Leukquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:10 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te googlen, ik heb het mogen aanschouwen en verschonen toen ik net zwanger was![]()
quote:
En waarom heeft hij geen licht aan? Ik vind het ook vrij achterlijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:50 schreef Qwea het volgende:
ooh mooie, mo rijdt altijd de straat uit elke ochtend, want aan het end van de straat zit het station... loopt er elke ochtend een man met een herder, die mo overal voor uitscheld (klootzak, mongool, ect) omdat hij geen licht aanheeft. Ik denk dat ik morgenvroeg met mo meega
Wat geen licht of dat uitschelden?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]![]()
Sterkte Bamba
[..]
En waarom heeft hij geen licht aan? Ik vind het ook vrij achterlijk eigenlijk.
Beiden. En waarom in hemelsnaam rijdt hij 150 meter, je zou haast denken om die vent te ziekenquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat geen licht of dat uitschelden?
En geen licht want stuk en is maar 150 meter.
Ja, of het is 300 meter, weet ik veel. Het is de straat uitquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Beiden. En waarom in hemelsnaam rijdt hij 150 meter, je zou haast denken om die vent te zieken
Wat fietsen? Nou ik sowieso met mijn voetquote:
PMquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:42 schreef Maes het volgende:
![]()
f_r gefeliciteerd met je mooie half jaar oude meisje![]()
Ik wil ook foto van Baloe op de bank
Dat ding staat hier buitenquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:42 schreef Barbaaf het volgende:
Ja dat jij niet loopt snap ik, maar Mo? Ik woon zelf ook 300 meter van het station, als ik op de fiets zou gaan was ik langer bezig met dat ding naar buiten te werken, een plekje te vinden en op slot te zetten dan met lopen.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:48 schreef Barbaaf het volgende:
Als ik 'm hier buiten laat staan is ie in een week weg denk ik, en de zone waarbinnen je je fiets in de rekken moet parkeren (anders kan je 'm ophalen bij de gemeente) begint al halverwege.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |