Volgens mij is het allemaal gammel. Als het echt goed was, was het overal wel te koop..quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:24 schreef ukga het volgende:
Ik was ook eerst op zoek naar zo een bril. Volgens sommige site was het full hd bla bla bla, maar kon idd geen goede review vinden.
Zoals deze http://www.videobril.com/(...)xl-3d-videobril.html
ondersteunde resolutie: 428x240
ondersteund 3D: ja
kijkhoek: 26°
kleurbereik: 24bit
ingebouwd geheugen: nee
geheugen uit te breiden: nee
ondersteunde videoformaten op geheugen: nvt
Best lage resolutie.
Hoezo een inkijk hoek van 26graden? kun je die bril scheef op je neus zetten ofzo?
Ze weten zelf niet wat voor videoformaten deze bril aankan?
ze vertellen ook neit hoe je films op die bril moet zeten / afkijken?
het lijkt me echt een gammel kut product
ja jij hebt makkelijk praten mister spamquote:
geef je weer woord eens zonder links te plaatsen en sites te noemenquote:Op zondag 18 december 2011 01:58 schreef cedexis het volgende:
Ik weet al niet eens meer precies wat ik geplaatst heb maar blijkbaar was het spam.
Sorry, maar de producten op mijn site worden hier openlijk afgekraakt en dat mag blijkbaar wel? En als ik een weerwoord geef, of extra uitleg, is het spam?
Mogen hier alleen maar negatieve dingen geplaatst worden?
Voor dit soort reacties hebben we een feedback-topic: Het grote Digital Corner FB topicquote:Op zondag 18 december 2011 01:58 schreef cedexis het volgende:
Ik weet al niet eens meer precies wat ik geplaatst heb maar blijkbaar was het spam.
Sorry, maar de producten op mijn site worden hier openlijk afgekraakt en dat mag blijkbaar wel? En als ik een weerwoord geef, of extra uitleg, is het spam?
Mogen hier alleen maar negatieve dingen geplaatst worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |