SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Het erge was ook nog dat ik hem aardig vond.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij was 22, was leadzanger in een band, was slank en had een baard.
Maar toch jij wint wel ja.
Ik vind deze man niet aardig, hij heeft verdorie mijn Robin.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het erge was ook nog dat ik hem aardig vond.
Wat ze heeft toch gelijk?quote:
Ach, ik kom uit een omgeving waar niemand publiekelijk durft te zeggen dat hij neukt voor het huwelijk omdat dat niet mag van de kerkquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:44 schreef heloef het volgende:
Ik snap hem wel hoor.
Ik vond het vroeger ook enorm erg dat de halve klas een vriendin had of neukte.
Ik begrijp prima dat dat veel impact op je gemaakt heeftquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, jullie vinden het minder erg dan het is.
Loka zou het ergens nog moeten begrijpen maar jij begrijpt niet hoe diep de impact op me geweest is. Arthur begrijpt dat stukje wel
Accepteer wat je niet kunt veranderen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind deze man niet aardig, hij heeft verdorie mijn Robin.
Amen for Amsterdam.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ik kom uit een omgeving waar niemand publiekelijk durft te zeggen dat hij neukt voor het huwelijk omdat dat niet mag van de kerk
Ha ik ook, hoewel het allemaal niet zo streng is bij onsquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ik kom uit een omgeving waar niemand publiekelijk durft te zeggen dat hij neukt voor het huwelijk omdat dat niet mag van de kerk
Dus je denkt dat ik het op internet allemaal wat zwaarder doe lijken dan het voor mij in het echt zou zijn of zo??quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat ze heeft toch gelijk?
Waarom wil je er gewoon niet aan dat het niet zo dramatisch als je het doet lijken?
waarom is het voor jou belangrijk dat het allemaal dramatisch en zwaar is?
Nee dat je het door doemdenken zwaarder maakt dan het al is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je denkt dat ik het op internet allemaal wat zwaarder doe lijken dan het voor mij in het echt zou zijn of zo??
Want dat is niet het geval.
Nee ik denk dat jij het in je hoofd zwaarder en ingewikkelder maakt dan het isquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je denkt dat ik het op internet allemaal wat zwaarder doe lijken dan het voor mij in het echt zou zijn of zo??
Want dat is niet het geval.
Ik denk dat jij dingen minder dramatisch wilt laten lijken dan ze zijn. Moeilijk zijn ze zeker.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik begrijp prima dat dat veel impact op je gemaakt heeft
ik begrijp alleen niet hoe die impact dingen voor jou onmogelijk maakt
moeilijker ja, maar niet zo dramatisch als je wil dat het is
Ik heb het wel geaccepteerd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Accepteer wat je niet kunt veranderen.
Verander wat je niet kunt accepteren.
Je hebt toch zelf twijfels gehad over je seks/liefdesleven? Nog niet eens zo lang geleden? Ben je dat nu alweer vergeten?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie trouwens niet in waarom ik zou moeten begrijpen waarom jij dingen die helemaal niet zo rampzalig zijn zo vreselijk vindt voor jezelf?
Dat doe ik expres omdat je anders vast blijft zitten in je eigen circel van oh wat is het lastig en wat is het zwaarquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dingen minder dramatisch wilt laten lijken dan ze zijn. Moeilijk zijn ze zeker.
Ik heb een achterstand en een verminderd vermogen die achterstand weer in te lopen.
Naja, we draaien nu een beetje in cirkels rond
Met mij goed hoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:49 schreef stefanhaan het volgende:
En hoe staat het hier met de hosselaars?
Ik heb er wat aan gedaan en ben niet bij de pakken neer gaan zitten en erover gaan huilen hoe erg het was terwijl ik niets veranderde. Ik doe tenminste iets met de adviezen die me hier gegeven worden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt toch zelf twijfels gehad over je seks/liefdesleven? Nog niet eens zo lang geleden? Ben je dat nu alweer vergeten?
Dramatisch en met jou?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:49 schreef stefanhaan het volgende:
En hoe staat het hier met de hosselaars?
Je kunt je niet voorstellen hoe het voor me is, je begrijpt het totaal niet. Als je eens een weekje met me zou optrekken, zou je het al een stukje beter begrijpenquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee ik denk dat jij het in je hoofd zwaarder en ingewikkelder maakt dan het is
je zegt dingen niet meer in te kunnen halen
ik kan echt niks verzinnen wat je niet meer zou kunnen doen
ik kan me best voorstellen dat dingen voor je lastig zijn maar je kunt het toch gewoon doen?
jij doet net alsof er een of andere boot zonder jou vertrokken is
En ik niet?!??quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er wat aan gedaan en ben niet bij de pakken neer gaan zitten en erover gaan huilen hoe erg het was terwijl ik niets veranderde. Ik doe tenminste iets met de adviezen die me hier gegeven worden.
Ik begrijp je heel goed (en als jij een week met mij zou praten snap je ook waarom)quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt je niet voorstellen hoe het voor me is, je begrijpt het totaal niet. Als je eens een weekje met me zou optrekken, zou je het al een stukje beter begrijpen
Vast wel hoor. Maar je klaagt zoveel en je zegt nooit wat je er nu daadwerkelijk aan gedaan hebtquote:
Nu dramatiseer jij het.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik begrijp je heel goed (en als jij een week met mij zou praten snap je ook waarom)
Maar dit is precies de houding die ik bedoel: 'niemand snapt het en voor mij is het allemaal veel erger dan voor alle andere mensen met vergelijkbare problemen, ik ben een zielige uitzondering'
Nee dat ben je niet, je probeert van jezelf een uitzondering te maken
wat niet helpend is
Sorrie hoor, maar dat is echt BS.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vast wel hoor. Maar je klaagt zoveel en je zegt nooit wat je er nu daadwerkelijk aan gedaan hebt
Wat is je plan om de dingen die je nu zo erg vindt te veranderen?
Nog steeds gehosseld.quote:
Arthur zei het zelfde als ik: ik begrijp dat het moeilijk is maar het is niet onoverkoombaar en er zijn genoeg dingen te verzinnen (zoals het daten van een 20jarige)quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu dramatiseer jij het.
Arthur begreep me prima. Bij jullie is het of iets dat niks voorstelt, of huiliehuilie-ergje.
Naja, heb het geprobeerd
Ik buig in nederigheid.quote:
He, doe nou niet zo negatief.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Arthur zei het zelfde als ik: ik begrijp dat het moeilijk is maar het is niet onoverkoombaar en er zijn genoeg dingen te verzinnen (zoals het daten van een 20jarige)
maar goed klamp je maar vast aan 1 post die verkeerd interpreteert
Oh oke. Dan lees ik gewoon niet goed.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorrie hoor, maar dat is echt BS.
Ik klaag helemaal niet "zeu veel" als jij doet beweren en ik zeg daarwerkelijk wel wat ik er aan heb gedaan. Dat jij er overheen hebt gelezen is dan weer jammer
Welk excuus heb je om het niet te doen dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He, doe nou niet zo negatief.
Jaja, ga maar even een 20 jarige daten, zegt ze tegen iemand in het "als versieren niet zo makkelijk gaat" topic.
Hetzelfde als altijd.quote:
Hij zegt nergens doe dat evenquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He, doe nou niet zo negatief.
Jaja, ga maar even een 20 jarige daten, zegt ze tegen iemand in het "als versieren niet zo makkelijk gaat" topic.
Zou jij een 33 jarige daten?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welk excuus heb je om het niet te doen dan?
Ik snap ook wel een beetje wat hij bedoelt hoor, ik loop ook achter maar ik geloof er niet in dat achterstanden onoverkomelijk zijn en dat is waar hij nu de hele tijd over klaagt, ik kan daar geen begrip voor opbrengen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:57 schreef formerjellybean het volgende:
Even ter verdediging van magnetron, ik denk niet dat hij het erger maakt maar ik denk dat het gewoon het stukje onbegrip over Asperger is, iemand die dat heeft is wat moeilijker met communicatie en loopt wat meer achter en ik denk juist dat die heel erg probeert uit te leggen wat zijn achterstand is en juist doordat men niet echt weet wat asperger met een persoon doet hij gewoon vaak tegen een muur van onbegrip aanloopt.
Alleen ik denk wel dat die niet juist steeds op de handicap en het onbegrip moet blijven focussen, ikzelf heb ook borderline en add en ook een andere gevoelswereld dan anderen maar ik vind sommige dingen zijn lekker van mezelf en hoe ik er mee omga ook.
Myraela deed het is die was toen 16.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zou jij een 33 jarige daten?
ik zeg toch dat ik dat eerste stuk begrijp (van dat het lastig is etc) maar ik vind gewoon dat hij blijft hangen in het eerste stuk dat je omschrijft en het tweede totaal over het hoofd zietquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:57 schreef formerjellybean het volgende:
Even ter verdediging van magnetron, ik denk niet dat hij het erger maakt maar ik denk dat het gewoon het stukje onbegrip over Asperger is, iemand die dat heeft is wat moeilijker met communicatie en loopt wat meer achter en ik denk juist dat die heel erg probeert uit te leggen wat zijn achterstand is en juist doordat men niet echt weet wat asperger met een persoon doet hij gewoon vaak tegen een muur van onbegrip aanloopt.
Alleen ik denk wel dat die niet juist steeds op de handicap en het onbegrip moet blijven focussen, ikzelf heb ook borderline en add en ook een andere gevoelswereld dan anderen maar ik vind sommige dingen zijn lekker van mezelf en hoe ik er mee omga ook.
Ik niet, ik zit niet in dezelfde fase als jij, ik voel me zelfs jonger dan ik ben.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zou jij een 33 jarige daten?
Ja maar het verschil is wel dat jij jonger bent dan hij. En jij geen asperger heeft die contacten enzo ook moeilijker maken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap ook wel een beetje wat hij bedoelt hoor, ik loop ook achter maar ik geloof er niet in dat achterstanden onoverkomelijk zijn en dat is waar hij nu de hele tijd over klaagt, ik kan daar geen begrip voor opbrengen.
Nee, ik vond iemand leuk maar die bleek bezet te zijn doro een 22 jarige vent waar ik nooit aan kon tippen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |