Hij lag zo mooi voor het oprapenquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
spees, jij godsonmogelijk puberale lapo-hunter
Trakteer je dan op lakjes?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:28 schreef BGTes het volgende:
Mijn lotnummers zijn binnen. Nog maar 2 dagen totdat ik miljonair ben
Je mag ff aan mijn tieten zitten danquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tuuuuuuuuuurlijk doe maar zo, wel dingen van mij leechen maar ik mag er niets voor terug![]()
![]()
![]()
![]()
IK HOOR ET ALWEER!
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je mag ff aan mijn tieten zitten dan
Die wil ik ook wel!quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OPI holland collectie voor iedereen
Omg snel inslaan!!111!!Einzquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:37 schreef Joysa het volgende:
Ik heb de beste aanbieding van de dag gevonden!
http://www.lovemakeup.nl/beautyblender
1 kost 9eu, 2 kosten 22,30
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:35 schreef Lindytje het volgende:
Zo, ik ga eens een contractje tekeken bij de frietboer
Friet met nomquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:35 schreef Lindytje het volgende:
Omnomnom frietjesquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:35 schreef Lindytje het volgende:
Niemand zegt dat je moet gaanquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Blegh ik heb helemaal geen zin in deze les. 4 uur lang naar dezelfde vent luisteren, pfffff
vreet meet jonguhquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zaterdagochtend eerst minimeet met Joysa
Jawel want verplichte lesquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niemand zegt dat je moet gaan
Worden we verre collega's? Servexkorting!quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:35 schreef Lindytje het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Disco Mix heeft zijn nek gebroken![]()
. Ik rook wat tijdens het uitpakken, maar zag niks. Toen ging ik de folie er af halen en toen zag ik dat de dop los zat van Disco Mix.
goeden aanbieding!quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:37 schreef Joysa het volgende:
Ik heb de beste aanbieding van de dag gevonden!
http://www.lovemakeup.nl/beautyblender
1 kost 9eu, 2 kosten 22,30
Ik ben druk bezig met the simsquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goeden aanbieding!
Ik dacht dat jullie het topic wel even vol zouden spammen tijdens mijn vergadering
That sucksquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Disco Mix heeft zijn nek gebroken![]()
. Ik rook wat tijdens het uitpakken, maar zag niks. Toen ging ik de folie er af halen en toen zag ik dat de dop los zat van Disco Mix.
Dat is hier pas een miljoen keer gevraagd, en dat antwoord kun je vast zelf bedenkenquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:21 schreef Whoopdidoo het volgende:
Het duurde serieus even voordat ik doorhad dat het om een nagellakpotje ging(had wel alleen maar het eerste stukje gelezen).
Ik hoop zo dat ze morgen dingen vragen die ik weet.
Kan iemand mij uitleggen waarom sommige dingen uit china er in 1 week zijn en andere er heel lang over doen. Das toch niet logisch?
Echt, als je die vraag nog 1 keer stelt kom ik je persoonlijk bijtenquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:21 schreef Whoopdidoo het volgende:
Het duurde serieus even voordat ik doorhad dat het om een nagellakpotje ging(had wel alleen maar het eerste stukje gelezen).
Ik hoop zo dat ze morgen dingen vragen die ik weet.
Kan iemand mij uitleggen waarom sommige dingen uit china er in 1 week zijn en andere er heel lang over doen. Das toch niet logisch?
Dat zijn we bij deze per 1 decemberquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Worden we verre collega's? Servexkorting!
Wil je mij bijten zaterdag?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt, als je die vraag nog 1 keer stelt kom ik je persoonlijk bijten
Laatst had hier iemand iets over getyptquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Sims!
Zeg, iemand hier was toch ook naar die parfumworkshop van Beautylab geweest?
Ga maar alvast in de auto zitten, want ik vind het nog steeds niet logischquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig is ie heel braaf gebroken geen vuilquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
nagellakflesje gebroken = kut
Glitternagellakflesje gebroken = KUUUUUUUUUUUT
Ik vind jou echt zwaar irritant.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:23 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ga maar alvast in de auto zitten, want ik vind het nog steeds niet logisch
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zijn we bij deze per 1 december
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is hier pas een miljoen keer gevraagd, en dat antwoord kun je vast zelf bedenken
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hihi, was ik niet. Vandaar dat ik het vraag, weet niet meer wie het nou wel was.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Laatst had hier iemand iets over getyptOf was jij dat
![]()
ik zie steeds een dikke groene rups in jouw UI. Ik weet dat het een augurk is, maar ik blijf het zienquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:26 schreef BGTes het volgende:
Hierbij mijn bijdrage aan het volspammen van dit topic.
Uhm... ik heb 300 papieren moeten tekenen en invullen, volgens mij zat daar ook iets van een pasje bij jaquote:
OHHH is het een augurk!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zie steeds een dikke groene rups in jouw UI. Ik weet dat het een augurk is, maar ik blijf het zien
En posten in dit topic ook beter niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:28 schreef Mss het volgende:
Whoop ik denk dat het voor jou beter is als je alleen nog maar dingen in de winkel gaat kopen want volgens mij kun je internetshoppen niet echt aan
Dankjequote:Op dinsdag 8 november 2011 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zie steeds een dikke groene rups in jouw UI. Ik weet dat het een augurk is, maar ik blijf het zien
Dat kunnen wij niet aanquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
En posten in dit topic ook beter niet.
Zeg sekreetje, zo kan ie wel weer hequote:Op dinsdag 8 november 2011 14:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
En posten in dit topic ook beter niet.
Groene rupsen uit je aarsquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
hahaha, nu zien jullie allemaal dikke groene rupsen![]()
![]()
Ja!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
hahaha, nu zien jullie allemaal dikke groene rupsen![]()
![]()
Oh jawel hoor, maar niet als het niet op volgorde komt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:28 schreef Mss het volgende:
Whoop ik denk dat het voor jou beter is als je alleen nog maar dingen in de winkel gaat kopen want volgens mij kun je internetshoppen niet echt aan
Ik word er helemaal gek van, en ik ben nu nog lief, het gaat een keer echt verkeerdquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeg sekreetje, zo kan ie wel weer he
Ik vind het wel vermakelijk
Een beetje de mascha-aantrekkingskrachtquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeg sekreetje, zo kan ie wel weer he
Ik vind het wel vermakelijk
Met lekkere spikkelsquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:31 schreef BGTes het volgende:
Mijn UI wat doe je
Ik vond het gewoon een mooie augurk!
Nu is het een rupsquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:31 schreef BGTes het volgende:
Mijn UI wat doe je
Ik vond het gewoon een mooie augurk!
Whut? Waar? waarom weet ik dat niet meer?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:32 schreef Mss het volgende:
We hebben al lang geen rel meer in de SC gehad. Volgens mij was het hysterische vertrek van mirannie de laatste. En die was ook zo weer terug
.
Dat kan nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whut? Waar? waarom weet ik dat niet meer?
Was het dan Unfckingtitled?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hihi, was ik niet. Vandaar dat ik het vraag, weet niet meer wie het nou wel was.
De alcohol heeft mijn hersenen aangetast denk ik...quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat kan niet. Dat was met de Catherine Arley groepsorder.
quote:
die clashte toen met joysa, witte da niet meer?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whut? Waar? waarom weet ik dat niet meer?
[SHJN] Groepsorder Catherine Arley holo'squote:Op dinsdag 8 november 2011 14:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
De alcohol heeft mijn hersenen aangetast denk ik...
Doe eens een snelle recap
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die clashte toen met joysa, witte da niet meer?
Dankje!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:37 schreef Mss het volgende:
[..]
[SHJN] Groepsorder Catherine Arley holo's
Nee...quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die clashte toen met joysa, witte da niet meer?
dat komt omdat je zo geconcentreerd bezig bentquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:33 schreef megamandy het volgende:
zit ik in een oefening 6x al het, volgens mij, goede antwoord in te vullen maar de computer blijft het fout tellen. Kom ik er opeens achter dat ik het meervoud moet invullen
Stupid I iz
Wederom, bedanktquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat komt omdat je zo geconcentreerd bezig bent![]()
toch Mss?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:39 schreef Mss het volgende:
Niet alleen Joysa, volgens mij hadden er wel meer mensen iets van ""
hee, daar zit miss-moana nog in!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:37 schreef Mss het volgende:
[..]
[SHJN] Groepsorder Catherine Arley holo's
jamaar dat was toen en nu is nu! En mirannie is lievquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:39 schreef Mss het volgende:
Niet alleen Joysa, volgens mij hadden er wel meer mensen iets van ""
Ik wilde net posten:quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
onze grootste kutstreek was toch wel met die meet hoorDat kon eik echt niet
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Bij Miss-Moana, waar uiteindelijk niemand heen ging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Dat weet ik, ik zou eigenlijk ook komen, maar toen kwam mn oma onder de vrachtwagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Dat was wel een van onze betere actiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't come closer, I might hurt you
Jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik zou eigenlijk ook komen, maar toen kwam mn oma onder de vrachtwagen.
ohja, dat was goeien timing van omaquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik zou eigenlijk ook komen, maar toen kwam mn oma onder de vrachtwagen.
Ik heb gezegd dat ze de komende week uit de buurt van vrachtwagens moet blijven want ik wil wel graag naar deze meetquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohja, dat was goeien timing van oma
bbq-en met vrouwen, ik vergeet het nooit meerquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:47 schreef Lindytje het volgende:
Euj, maar wel ekten verbranden vleesjes gegeten! Lekker!![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ze de komende week uit de buurt van vrachtwagens moet blijven want ik wil wel graag naar deze meet.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bbq-en met vrouwen, ik vergeet het nooit meer
Lies die een volle fles lampolie pal naast het uitslaande vuur van de BBQ laat staan
Werk-zequote:Op dinsdag 8 november 2011 14:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga een paar uurtjes werken. Tot vanavond!
Enjoy da Arrrrbeitquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga een paar uurtjes werken. Tot vanavond!
Nune, Daph, Bernies en Lacquerizedquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:51 schreef Mss het volgende:
En ik geloof dat er rondom de swapdoos ook wat mensen zijn vertrokken!
En grotes vuur in tuin !!!quote:
Ergo: vrouwen moeten niet BBQ'enquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En grotes vuur in tuin !!!![]()
Pwetty fire
Paar heb ik 'beetje' meegemaakt....quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
maar er zijn er meer verdwenen, sommige ook zonder aanleiding!
ik noem een Oblivion, MinderMutsig, PeRi, Guess, PartyHardy, Juud,...
Ja, idd!! We zijn beheurlijk uitgedund!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
Och, ik heb wel gelachen, wilde me er niet te veel mee bemoeien want het was zo aandoenlijkquote:
Jep, werd toen nog aangegeven dat het kwam omdat er zoveel geouwehoerd werd in de SHJN topics. En toen kregen we een SCquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, idd!! We zijn beheurlijk uitgedund!
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Och, ik heb wel gelachen, wilde me er niet te veel mee bemoeien want het was zo aandoenlijk
het algehele gevoel was volgens mij: "ik ga toch niet helemaal naar Almere om in een kringetje te zitten met een bekertje ranja en een stukje slagroomtaart"quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:54 schreef PriemGirl het volgende:
Maar ja dat was een naaistreekMaar persoonlijk maakte ze het er ook zelf naar... Duurde anderhalve maand voor iemand besliste waar het gegeven zou worden; en tóen ging mijn voorkeur ook al naar sjaan.
En daarna postte ze praktisch niks meer... Ik had echt zoiets van: Wat moet ik hier mee
Ok dan zuipen bij Lin
Ja, dat ging ook echt heel vaag toen...quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:54 schreef PriemGirl het volgende:
Maar ja dat was een naaistreekMaar persoonlijk maakte ze het er ook zelf naar... Duurde anderhalve maand voor iemand besliste waar het gegeven zou worden; en tóen ging mijn voorkeur ook al naar sjaan.
En daarna postte ze praktisch niks meer... Ik had echt zoiets van: Wat moet ik hier mee
Ok dan zuipen bij Lin
Datquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het algehele gevoel was volgens mij: "ik ga toch niet helemaal naar Almere om in een kringetje te zitten met een bekertje ranja en een stukje slagroomtaart"
Maar lullig was het wel. Alhoewel ik nooit heb gezegd dat ik zou komen
JOAHHHHHH!!!!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:57 schreef PriemGirl het volgende:
Whaooo ik wil een keer hier bbq-en !! En dan moet Patje ook komen en dan kunnen vriendlief en patje bbq-en voor de wijven![]()
BRILJANT IDEE!!!
* PriemGirl geeft zichzelf een schouderklopje
dan neem ik blei mee!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:57 schreef PriemGirl het volgende:
Whaooo ik wil een keer hier bbq-en !! En dan moet Patje ook komen en dan kunnen vriendlief en patje bbq-en voor de wijven![]()
BRILJANT IDEE!!!
* PriemGirl geeft zichzelf een schouderklopje
Jaaaa !!!! Die moet ook komenquote:
ja ik snap dat ook prima, maar niemand van die noorderlingen pakt het opquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:58 schreef Mss het volgende:
Ik had een andere reden, maargoed. Het is ook zo dat de meets vaak in het zuiden zijn en de mensen uit het noorden dat minder tof vinden. Maar ik kan daar niet echt over zeuren vind ik, ik woon op 12m2 dus kan echt geen 20 dames kwijt.
Gewoon iedereen !!quote:
Sjaan wilde het ook doen, maar die was nog niet verhuisd. Ik wil het best doen maar heb echt geen plek. Maar ik ben dan ook een zuiderlingquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik snap dat ook prima, maar niemand van die noorderlingen pakt het op
Wij zuiderlingen zijn wat meer van hoppetee, kom maar over de vloer ofzo. Tenminste dat gevoel heb ik.
En de enige die van wat noordelijker kwam die het wel wilde doen was een beetje suf
Dat, van mij mogen jullie ook allemaal hier in huis bier komen drinken, geen probleem!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik snap dat ook prima, maar niemand van die noorderlingen pakt het op
Wij zuiderlingen zijn wat meer van hoppetee, kom maar over de vloer ofzo. Tenminste dat gevoel heb ik.
En de enige die van wat noordelijker kwam die het wel wilde doen was een beetje suf
quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gewoon iedereen !!
COLLECT ALL THE PEOPLE !!!!
Jaaaaaaa, dat vindt ze leuk!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:01 schreef PriemGirl het volgende:
Maar Lies moet dan gewoon bij de wijven verder zitten en vooral niet bij de bbq
Maar we hebben wel zo'n terraskachel; dat mag Lies dan doen![]()
fikkie stoken
quote:
Oeh, spannendquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En dan dump ik iedereen in mijn kelder zolder![]()
dan wordt bb jaloersquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, dat vindt ze leuk!!
Echt!![]()
Jij kent mijn zolder alquote:
ja klopt!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Sjaan wilde het ook doen, maar die was nog niet verhuisd. Ik wil het best doen maar heb echt geen plek. Maar ik ben dan ook een zuiderling. En ik heb er ook nooit een punt van gemaakt om naar het zuiden te komen
Bedje slaapt heerlijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij kent mijn zolder alMaar als ik daar stapel; kunnen er best 20 man blijven slapen
Jaaaaaaa, dan gaan we op de bootquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja klopt!
naja volgense meet bij sjaan
Maar hoezo was dat drama? Het was 1 opmerking en ze was weg toch? Of ging het nog verder in de sc?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:05 schreef Lindytje het volgende:
Ohja, ik lees de eerste hint naar het drama (mirannie) en alles staat me weer helder voor de geest
Ja, ik wist dat daar nog veel meer reacties op waren gekomen, maar die staan niet in het topic. Waarschijnlijk hebben ze dus in de SC gestaan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:05 schreef Lindytje het volgende:
Ohja, ik lees de eerste hint naar het drama (mirannie) en alles staat me weer helder voor de geest
quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik wist dat daar nog veel meer reacties op waren gekomen, maar die staan niet in het topic. Waarschijnlijk hebben ze dus in de SC gestaan.
Ze is boos weggegaan want ze vond ons allemaal verschrikkelijke wijven en ze was een paar maanden later terug en zei er niks meer over, deed alsof er niks gebeurd was.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:06 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Maar hoezo was dat drama? Het was 1 opmerking en ze was weg toch? Of ging het nog verder in de sc?
er ging ook nogal een discussie aan vooraf volgens mij.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik wist dat daar nog veel meer reacties op waren gekomen, maar die staan niet in het topic. Waarschijnlijk hebben ze dus in de SC gestaan.
Damn, nu wil ik die SC zoekenquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh, maar ik vind Mirannie lief hoor!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er ging ook nogal een discussie aan vooraf volgens mij.
Maar goed, Mirannie post nu gewoon weer mee, dus laten we er niet te veel woorden meer aan vuil maken
Dat is een feit jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
en dat we verschrikkelijke wijven zijn staat toch buiten kijf![]()
heul niet. *onschuldig meisje is*quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
en dat we verschrikkelijke wijven zijn staat toch buiten kijf![]()
Heul niet!! Jij doet de titty-pinch zonder waarschuwing als je nietsvermoedend staat te make-uppenquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
heul niet. *onschuldig meisje is*
JIJ ZAT AAN MIJN NEUSquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heul niet!! Jij doet de titty-pinch zonder waarschuwing als je nietsvermoedend staat te make-uppen![]()
Ohja!!!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JIJ ZAT AAN MIJN NEUS![]()
![]()
O nee toen deed ik aan je hand likken
Gedver; eigenlijk ben ik ook maar een smerig wijf dus
Die was briljant, de voorpret!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:17 schreef PriemGirl het volgende:
Die voorpret toen ook![]()
Oh SQ had je nog foto's gekregen van de buuf?
Heb ik toch jonge!! Normaal is ie nooit zo traag...quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
koppel je bankrekening dan ook gewoon!
Serieus. Je doet het expresquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik verwacht deze week buuffoto's! Moet ik ze ff op de ipad laden en de porno uit m'n cache halen, kun je ze zaterdag zien!
Dan gaan wij allemaal foto's posten van hoe leuk het wasquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:23 schreef PriemGirl het volgende:
[me=PriemGirl]boycot de meet nu alEn vermijdt volgende week vooral de SC
![]()
[/me]
Ik bedoel.. Ik gun het jullie heur![]()
![]()
Je hebt uitgestelde bankbetalingen, en dat duurt meer dan een week voordat je het geld dan binnen hebtquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:16 schreef Lindytje het volgende:
1 / 11 / 2011 18:47 YC3446909 PayPal - Awaiting Cleared Funds
Godnondeju, en Paypal is ook zo traag als dikke stront door een trechter. Een WEEK!! Het is een week geleden al van mijn rekening afgeschreven
Ik wil mijn dikke mensen kleren
quote:
Heb je geen whatsapp?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
maar ik verwacht wel een mms met gezamelijke tietenfoto tegen mijn sip![]()
![]()
A toe? *kijkt lief ende onschuldig*
Volgens mij stond er toen 'directe betaling' of iets in die trant.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Je hebt uitgestelde bankbetalingen, en dat duurt meer dan een week voordat je het geld dan binnen hebt
Neenquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NeenIets met onder steen leven enzo
![]()
(htc smart heeft brew mobile dus die heeft geen whatsapp)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Ja maar das enen android jongeuhquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zelfs mijn Nokia E5 ofzoiets heeft whatsapp
quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:29 schreef Lindytje het volgende:
Priem, om je leed wat te verzachten:Awwww liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
*pokes*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Hier een HTC met whatsapp hoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar das enen android jongeuh
quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hier een HTC met whatsapp hoor
quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar das enen android jongeuh
Ow sorryquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Zoals ik zei: htc SMART is brew mobile. Dus conclusie:
ik heb een kuttelefoon
Jij kan er niks aan doen dat ik zo dom ben om een htc smart te kopenquote:
ik heb het even gefixtquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben het kleinste en liefste en onschuldigste meisjeuit de slowchaaaatt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
als je ouders op vakantie zijn stiekem doenquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Filmpje.
En ik zou hier best een meet willen doen, maar ik woon nog thuis. Fail.
60% korting bij de meeste stationswinkels.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm... ik heb 300 papieren moeten tekenen en invullen, volgens mij zat daar ook iets van een pasje bij ja
En wat kan ik dan allemaal met dat pasje?
Burger king met korting eten met dwynquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:36 schreef Dwyn het volgende:
[..]
60% korting bij de meeste stationswinkels.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:36 schreef Dwyn het volgende:
[..]
60% korting bij de meeste stationswinkels.
da's geen stationswinkelquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Burger king met korting eten met dwyn![]()
Ze gaan nooit weg. (Srsly)quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je ouders op vakantie zijn stiekem doen
Eerder kwam ik er nog wel eens, maar heb er nu niet zo veel behoefte meer aan. Vanochtend zei mijn weegschaal ´75 kilo´ en daar moet nog maar een klein beetje meer vanaf.quote:
De dag dat mijn weegschaal dat zegt ben ik dolgelukkigquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Eerder kwam ik er nog wel eens, maar heb er nu niet zo veel behoefte meer aan. Vanochtend zei mijn weegschaal ´75 kilo´ en daar moet nog maar een klein beetje meer vanaf.
whiejquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Eerder kwam ik er nog wel eens, maar heb er nu niet zo veel behoefte meer aan. Vanochtend zei mijn weegschaal ´75 kilo´ en daar moet nog maar een klein beetje meer vanaf.
Keigoed!!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Voor mij was het ook alweer een jaar of 5 geleden!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:43 schreef BGTes het volgende:
[..]
De dag dat mijn weegschaal dat zegt ben ik dolgelukkig
quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:44 schreef Lindytje het volgende:
Kak, valt halverwege de batterij van mijn camera uit
Zit ik hier met 2 wenkbrauwen een half uur voordat ik de rest op kan nemen
Volgend jaar ga ik eigen huisje zoeken.quote:
twee wenkbrauwen? Dat dat kan in nederland!!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:44 schreef Lindytje het volgende:
Anders past het niet in het busje!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
thefuck, je mag maar maximaal 10 kratjes bavaria bestellen bij Albert.nl
Verwacht je meer nodig te hebben dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
thefuck, je mag maar maximaal 10 kratjes bavaria bestellen bij Albert.nl
Hopelijk is dit alleen bij het eerste syllogisme het gevalquote:Syllogisme 1
Op maandag heeft Rik pianoles.
Rik heeft vandaag pianoles.
Dus, het is maandag.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
twee wenkbrauwen? Dat dat kan in nederland!!!
Apart!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik mag er wel weer tien van een ander merk bij gooien
10 dameskratjes is wel weinig jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:50 schreef megamandy het volgende:
bavaria heeft kleine kratjes als ik het van mijn c1000 tijd nog goed kan herinneren
Ik snapte de bedoeling in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zie nu dat 'lelijke' mist. Fail.
haha garpje!!!111!!! einz!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Zuiperts:
SQ, Lindy, Puckzzz, IJs, Joysa, Mss, bleiblei, debsterr, en dico.
tien is idd genoeg
Doet me denken aan de verjaardag van een maat van me, heul veul bier en vier merken ofzo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik mag er wel weer tien van een ander merk bij gooien
Lukt het niet?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
stik er maar in Albert. Ik rij m'n Volvo station wel langs de AH XL vrijdag
In Woensel hebben ze die groothandel Haribo-bakkenquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
Dit lijkt verdacht opdie van de collegereeks Syntax aan de RU.. medestudent?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:51 schreef megamandy het volgende:
Universitair niveau
[..]
Hopelijk is dit alleen bij het eerste syllogisme het geval
3 kratjes voor 10 euro hequote:Op dinsdag 8 november 2011 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
Denk het nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:58 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dit lijkt verdacht opdie van de collegereeks Syntax aan de RU.. medestudent?
jawel, maar ik moet mezelf er steeds aan herinneren dat ik tegenwoordig gewoon een auto hebquote:
Ik ga naar de Limburglaan, want dichterbij!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
In Woensel hebben ze die groothandel Haribo-bakken
ja hier wilde ik nog op reageren. Wat een faal!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:51 schreef megamandy het volgende:
Universitair niveau
[..]
Hopelijk is dit alleen bij het eerste syllogisme het geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |