Doe ik ook. Ik ben nog goedkoper uit ook als ik zelf maak, want ik kan hamburgers van écht goed vlees voor een prikkie bij de groothandel halenquote:
ehm hamburgervlees is gewoon gemalen rundvlees.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:17 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ik ben nog goedkoper uit ook als ik zelf maak, want ik kan hamburgers van écht goed vlees voor een prikkie bij de groothandel halen
Hamburgers van varkensvleesquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ehm hamburgervlees is gewoon gemalen rundvlees.
Ja bij de kartonhandelaren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:31 schreef Quisho het volgende:
Kan je ook die broodjes van de Mac ergens kopen
Misschien toevallig een kut-filiaal.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:12 schreef Crocodi1e het volgende:
Op het plaatje zien ze er áltijd beter uit. Gewoon bedriegerij daar. Eerste keer kwam ik bij McDonald's omdat ik een plaatje op een bushokje zag van een burger daar. Zag er heeerlijk uit. Mooi stuk vlees, lekker veel saus en een goede verdeling van groentes.
Kom ik daar, bestel een burger, patat en vanille milkshake, krijg ik een platte, droge smaakloze burger zonder saus, slappe patat en een chocolade milkshake terwijl ik die niet lekker vind
Dat was de eerste én laatste keer McDonald's voor mij.
Milkshake banaan moet terug ...quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:20 schreef Fopje het volgende:
Big Tasty en milkshake banaan was het lekkerste bij de MC. Gooien ze het allebei uit het assortiment
Hahaha ik noemde je moeder ook altijd Big Tastyquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:50 schreef robin007bond het volgende:
We missen allemaal de Big Tasty
Pleit hier voor een terugkeer van de lekkerste McDonalds burger. Vaak krijg ik een orgasme in mijn mond van de eerste hap
[ afbeelding ]
Steun hier elkaar in het missen van de Big Tasty. De lekkere bacon, saus, en alles. Ik mis het en jullie vast ook. Kunnen we niet een protest starten?
Gr gr robin007bond
Febo Cocosshake is 100 x beterquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:38 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Ow ja en cocos shake mag het standaard assortiment in![]()
Oh snapquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:38 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hahaha ik noemde je moeder ook altijd Big Tasty
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |