe ik niet hoorMaar bij wijze van dan he
Ik ga wel ff een foto maken voor ik begin te prutten en trekken. Moment!quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Heerlijk![]()
Melvin heeft ook een aantal korstjes na z'n catfights met Tom, maar hij laat het nog niet echt toe dat ik die er af trek
Ah ja, de nierfalen dreads!quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Haha, dat herken ik!
Volgens mij heb jij daar echt een keer een nacht ingezeten hoor. Postte je zelf nog.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, kweenie dus, want daar heb ik nog niet ingezeten. mallerd
True story!quote:
Het was gewoon lullig om het níet te doen, dat beest zag er niet uitquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah ja, de nierfalen dreads!![]()
Ook een hobby van me. Plukken en de stukken die echt vast zaten eruit knippen. Siets vond dat nooit zo lollig maar was altijd wel blij als ze van haar minimatje verlost was. Denk ik.
Ik ben niet de enige die raar is!
Ja, dat! Als ik nu een prutje zie dan word ik gewoon blij. How sad.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
True story!
De huidige katten zijn veel te netjes. Sporadisch een slaapje in het oog maar dat is het
[..]
Het was gewoon lullig om het níet te doen, dat beest zag er niet uit
Heerlijke hobby
Eindelijk krijgt het kind speelgoed.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
Ik gaf Beetle net een lege wc-rol.
Ze loopt er mee rond alsof ze een kilo biefstuk heeft gekregen, zo blij
quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
Die hond spoort nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
Ja precies, alsof ik haar de grootste schat ooit heb gegevenquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]Zijn ze hier ook altijd erg blij mee.. lekker versnipperen
Wat kijkt ie boos hèquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Fritz![]()
Ik zou er ff afblijven en morgen kijken hoe het erbij staat
Ik had vanmiddag ook een lege WC-rol. Wil je de rest van het verhaal ook?quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
Oh please jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag ook een lege WC-rol. Wil je de rest van het verhaal ook?
Nagels doe ik dan weer niet. Die verliezen ze vanzelf. Ik prefereer prutjes en korstjesquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dat! Als ik nu een prutje zie dan word ik gewoon blij. How sad.Maar mijn katten krijgen zo wel regelmatig ogen- en klauwbehandeltraining.
Doen jullie ook prutsen aan die schilfers nagel die bijna los zijn?
Aaawwwquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:43 schreef ElisaB het volgende:
Oordeel zelf
[ afbeelding ]
In het echt ziet het er veeeel erger uit hoor
Ik zag het welquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:46 schreef ElisaB het volgende:
Owkee dames, de DA boft; ik ga hem / haar niet uit bed bellen
Nog een [censuur, want MB is in tah house] en dan te bedde
Inclusief spetters!quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag ook een lege WC-rol. Wil je de rest van het verhaal ook?
Morgen graag, want ik ga nu te beddequote:
Boor denkt 'pfffffrt, ik ben veel leuker dan een pleerolquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Morgen graag, want ik ga nu te bedde![]()
Of PM mag ook, dan heb ik wat te zien bij het ontbijt![]()
Bietje![]()
![]()
En Boor zit ongeinteresseerd op de achtergrond
Slecht punt. Prutjes en korstjes verliezen ze ook zelf.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nagels doe ik dan weer niet. Die verliezen ze vanzelf. Ik prefereer prutjes en korstjes
Ik zie geen pleerol meer.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
Shiny happy puppy met pleerol
[ afbeelding ]
Het was zó niet grappigquote:
Ja, ik heb het nu al verklapt. Ik maak binnenkort wel een verrassingspaintquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Morgen graag, want ik ga nu te bedde![]()
Of PM mag ook, dan heb ik wat te zien bij het ontbijt![]()
Wat een pretletter is het tochquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
Shiny happy puppy met pleerol
[ afbeelding ]
Nou ja, het is gewoon nooit in me opgekomen om aan nagels te prutsen eigenlijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Slecht punt. Prutjes en korstjes verliezen ze ook zelf.
Het wordt tijd dat ik ga slapen en niet meer aan [iets] denkquote:
Kijk maar uit! Voor je het weet zit je zelf bij de SEH met een korstje dat in je oog gesprongen is en er niet meer uit wil. Heb je namelijk ook altijd met korstjes; als ze eenmaal goed vastzitten, dan willen ze niet meer losquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:52 schreef MissBliss het volgende:
Nou ja, het is gewoon nooit in me opgekomen om aan nagels te prutsen eigenlijk
Korstjes springen zo in het oog![]()
Neem een sinaasappel of een dropje. Iets daarna is smerigquote:Het wordt tijd dat ik ga slapen en niet meer aan [iets] denk
quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies![]()
![]()
MB, lekker tegen die kerel van je aankruipen en beseffen waar je het voor doet.
En dan morgen is er weer een dag, die vast net weer een stukje minder moeilijk is dan vandaag![]()
Oh ja, ik ging slapen
quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk maar uit! Voor je het weet zit je zelf bij de SEH met een korstje dat in je oog gesprongen is en er niet meer uit wil. Heb je namelijk ook altijd met korstjes; als ze eenmaal goed vastzitten, dan willen ze niet meer los
[..]
Neem een sinaasappel of een dropje. Iets daarna is smerig
Slaap lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |