Moet IE gebruiken op schoolquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:03 schreef NBT het volgende:
Ik zie dat je fire fox heb, deze gebruiken is DE oplossing![]()
Nee sorry, ik weet het niet..... herinstalleren? Kan dat eigenlijk wel met IE?
Ja, en het probleem is dat IE niet meer werktquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:08 schreef Gerjann93 het volgende:
Je kan toch ook 2 browsers gebruiken? IE voor school crap en Chrome voor FOK (:
Werkt ook niet, ik ga het daar proberen, bedankt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:11 schreef Gerjann93 het volgende:
owh, sorry, dacht alleen met FOK.
Misschien compatibiliteitsmodus proberen? (dat verneukte blaadje rechtsbovenin de url-balk).
Anders je vraag even stellen op pc-helpforum.nl, die hebben allemaal programmaatjes waarmee je je register can checken (CCleaner en Hijackthis enzo).
standaard worden de pagina's opgebouwd m.b.v. de grafische kaart.. nu doet je processor dat werk, is alleen wat tragerquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:17 schreef Roburtt het volgende:
Opgelost, ben naar Internet options gegaan.
Daar heb ik 'use software rendering instead op GP rendering' aangezet.
Wat houdt dit precies in dan?
Ah oké, snel hoeft het toch niet te zijn voor de enkele keer dat ik het gebruik.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:35 schreef mschol het volgende:
[..]
standaard worden de pagina's opgebouwd m.b.v. de grafische kaart.. nu doet je processor dat werk, is alleen wat trager
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |