SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baas:![]()
![]()
![]()
Zo is het maar net. Zoals ik in het vorige topic al zei: Bulykin komt wellicht, net als Huntelaar, voetballend tekort maar is een wereldspits.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:33 schreef T- het volgende:
Bulykin maakt zijn doelpunten. Meer hoeft een spits van mij niet te doen.
Natuurlijk niet, oog ik arrogant ofzo?quote:
Haha nee dat niet, maar ik vroeg het mij gewoon af.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Zoals ik in het vorige topic al zei: Bulykin komt wellicht, net als Huntelaar, voetballend tekort maar is een wereldspits.
Helaas ging hij naar de verkeerde club, maar hij blijft een baas.
[..]
Natuurlijk niet, oog ik arrogant ofzo?
Ik wilde net zeggen... Daarentegen blijf ik wel sympathie houden voor Bulykin en gun ik hem het beste bij Ajax.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:36 schreef J2T het volgende:
[..]
Haha nee dat niet, maar ik vroeg het mij gewoon af.
WTF, niet? Wat ben je dan wel?!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen... Daarentegen blijf ik wel sympathie houden voor Bulykin en gun ik hem het beste bij Ajax.
Enige mogelijkheid om nog CL te spelen volgend jaar, is door hem te winnenquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
Met pijn in mijn hart als Ajacied moet ik zeggen dat dit seizoen niet voor ons is, ik denk dat AZ uiteindelijk de titel pakt, laten de mannen zich maar focussen op de CL waar het echte geld zit.
11 punten is natuurlijk overbrugbaar, maar door de instelling die Ajax de afgelopen maanden heeft getoond in de eredivisie, heb ik er ook geen vertrouwen meer in. Tuurlijk gaat AZ meer dan 11 punten verliezen de komende maanden, maar wij ook.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
Met pijn in mijn hart als Ajacied moet ik zeggen dat dit seizoen niet voor ons is, ik denk dat AZ uiteindelijk de titel pakt, laten de mannen zich maar focussen op de CL waar het echte geld zit.
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)ssen-aan-de-kant.htmquote:Siem de Jong heeft aan de verloren wedstrijd tegen FC Utrecht (6-4) een blessure overgehouden. Net als Theo Janssen (hamstringverrekking) heeft De Jong (spierscheuring linkerdijbeen) een MRI-scan ondergaan waaruit blijkt dat hij vier tot zes weken is uitgeschakeld. Janssen staat naar verwachting twee weken buitenspel.
2e plek? Voorrondes moet wel nog lukken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:06 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Enige mogelijkheid om nog CL te spelen volgend jaar, is door hem te winnen
Janssen mist hoogstens 1 wedstrijdje lolquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:11 schreef Yankee het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)ssen-aan-de-kant.htm
mooi kut
Net na een EK, korte voorbereiding is voorronde CL heel moeilijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:12 schreef Adames het volgende:
[..]
2e plek? Voorrondes moet wel nog lukken.
Wel lucky voor Ajax, spelen beide pauperseizoen...quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Janssen en De Jong beiden 2-4 weken buitenspel
We gaan het zien maar het is toch vaak zo dat de bankzitters minder blijken te zijn dan het opgehemelde niveau toen ze niet speeldenquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel lucky voor Ajax, spelen beide pauperseizoen...
Frank is iemand die vaak genoeg jeugd de kans geeft, als hij toch vaak genoeg niet voor die jeugd kiest kan dat of liggen aan zijn complete onkunde die wij op dit forum zeer goed kunnen inschatten of simpelweg omdat ze toch niet zo goed zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het zien maar het is toch vaak zo dat de bankzitters minder blijken te zijn dan het opgehemelde niveau toen ze niet speelden
In je dromen... Dit is gewoon mooi kut.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:23 schreef gniffie het volgende:
serrero,bulykin,lodeiro voor boerrigter-de jong-janssen
ga je er nog op vooruit ook
http://www.at5.nl/artikel(...)blesseerd-bij-oranjequote:Derk Boerrigter heeft dinsdagmiddag het trainingskamp van het Nederlands elftal verlaten.
Toen de Ajacied zich maandag in Noordwijk meldde, had hij al last van een blessure aan zijn onderrug. De klachten zijn niet afgenomen en nader medisch onderzoek heeft uitgewezen dat de aanvaller niet inzetbaar is tijdens de komende twee oefenwedstrijden tegen Zwitserland en Duitsland.
Boerrigter, die voor het eerst deel uitmaakte van de Oranjeselectie, meldt zich dinsdag nog bij Ajax om aan zijn herstel te werken.
De ziekenboeg bij Ajax is met de blessure van Boerrigter overvol. Dinsdag werd ook al duidelijk dat Siem de Jong en Theo Janssen meerdere weken niet inzetbaar zijn.
Vind het voor Boerrigter absoluut jammer, ben er ergens echter ook wel blij mee - twee weken rust zal hem vermoedelijk alleen maar goed doen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:57 schreef Tarado het volgende:
Boerrigter vertrekt geblesseerd bij Oranje
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)blesseerd-bij-oranje
Jammer voor die jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |