SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Reintji op 08-11-2011 11:05:51 ]
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:51 schreef Kutstudent het volgende:
Godverdomme, net een gat geboord in mijn mooie houten tafeltje. Kutbeunhaas die ik ben.
quote:
Haal je hem vandaag Pierre?quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:49 schreef PierreTT het volgende:
Goedemorgen![]()
MW3 uit, meteen een stuk drukker in de SC
Beter haal je vrijdag gewoon skyrimquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:01 schreef Kutstudent het volgende:
Zit nu te bellen met MM den haag, wat nou ruggegraat.
Blijkbaar kut je alleen van achter instant kill knifen. anders is het een hitmarker..quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
Overigens is het enige wat ik echt kut vind in BF3 het knifen.
Ben al te vaak doodgeschoten omdat na drie keer een knife poging ik alsnog werd doorgeschoten
Zo werkt het niet he.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:03 schreef xSoDx het volgende:
Ik wil ook in de op! BensterNL (fifa fut & mw3)
Klopt, op zich is het een goed systeem, want van achter zie je niet aankomen en zou je vrijwel altijd de zak zijn terwijl je je als het van voor komt nog wel kunt verdedigen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:08 schreef Xblister het volgende:
[..]
Blijkbaar kut je alleen van achter instant kill knifen. anders is het een hitmarker..![]()
Kwestie van wennen denk ik..
Eerst pics van jezelf plus uitgebreide info, hoe heet je, waar woon je, leeftijd en of je vrijgezel bent. Zo niet kun je meteen al omdraaien.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:03 schreef xSoDx het volgende:
Idd, even wennen maar werkt wel goed.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Klopt, op zich is het een goed systeem, want van achter zie je niet aankomen en zou je vrijwel altijd de zak zijn terwijl je je als het van voor komt nog wel kunt verdedigen.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Eerst pics van jezelf plus uitgebreide info, hoe heet je, waar woon je, leeftijd en of je vrijgezel bent. Zo niet kun je meteen al omdraaien.
What the nigger?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:03 schreef xSoDx het volgende:
Wat is dat toch met jou haat tegen nieuwe mensen hier in het topic?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |