Dat kan ook inderdaad, maar kebab is ook best duur. Bij mijn school in de buurt zit geen fatsoenlijke zaak om te eten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga voor de vette hap gewoon voor de kebabzaakKFC is te duur en burger king is gewoon niet super...
Hoe duur is kebab bij jou dan? kan nooit duurder zijn dan MCDquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat kan ook inderdaad, maar kebab is ook best duur. Bij mijn school in de buurt zit geen fatsoenlijke zaak om te eten.
GODVERDOMME, ik wil gewoon mijn Big Tasty. Desnoods importeer ik of ga ik met het OV naar België toe.
of teken gewoon de petitie die we gemaakt hebben klikerdeklikquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:50 schreef robin007bond het volgende:
We missen allemaal de Big Tasty
Pleit hier voor een terugkeer van de lekkerste McDonalds burger. Vaak krijg ik een orgasme in mijn mond van de eerste hap
[ afbeelding ]
Steun hier elkaar in het missen van de Big Tasty. De lekkere bacon, saus, en alles. Ik mis het en jullie vast ook. Kunnen we niet een protest starten?
Gr gr robin007bond
Al gedaanquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:09 schreef Alstead het volgende:
[..]
of teken gewoon de petitie die we gemaakt hebben klikerdeklik
Heel jammer, inderdaadquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja. 1955 en McDeluxe in de plaats voor dit broodje genot.![]()
![]()
In deze provincie zit er maar 1 of zelfs 0 Burger Kingsquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:23 schreef WhateverWhatever het volgende:
De Whopper is een goed alternatief dan al niet beter hoor ts
[ afbeelding ]
die twister fries welquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Das niet te eten man vooral de friet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |