Hij lag zo mooi voor het oprapenquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
spees, jij godsonmogelijk puberale lapo-hunter
Trakteer je dan op lakjes?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:28 schreef BGTes het volgende:
Mijn lotnummers zijn binnen. Nog maar 2 dagen totdat ik miljonair ben
Je mag ff aan mijn tieten zitten danquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tuuuuuuuuuurlijk doe maar zo, wel dingen van mij leechen maar ik mag er niets voor terug![]()
![]()
![]()
![]()
IK HOOR ET ALWEER!
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je mag ff aan mijn tieten zitten dan
Die wil ik ook wel!quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OPI holland collectie voor iedereen
Omg snel inslaan!!111!!Einzquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:37 schreef Joysa het volgende:
Ik heb de beste aanbieding van de dag gevonden!
http://www.lovemakeup.nl/beautyblender
1 kost 9eu, 2 kosten 22,30
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:35 schreef Lindytje het volgende:
Zo, ik ga eens een contractje tekeken bij de frietboer
Friet met nomquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:35 schreef Lindytje het volgende:
Omnomnom frietjesquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:35 schreef Lindytje het volgende:
Niemand zegt dat je moet gaanquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Blegh ik heb helemaal geen zin in deze les. 4 uur lang naar dezelfde vent luisteren, pfffff
vreet meet jonguhquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zaterdagochtend eerst minimeet met Joysa
Jawel want verplichte lesquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niemand zegt dat je moet gaan
Worden we verre collega's? Servexkorting!quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:35 schreef Lindytje het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Disco Mix heeft zijn nek gebroken![]()
. Ik rook wat tijdens het uitpakken, maar zag niks. Toen ging ik de folie er af halen en toen zag ik dat de dop los zat van Disco Mix.
goeden aanbieding!quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:37 schreef Joysa het volgende:
Ik heb de beste aanbieding van de dag gevonden!
http://www.lovemakeup.nl/beautyblender
1 kost 9eu, 2 kosten 22,30
Ik ben druk bezig met the simsquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goeden aanbieding!
Ik dacht dat jullie het topic wel even vol zouden spammen tijdens mijn vergadering
That sucksquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Disco Mix heeft zijn nek gebroken![]()
. Ik rook wat tijdens het uitpakken, maar zag niks. Toen ging ik de folie er af halen en toen zag ik dat de dop los zat van Disco Mix.
Dat is hier pas een miljoen keer gevraagd, en dat antwoord kun je vast zelf bedenkenquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:21 schreef Whoopdidoo het volgende:
Het duurde serieus even voordat ik doorhad dat het om een nagellakpotje ging(had wel alleen maar het eerste stukje gelezen).
Ik hoop zo dat ze morgen dingen vragen die ik weet.
Kan iemand mij uitleggen waarom sommige dingen uit china er in 1 week zijn en andere er heel lang over doen. Das toch niet logisch?
Echt, als je die vraag nog 1 keer stelt kom ik je persoonlijk bijtenquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:21 schreef Whoopdidoo het volgende:
Het duurde serieus even voordat ik doorhad dat het om een nagellakpotje ging(had wel alleen maar het eerste stukje gelezen).
Ik hoop zo dat ze morgen dingen vragen die ik weet.
Kan iemand mij uitleggen waarom sommige dingen uit china er in 1 week zijn en andere er heel lang over doen. Das toch niet logisch?
Dat zijn we bij deze per 1 decemberquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Worden we verre collega's? Servexkorting!
Wil je mij bijten zaterdag?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt, als je die vraag nog 1 keer stelt kom ik je persoonlijk bijten
Laatst had hier iemand iets over getyptquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Sims!
Zeg, iemand hier was toch ook naar die parfumworkshop van Beautylab geweest?
Ga maar alvast in de auto zitten, want ik vind het nog steeds niet logischquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig is ie heel braaf gebroken geen vuilquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
nagellakflesje gebroken = kut
Glitternagellakflesje gebroken = KUUUUUUUUUUUT
Ik vind jou echt zwaar irritant.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:23 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ga maar alvast in de auto zitten, want ik vind het nog steeds niet logisch
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zijn we bij deze per 1 december
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is hier pas een miljoen keer gevraagd, en dat antwoord kun je vast zelf bedenken
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hihi, was ik niet. Vandaar dat ik het vraag, weet niet meer wie het nou wel was.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Laatst had hier iemand iets over getyptOf was jij dat
![]()
ik zie steeds een dikke groene rups in jouw UI. Ik weet dat het een augurk is, maar ik blijf het zienquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:26 schreef BGTes het volgende:
Hierbij mijn bijdrage aan het volspammen van dit topic.
Uhm... ik heb 300 papieren moeten tekenen en invullen, volgens mij zat daar ook iets van een pasje bij jaquote:
OHHH is het een augurk!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zie steeds een dikke groene rups in jouw UI. Ik weet dat het een augurk is, maar ik blijf het zien
En posten in dit topic ook beter niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:28 schreef Mss het volgende:
Whoop ik denk dat het voor jou beter is als je alleen nog maar dingen in de winkel gaat kopen want volgens mij kun je internetshoppen niet echt aan
Dankjequote:Op dinsdag 8 november 2011 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zie steeds een dikke groene rups in jouw UI. Ik weet dat het een augurk is, maar ik blijf het zien
Dat kunnen wij niet aanquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
En posten in dit topic ook beter niet.
Zeg sekreetje, zo kan ie wel weer hequote:Op dinsdag 8 november 2011 14:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
En posten in dit topic ook beter niet.
Groene rupsen uit je aarsquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
hahaha, nu zien jullie allemaal dikke groene rupsen![]()
![]()
Ja!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
hahaha, nu zien jullie allemaal dikke groene rupsen![]()
![]()
Oh jawel hoor, maar niet als het niet op volgorde komt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:28 schreef Mss het volgende:
Whoop ik denk dat het voor jou beter is als je alleen nog maar dingen in de winkel gaat kopen want volgens mij kun je internetshoppen niet echt aan
Ik word er helemaal gek van, en ik ben nu nog lief, het gaat een keer echt verkeerdquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeg sekreetje, zo kan ie wel weer he
Ik vind het wel vermakelijk
Een beetje de mascha-aantrekkingskrachtquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeg sekreetje, zo kan ie wel weer he
Ik vind het wel vermakelijk
Met lekkere spikkelsquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:31 schreef BGTes het volgende:
Mijn UI wat doe je
Ik vond het gewoon een mooie augurk!
Nu is het een rupsquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:31 schreef BGTes het volgende:
Mijn UI wat doe je
Ik vond het gewoon een mooie augurk!
Whut? Waar? waarom weet ik dat niet meer?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:32 schreef Mss het volgende:
We hebben al lang geen rel meer in de SC gehad. Volgens mij was het hysterische vertrek van mirannie de laatste. En die was ook zo weer terug
.
Dat kan nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whut? Waar? waarom weet ik dat niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |