SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Hij heeft in ieder geval geen tissues nodig.quote:
Precies! Wat nou arme Newbie..quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval geen tissues nodig.
Zover ben ik ook. Pus hoef ik niet te proeven, en een korstje heb ik vast ook wel eens opgegeten maar verslavend? Alleen eraan krabben.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Korstjes zijn verslavend, pus is smaakloos, snot valt eigenlijk wel mee en oorsmeer is echt goor.
Nieuwsgierigheid is goed.. maar sommige dingen wil je gewoon niet weten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
Nou ja, dan vinden jullie het toch lekker niet normaal om nieuwsgierig te zijn?
Welke niet dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid is goed.. maar sommige dingen wil je gewoon niet weten.
Ik ook niet, maar sperma heeft nog iets seksueels.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval geen tissues nodig.
Geen van allen wil ik proberen, maar ik vind het wel grappig dat jij kan vertellen hoe het smaakt. Heb je nog meer aparte dingen geproefd?quote:
Haha.. jij bent echt raarrrrrrquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:28 schreef Lokasenna het volgende:
Wat je elke keer doorslikt wanneer je slikt is eigenlijk dezelfde substantie als die er uit je neus komt bij een loopneus, het is gewoon een soort snot.
Dus er loopt eigenlijk speeksel uit m'n neus. Okay.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:28 schreef Lokasenna het volgende:
Wat je elke keer doorslikt wanneer je slikt is eigenlijk dezelfde substantie als die er uit je neus komt bij een loopneus, het is gewoon een soort snot.
Nee, dat slijm wat aan de binnenkant van je luchtwegen zit bedoelde ik.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dus er loopt eigenlijk speeksel uit m'n neus. Okay.
Als het zo eindigt welquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:29 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Is de Lion King in 3D de moeite waard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen als je de behoefte hebt om de Lion King nog een keer te zien, voor de 3D effecten hoef je het niet te doen. Je ken beter thuis blijven en Game of Thrones kijken !quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:29 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Bloed natuurlijk, qua lichaamsstoffen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geen van allen wil ik proberen, maar ik vind het wel grappig dat jij kan vertellen hoe het smaakt. Heb je nog meer aparte dingen geproefd?
Een van de beste series tot nu toe. Gussquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:30 schreef GroenerDanGras het volgende:
Heeft iemand Breaking Bad wel es gezien?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als het zo eindigt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
Bawsquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:30 schreef Keyos het volgende:
[..]
Alleen als je de behoefte hebt om de Lion King nog een keer te zien, voor de 3D effecten hoef je het niet te doen. Je ken beter thuis blijven en Game of Thrones kijken !
Alleen als je de film op het witte doek wil zien. Voor 3D hoef je het niet te doen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:29 schreef WokkelKardinaal het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:30 schreef GroenerDanGras het volgende:
Heeft iemand Breaking Bad wel es gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bloed natuurlijk, qua lichaamsstoffen.
Ik heb ook een keer een vlieg opgegeten, en een mier.
Moet hem nog steeds eens kijken, maar eerst Fringe en How i Met your mother even doorkijken. Overigens mijn favoriete series ooit: The Sopranos, Lost en Game of Thrones.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een van de beste series tot nu toe. GussHeisenburg
Hoe smaakte dat?quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:31 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]Nee, jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
Zou jij ook de "substanties" ( korsten, pus, bloed, afscheiding) van meerdere dames tot je willen nemen zodat je een onderzoek naar de overeenkomsten kunt verrichten?quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat slijm wat aan de binnenkant van je luchtwegen zit bedoelde ik.
En hoe smaakte dat?quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag ze lopen en was ineens benieuwd hoe ze zouden smaken.quote:
Breng haar nou niet op ideeënquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Zou jij ook de "substanties" ( korsten, pus, bloed, afscheiding) van meerdere dames tot je willen nemen zodat je een onderzoek naar de overeenkomsten kunt verrichten?
Dwangneurosequote:Op dinsdag 8 november 2011 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag ze lopen en was ineens benieuwd hoe ze zouden smaken.
Het is dan echt iets voor mij om daar over na te blijven denken tot ik het ook echt een keer gedaan heb, een van mijn grootste zwakke punten
Je bent obsessief dus?quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is dan echt iets voor mij om daar over na te blijven denken tot ik het ook echt een keer gedaan heb, een van mijn grootste zwakke punten
Jij komt bij mij wel over als een vrij stabiel typjequote:Op dinsdag 8 november 2011 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou het best willen proberen, maar waarschijnlijk zullen kansen voor mij niet voor het oprapen liggen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Zou jij ook de "substanties" ( korsten, pus, bloed, afscheiding) van meerdere dames tot je willen nemen zodat je een onderzoek naar de overeenkomsten kunt verrichten?
Doe mee aan de pain game, dan ga jij al die rare dingen eten en drinken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:34 schreef Lokasenna het volgende:
Bloed smaakt een beetje alsof er metaal in je mond zit, maar dat is algemeen bekend.
Insecten smaken een beetje, ehm, krakerig maar verder niet echt smaakvol ofzo.
Leuk geprobeerd, we zijn weer terug bij vliegen eten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:29 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Bloed is echt goor, al moet ik zeggen dat een bloedig biefstukje heeeeeerlijk is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:34 schreef Lokasenna het volgende:
Bloed smaakt een beetje alsof er metaal in je mond zit, maar dat is algemeen bekend.
Nee.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:35 schreef GroenerDanGras het volgende:
Heb je ook dat wanneer je in bed ligt je altijd begint te twijfelen of je de deur wel hebt dichtgedaan en dus gaat checken? En dat 4x per nacht?
Als iedereen in dit topic ineens moet overleven in de wildernis na een grote ramp, ben jij één van de overlevenden, no doubt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:34 schreef Lokasenna het volgende:
Nope, dat heb ik wel met de auto, moet echt zeker weten en onthouden in mijn hoofd dat ik ook écht die deur heb dichtgedaan als ik weg loop.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:35 schreef GroenerDanGras het volgende:
Heb je ook dat wanneer je in bed ligt je altijd begint te twijfelen of je de deur wel hebt dichtgedaan en dus gaat checken? En dat 4x per nacht?
Nogal ja, dingen houden me echt eeuwig bezig als ik er ook niet echt wat mee doe.quote:
Echt? Kraakt een vlieg? Ik zou me dat wel bij een tor kunnen voorstellen, maar een vlieg zou ik zacht en sappig verwachten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:34 schreef Lokasenna het volgende:
Nee, als je er op bijt voel je toch een soort van pantser ofzo knappen. En dan komt er een vreemde vloeistof uit, ik denk dat dat het bloed is uit de open bloedsomloop van een insect.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Echt? Kraakt een vlieg? Ik zou me dat wel bij een tor kunnen voorstellen, maar een vlieg zou ik zacht en sappig verwachten.
Ze had em eerst gefrituurd, de valsspeelsterquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Echt? Kraakt een vlieg? Ik zou me dat wel bij een tor kunnen voorstellen, maar een vlieg zou ik zacht en sappig verwachten.
En dan in je achterhoofd houden waar vliegen wel eens op gezeten hebben voordat je ze eetquote:
Nee dat zijn de larvenembryo'squote:Op dinsdag 8 november 2011 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, als je er op bijt voel je toch een soort van pantser ofzo knappen. En dan komt er een vreemde vloeistof uit, ik denk dat dat het bloed is uit de open bloedsomloop van een insect.
Ik vond bloed toch echt best wel aangenaam smaken eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Bloed is echt goor, al moet ik zeggen dat een bloedig biefstukje heeeeeerlijk is.
op school is ook leuk, even naar de wc en terug, zo gepieptquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nogal ja, dingen houden me echt eeuwig bezig als ik er ook niet echt wat mee doe.
De laatste uitspatting was dat soppen in de trein, het werd hier geopperd en ik 'moest' het gewoon proberen
Ben je echt niet aan het trollen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond bloed toch echt best wel aangenaam smaken eigenlijk.
Ik vind bloed ook niet vies ofzo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:38 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ben je echt niet aan het trollen?
Nee, geloof mequote:Op dinsdag 8 november 2011 01:38 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
nee dit is waarquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:38 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee dat zijn de larvenembryo'sKunnen die uitkomen in je spijsvertering, of is je maagsap daar te zuur voor zodat ze meteen dood gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt het je niet fascinerend om een mug te eten nadat die je leeg heeft gezogen en dus vol zit met je eigen bloed, Loka? Ideetje voor de toekomst.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond bloed toch echt best wel aangenaam smaken eigenlijk.
Klopt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:38 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
op school is ook leuk, even naar de wc en terug, zo gepiept
Wees niet bang, ze gaan doodquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kunnen die uitkomen in je spijsvertering, of is je maagsap daar te zuur voor zodat ze meteen dood gaan?
Die was ik vergeten, maar heb ik al gedaan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Lijkt het je niet fascinerend om een mug te eten nadat die je leeg heeft gezogen en dus vol zit met je eigen bloed, Loka? Ideetje voor de toekomst.
Wat een getroll ja weer.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die was ik vergeten, maar heb ik al gedaan.
Daar ben ik eigenlijk weer helemaal niet nieuwsgierig naarquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:41 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ander idee loka, ga naar de reptielenwinkel, koop een vogelspin. Ontleed de spin, bak hem vervolgens in croma aan beide kanten goudbruin. Succes!
Vogelspinnen bestaan om verdelgt te worden, gadveredamme.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar ben ik eigenlijk weer helemaal niet nieuwsgierig naar![]()
En die beesten zijn nog best prijzig hoor.
Doodeng die beestenquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vogelspinnen bestaan om verdelgt te worden, gadveredamme.
Als het dan in je keel zakte, proefde je het dan ook, of niet, omdat het niet over je tong ging?quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:41 schreef HappyGirl91 het volgende:
Oh nu we het toch over gore dingen hebben... Als ik dit iemand probeer te vertellen worden ze altijd boos:
Bloedneus hebben in bed -> geen zin hebben om op te staan -> op rug gaan liggen -> bloed steeds wegslikken - "verdrinken" in je eigen bloed
Of nog irritanter, wakker worden nadat je 's nachts ongemerkt een bloedneus hebt gehad en dan over je gezicht (en neus) wrijven en dat er dan ineens allemaal kleine "bloedkruimeltjes" van gestold bloed uit vallen
Was eigenlijk best een verrijkende ervaring, om als kind vaak neusbloedingen te hebben gehad.
Je had het vast heel boeiend gevonden, Loka!
Ik heb er wel eens aan gedacht, als ik ooit aan een Fear Factor mee zou doen (als dat programma er nog zou zijn) , stap ik er écht uit als er iets met die beesten gebeurd, ik durf veel, maar aan die shit ga ik niet beginnen. Spring nog liever uit een bommenwerper met een parachute boven Duitsland.quote:
Ik had dus afgelopen zomer in de bus naar Spanje ineens een bloedneus, en toen kwam er zo'n bloedstolsel in mijn keel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:41 schreef HappyGirl91 het volgende:
Oh nu we het toch over gore dingen hebben... Als ik dit iemand probeer te vertellen worden ze altijd boos:
Bloedneus hebben in bed -> geen zin hebben om op te staan -> op rug gaan liggen -> bloed steeds wegslikken - "verdrinken" in je eigen bloed
Of nog irritanter, wakker worden nadat je 's nachts ongemerkt een bloedneus hebt gehad en dan over je gezicht (en neus) wrijven en dat er dan ineens allemaal kleine "bloedkruimeltjes" van gestold bloed uit vallen
Was eigenlijk best een verrijkende ervaring, om als kind vaak neusbloedingen te hebben gehad.
Je had het vast heel boeiend gevonden, Loka!
Ik ken het, alleen had ik volgens mij iets teveel alcoholische consumpties op om ook nog maar een smaak te proeven. Altijd leuk met wat vrienden in elkaar geronseld worden tijdens carnaval door een groep van 20 Marokkanen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:44 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ik heb vorig jaar bij het uitgaan een tik op m'n neus gehad, m'n maat naast me zat zn hoofd goed onder het bloed. zie ik zo'n tongetje tevoorschijn komen en alles om zn mond schoonlikken
Ja over 2 weken zit ik in Utah, daar schijnen ook nogal wat van die beesten te lopen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens aan gedacht, als ik ooit aan een Fear Factor mee zou doen (als dat programma er nog zou zijn) , stap ik er écht uit als er iets met die beesten gebeurd, ik durf veel, maar aan die shit ga ik niet beginnen. Spring nog liever uit een bommenwerper met een parachute boven Duitsland.
Ik kots eigenlijk nooit, al meer dan 8 jaar niet meer. Maar je proeft het sowieso wel als je overgeeft, het komt over je tong heen als het eruit gaat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik had dus afgelopen zomer in de bus naar Spanje ineens een bloedneus, en toen kwam er zo'n bloedstolsel in mijn keel.Ik word sowieso misselijk van de smaak van bloed.
Loka, heb je je eigen kots wel eens willen opeten?
Bij de nederlandse pain game hadden ze ook een keer iets met vogelspinnen. Meisjes in bikini moesten toen 5 spinnen op zich laten lopen, ook één in het gezicht.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens aan gedacht, als ik ooit aan een Fear Factor mee zou doen (als dat programma er nog zou zijn) , stap ik er écht uit als er iets met die beesten gebeurd, ik durf veel, maar aan die shit ga ik niet beginnen. Spring nog liever uit een bommenwerper met een parachute boven Duitsland.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kots eigenlijk nooit, al meer dan 8 jaar niet meer. Maar je proeft het sowieso wel als je overgeeft, het komt over je tong heen als het eruit gaat.
Jaa dat kunnen ze wel, de heldenquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:46 schreef Keyos het volgende:
[..]
Altijd leuk met wat vrienden in elkaar geronseld worden tijdens carnaval door een groep van 20 Marokkanen.
Die dingen doen je helemaal niets.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij de nederlandse pain game hadden ze ook een keer iets met vogelspinnen. Meisjes in bikini moesten toen 5 spinnen op zich laten lopen, ook één in het gezicht.
Bij het wegslikken gebruik je je tong ook, die druk je tegen je gehemelte, je proefde het dus echt heel intens (omdat je het ook "rook")quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het dan in je keel zakte, proefde je het dan ook, of niet, omdat het niet over je tong ging?
Dat vond ik de makkelijkste proef. Die zou ik doen. Dan mag jij op de bank blijven zitten zodat we samen het geld verdienen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij de nederlandse pain game hadden ze ook een keer iets met vogelspinnen. Meisjes in bikini moesten toen 5 spinnen op zich laten lopen, ook één in het gezicht.
Wtf?quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:46 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ken het, alleen had ik volgens mij iets teveel alcoholische consumpties op om ook nog maar een smaak te proeven. Altijd leuk met wat vrienden in elkaar geronseld worden tijdens carnaval door een groep van 20 Marokkanen.
Ahh damn, als je een spinnenfobie hebt is dat de grootste pijn waar je doorheen kan gaan. Ik kan al serieus niet naar zo een beest kijken als hij achter dubbel glas zit in Blijdorp. Noem mij een pussy, maar buiten spinnen durf ik heeeeeeel veel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat vond ik de makkelijkste proef. Die zou ik doen. Dan mag jij op de bank blijven zitten zodat we samen het geld verdienen.
Scorpioenen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ahh damn, als je een spinnenfobie hebt is dat de grootste pijn waar je doorheen kan gaan. Ik kan al serieus niet naar zo een beest kijken als hij achter dubbel glas zit in Blijdorp. Noem mij een pussy, maar buiten spinnen durf ik heeeeeeel veel.
Ik vind bloed van al die andere sappen die er bestaan nog het minst tegenstaan, ik vind het ook geen vervelende smaak hebben. Beetje zoutig of zo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik had dus afgelopen zomer in de bus naar Spanje ineens een bloedneus, en toen kwam er zo'n bloedstolsel in mijn keel.Ik word sowieso misselijk van de smaak van bloed.
Het is waarschijnlijk wel de beste manier om van je fobie af te komen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ahh damn, als je een spinnenfobie hebt is dat de grootste pijn waar je doorheen kan gaan. Ik kan al serieus niet naar zo een beest kijken als hij achter dubbel glas zit in Blijdorp. Noem mij een pussy, maar buiten spinnen durf ik heeeeeeel veel.
Ik viel tegen hem aan, zn halve hoofd zat onder, en hij kijkt zo beetje scheel naar zn hoofd. kijkt nog eens. En toen kwam dat tongetje naar buiten en met zon smulbeweging liktie het opquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:48 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Bij het wegslikken gebruik je je tong ook, die druk je tegen je gehemelte, je proefde het dus echt heel intens (omdat je het ook "rook")
En als je niet slikte lag je binnen no time te gorgelen omdat het bloed je mond/keel in liep.
Hè gadver, Wokkel, die vriend van jouEn zei jij toen wat? Gadver nee dat is echt zo vaag!
Alsof je een scheet liet op een stoel en hij er aan ging snuffelen of zo
Of misschien was het toch een beetje een reflex: nattigheid op je mond --> weglikken
Ik zou liever in een bak schorpioenen liggen die niets doen dan een bak spinnen, serieus.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:49 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Ik viel tegen hem aan, zn halve hoofd zat onder, en hij kijkt zo beetje scheel naar zn hoofd. kijkt nog eens. En toen kwam dat tongetje naar buiten en met zon smulbeweging liktie het op
Heette hij Patrick Bateman?quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:49 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Ik viel tegen hem aan, zn halve hoofd zat onder, en hij kijkt zo beetje scheel naar zn hoofd. kijkt nog eens. En toen kwam dat tongetje naar buiten en met zon smulbeweging liktie het op
Dat is het juist, scorpioenen doen wel watquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik zou liever in een bak schorpioenen liggen die niets doen dan een bak spinnen, serieus.
Yep, waren de stad in gegaan met z'n 4en, wat gedronken, daarna kebab gegeten , trekt er ineens iemand die langs kwam fietsen een peuk uit m'n bek die ik net had aangestoken. Maat van mij sprong erop af (terwijl ik echt dacht van "wtf gebeurd er nou" ), en vervolgens kwam er een woordenwisseling. Eén van ons was aardig bezopen dus die bleef maar bij die gasten hangen terwijl hun op een gegeven moment met 15-20 man waren, wij met 4. Dat liep dus ineens uit de hand en begonnen ze random te meppen. Iemand van ons had gelukkig een moment gevonden de politie te bellen dus die kwamen met zwaar geschut binnen een minuut toen het uit de klauwen was gelopen, dus meer dan wat bloedneuzen hebben we er niet aan overgehouden, dankzij de mannen in blauw.quote:
Waar heeft iemand het over een fetish dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:52 schreef WokkelKardinaal het volgende:
'k vind het maar een rare fetish iig
sexceteraquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar heeft iemand het over een fetish dan?
Heb je dat met alle spinnen, of alleen van die grote dikke (of giftige)?quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ai ai.. kutsituaties dat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep, waren de stad in gegaan met z'n 4en, wat gedronken, daarna kebab gegeten , trekt er ineens iemand die langs kwam fietsen een peuk uit m'n bek die ik net had aangestoken. Maat van mij sprong erop af (terwijl ik echt dacht van "wtf gebeurd er nou" ), en vervolgens kwam er een woordenwisseling. Eén van ons was aardig bezopen dus die bleef maar bij die gasten hangen terwijl hun op een gegeven moment met 15-20 man waren, wij met 4. Dat liep dus ineens uit de hand en begonnen ze random te meppen. Iemand van ons had gelukkig een moment gevonden de politie te bellen dus die kwamen met zwaar geschut binnen een minuut toen het uit de klauwen was gelopen, dus meer dan wat bloedneuzen hebben we er niet aan overgehouden, dankzij de mannen in blauw.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat vond ik de makkelijkste proef. Die zou ik doen. Dan mag jij op de bank blijven zitten zodat we samen het geld verdienen.
Ik niet, heb ik één keer gedaan maar het is gewoon niks voor mij.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:48 schreef Lokasenna het volgende:
Wie van jullie gaan er carnaval vieren dit jaar?
Ik moet al vrij snel niets van een spin hebben, terwijl ik natuurlijk weet dat die beesten niets doen. Vind ze gewoon zo vreselijk goor.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je dat met alle spinnen, of alleen van die grote dikke (of giftige)?
ik twijfel sterk, woon wel in de zone maar ben er niet geboren en getogenquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga waarschijnlijk dit jaar voor het eerst, denk niet dat het echt iets voor mij is, maar ja, toch leuk om er eens geweest te zijn enzoquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik niet, heb ik één keer gedaan maar het is gewoon niks voor mij.
Ik moet regelmatig door een tunneltje fietsen, en bij de lampen en dergelijke hangen dan van die hele dikke kruisspinnen waar je doorheen fietst als je niet uitkijkt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik moet al vrij snel niets van een spin hebben, terwijl ik natuurlijk weet dat die beesten niets doen. Vind ze gewoon zo vreselijk goor.
Ik niet denk ik, ben 2x geweest, en 2x is het gewoon vreselijk fout gegaan en vond ik het ook niets aan verder, mij niet gezien.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:48 schreef Lokasenna het volgende:
welke stadquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk dit jaar voor het eerst, denk niet dat het echt iets voor mij is, maar ja, toch leuk om er eens geweest te zijn enzo
Ik woon er niet eens, maar met mensen die je kent moet het in elk geval grappig zijn om te doen, het zal vast niemand uitmaken of je er nu bent geboren of niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:55 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
ik twijfel sterk, woon wel in de zone maar ben er niet geboren en getogen
Ah gadver, in die tunnels (die vaak vochtig zijn) zitten altijd de grootste. Ik bezorg zelf ochtendkranten dus je hebt wel eens van die mensen met zoveel planten in de tuin, geen pretje in de zomer met de spinnenwebben. En dan begin ik nog niet over het huis die bijen aantrekkelijke planten voor de brievenbus heeft staan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik moet regelmatig door een tunneltje fietsen, en bij de lampen en dergelijke hangen dan van die hele dikke kruisspinnen waar je doorheen fietst als je niet uitkijkt.
Ah die foto's die je hier wel eens post komen van Noa, dacht al zoiets.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:56 schreef Sinji het volgende:
Carnival nooit meegemaakt. Zit hier in Leeuwarden.
Die van Rio wil ik zeker wel een keer meemaken
Ik moest googlen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:58 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ah die foto's die je hier wel eens post komen van Noa, dacht al zoiets.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga met Newbie dus ik denk in Eindhoven ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oefenen dan maarSpreading the Word
Zanger Rinus, uit Drachten? Ik denk niet dat ze die erbij willen hebben...quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:00 schreef Keyos het volgende:
Eén uitzondering eigenlijk met carnaval, als Zanger Rinus ergens gaat optreden gaat het wel heeeeeeel aantrekkelijk worden.
Alleen als dat lekkere wijf van em meekomtquote:Op dinsdag 8 november 2011 02:00 schreef Keyos het volgende:
Eén uitzondering eigenlijk met carnaval, als Zanger Rinus ergens gaat optreden gaat het wel heeeeeeel aantrekkelijk worden.
Moet je eens opletten, als die ergens speelt breken ze de tent af !quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zanger Rinus, uit Drachten? Ik denk niet dat ze die erbij willen hebben...
Jij gaat zeker naar al zijn optredens?quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:01 schreef Keyos het volgende:
[..]
Moet je eens opletten, als die ergens speelt breken ze de tent af !
Natuurlijk, in ben zijn grootste fan! Als hij op dezelfde avond zou spelen als Iron Maiden zou ik altijd voor Zanger Rinus kiezen, eck waar.quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij gaat zeker naar al zijn optredens?
Maar als Romana komt wil ik ook wel
quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Natuurlijk, in ben zijn grootste fan! Als hij op dezelfde avond zou spelen als Iron Maiden zou ik altijd voor Zanger Rinus kiezen, eck waar.
Hey , ik ben Rotterdammer, dan moet je in zien dat dit niet gemeend isquote:
Goede vraagquote:Op dinsdag 8 november 2011 02:06 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Up the Irons is voor iron maiden, maar wat roepen we bij Zanger Rinus?
Een cynischer en sarcastischer volk dan Rotterdammers moet ik nog vinden. Heb zo een jongen uit Eindhoven op de opleiding, die weet niet wat die meemaakt.quote:
het lijkt gepostprocessed.quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie net nieuwe foto's die gemaakt zijn op de set van The Hobbit
[ afbeelding ]
Heb jij vrienden zonder hartslag?quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het lijkt gepostprocessed.
ik ga wel vragen aan een vriend die nog een hartslag heeft of hij ook hobbithuizen kan maken in cities xl 2011
Heb er één , "Geen crisis, waar Rinus is" als voorbeeld op Dries Roelvink.quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:06 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Up the Irons is voor iron maiden, maar wat roepen we bij Zanger Rinus?
ik zie helemaal geen schapen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb jij vrienden zonder hartslag?
Hier staan alle foto's: http://www.theonering.net(...)t-photos/#more-49893
Het ziet er vrij echt uit allemaal...
leuk om dat nu te horen (niet dus ..sarcastisch)quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze moeten in een gebied met Hobbits schapen hebben die veel groter zijn, omdat ze anders niet op schaal zijn met de grootte van de huizen. Als er al schapen waren zouden ze daar niet mogen lopen en had iemand ze wel weggehaald.quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik zie helemaal geen schapen.
terwijl in new zeeland veel schapen zijn.
waar gaat het nou nog over in dit topic, ik kan het onderwerp niet vaststellen.
scherpquote:Op dinsdag 8 november 2011 02:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze moeten in een gebied met Hobbits schapen hebben die veel groter zijn, omdat ze anders niet op schaal zijn met de grootte van de huizen. Als er al schapen waren zouden ze daar niet mogen lopen en had iemand ze wel weggehaald.
Het ging eerst over smaken, het maakt me niet zoveel uit of jij dat vies vindt, en daarna over wie er nog naar carnaval ging en dat Keyos alleen ging als zanger Rinus kwam. Tussendoor postte ik even een plaatje met de foto van The Hobbit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
waar gaat het nou nog over in dit topic, ik kan het onderwerp niet vaststellen.
oh behalve dit soort dingen:
[..]
leuk om dat nu te horen (niet dus ..sarcastisch)![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze moeten in een gebied met Hobbits schapen hebben die veel groter zijn, omdat ze anders niet op schaal zijn met de grootte van de huizen. Als er al schapen waren zouden ze daar niet mogen lopen en had iemand ze wel weggehaald.
"New Zealand has 13 times as many sheep as people (approximately 47.2 million sheep in the land - although possibly less than this figure by now)" bron : http://history-nz.org/today.htmlquote:Op dinsdag 8 november 2011 02:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
nee, vaak vraag ik voordat iemand een vriend wordt of hij nog een hartslag heeft.quote:Heb jij vrienden zonder hartslag?
misschien hebben ze nu geen hartslag .quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:18 schreef Keyos het volgende:
Er zijn er het afgelopen half uur wel veel mensen weggegaan zonder aankondiging, de brutaliteit !
In Nederland zijn ook bijna zes keer zoveel kippen als mensen, en die zie je ook niet op elke foto op Nederlands grondgebied staan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
"New Zealand has 13 times as many sheep as people (approximately 47.2 million sheep in the land - although possibly less than this figure by now)" bron : http://history-nz.org/today.html
ik dacht dat er vast wel wat van die schapen afentoe zouden ontsnappen, en dan op die set kwamen
En als hij nee zou zeggen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, vaak vraag ik voordat iemand een vriend wordt of hij nog een hartslag heeft.
Waarschijnlijk wel, ik ga zo ook weg hier, maar ik beloof jullie dat naar alle waarschijnlijkheid mijn hart gewoon verder klopt.quote:[..]
misschien hebben ze nu geen hartslag .
Sorry, was even wat anders doen!quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:18 schreef Keyos het volgende:
Er zijn er het afgelopen half uur wel veel mensen weggegaan zonder aankondiging, de brutaliteit !
Alleen als ze slapen lijkt het alsof ze niet leven, en dan heeft het geen nut om het te vragen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als ze levend lijken dan hoef ik het al niet meer te vragen.
Truste ! Kon ik maar slapen, Rush op de achtergrond is eigenlijk niet zo handig met een nacht doorhalen.....quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:34 schreef Sephael het volgende:
Over slapen gesproken...
Weltrusten allemaal!
toen was vastgesteld dat het niet zielig zou zijn voor lokasenna om wat terug te zeggen. maar dat heb ik nog niet gedaan.quote:zij:if you say so ik zal me maar gewoon aanpassen
zij:en als je het niet ziet zitten kun je me altijd nog verwijderen he haha
zij:Feel like talking?
2011-11-02, 21:10
zij:Jammer dat je geen zin hebt om te praten
zij:Maar je moet het ook zelf maar weten
zij:Je zal er vast (voor jezelf) een goeie reden voor hebben
zij:Ik ben gewoon benieuwd wat dat voor reden is
zij:Maarja ik merk het wel als je toch eens wilt praten
zij:Zo niet succes nog met alles wat je onderneemt verder enzo
doe ik het verkeerd? wat kan ik doen, ik wil niet de domme redenen zeggen.quote:zij:Of je komt gewoon
zij:niet meer online
zij:Het is een oplossing
zij:Maar jammer
zij:Oh ik zie net dat je wel online komt
zij:Gisteren nog zelfs
zij:Dus dan neem je gewoon niet de moeite wat terug te sturen
zij:Ook jammer..
zij:But like I said
zij:Je zal wel een reden hebben
zij:Hoe stupid, ego of gewoon stom
zij:die ook mag zijn.
dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:47 schreef Sinji het volgende:
Wat voor een relatie heb jij met deze wackjob?
oh dit klinkt wel alsof ze leuk is !quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:53 schreef Sinji het volgende:
Ze komt zo binnenvallen?
Als ik jou was dan zou ik je beste sportschoenen aandoen en keihard gaan rennen.
quote:zij:if you say so ik zal me maar gewoon aanpassen
zij:en als je het niet ziet zitten kun je me altijd nog verwijderen he haha
zij:Feel like talking?
2011-11-02, 21:10
zij:Jammer dat je geen zin hebt om te praten
zij:Maar je moet het ook zelf maar weten
zij:Je zal er vast (voor jezelf) een goeie reden voor hebben
zij:Ik ben gewoon benieuwd wat dat voor reden is
zij:Maarja ik merk het wel als je toch eens wilt praten
zij:Zo niet succes nog met alles wat je onderneemt verder enzo
quote:zij:Of je komt gewoon
zij:niet meer online
zij:Het is een oplossing
zij:Maar jammer
zij:Oh ik zie net dat je wel online komt
zij:Gisteren nog zelfs
zij:Dus dan neem je gewoon niet de moeite wat terug te sturen
zij:Ook jammer..
zij:But like I said
zij:Je zal wel een reden hebben
zij:Hoe stupid, ego of gewoon stom
zij:die ook mag zijn.
Ik heb het er ook een beetje mee gehad eigenlijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 02:55 schreef Keyos het volgende:
Ik blijf het een vreemd fenomeen vinden dat Paiq, ik kan serieus mijzelf echt niet verkopen in die kleine kut gesprekjes, zou er zelfs helemaal geen zin in hebben.
Dit, ik zit hier niet op Fok om een potentiële vriendin te vinden , maar de kans dat ik hier iemand vind lijkt mij écht niet kleiner dan op een site als Paiq of een OkCupid, en sowieso leer je personen en hun gedrag veel beter in discussies/slowchats dan van die geprogrammeerde onhandige korte Paiq gesprekjes.quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:59 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb het er ook een beetje mee gehad eigenlijk![]()
Meer leuke pm msn gesprekjes krijg je nog via fok
ja zo gaat het ook.quote:Op dinsdag 8 november 2011 03:00 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dit, ik zit hier niet op Fok om een potentiële vriendin te vinden , maar de kans dat ik hier iemand vind lijkt mij écht niet kleiner dan op een site als Paiq of een OkCupid, en sowieso leer je personen en hun gedrag veel beter in discussies/slowchats dan van die geprogrammeerde onhandige korte Paiq gesprekjes.
is ze nou iemand die iemand nooit verlaat?quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:53 schreef Sinji het volgende:
Ze komt zo binnenvallen?
Als ik jou was dan zou ik je beste sportschoenen aandoen en keihard gaan rennen.
Ik denk dat dit een meisje is die dat laatste heel erg waardeert. Zeg dat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 03:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
is ze nou iemand die iemand nooit verlaat?
en wat moet ik terugzeggen? iets van : "ja sorry me oma was ziek" ofzo? ik moet nu een excuus hebben, allemaal heel moeilijk.
of moet ik eerlijk zeggen van : nee het is een zielige reden dat ik niet reaggeerde, ik vind het eng.
ik heb geen zin in weer harde afwijzingen, dus ik durf ook niets eigenlijk.
Truste!quote:Op dinsdag 8 november 2011 03:15 schreef kree het volgende:
pffff heb het wel gehad beste topic vrienden en vriendinnetjes, ik ga m'n bed opzoeken
Tot morgen maar weer kussssssssssssss
Noes, ik denk teveel koffie.quote:
Werkt goed, maar ik moet zeggen als ik dit nou gewoon volhoud, ben ik meer dan tevreden.quote:
Ben je nu echt zo stom? Wat je verkeerd doet is dat je niet reageert. Wat je kan doen is reageren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik had gevraagd wat het betekent wat het is als een meisje dit zegt op paiq:
[..]
toen was vastgesteld dat het niet zielig zou zijn voor lokasenna om wat terug te zeggen. maar dat heb ik nog niet gedaan.
ik zeg helemaal niets tegen haar.
nu zegt ze dit :
[..]
doe ik het verkeerd? wat kan ik doen, ik wil niet de domme redenen zeggen.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 03:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een meisje is die dat laatste heel erg waardeert. Zeg dat.
Tja, alles beter dan niets zeggen. Dat vinden ze over het algemeen al helemaal leuk, negeren...quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo stom? Wat je verkeerd doet is dat je niet reageert. Wat je kan doen is reageren.
Ja, je kunt nog beter te weinig zeggen dan helemaal niets.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tja, alles beter dan niets zeggen. Dat vinden ze over het algemeen al helemaal leuk, negeren...
Slapen als je thuiskomt? Wat een slecht idee. Dan lig je vanavond weer naar het plafond te staren. Het is beter als je nu gewoon doorgaat en dan vanavond om 8 uur naar bed gaat. Anders houd je altijd zo'n kutritme aan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:55 schreef Keyos het volgende:
Okay een nacht doorhalen op koffie heeft z'n terugslag , damn wat voel ik mij verlept. Zo maar eens slapen als ik thuis kom en weer aan de bak voor het volgende tentamen, maarja ik zal wel weer op het forum zitten straks terwijl ik aan de bak moet, zo gaat het al 2 dagen. Tentamen ging overigens goed, gaat denk ik een 7tje worden.
Mooi dat je tentamen goed ging!quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:55 schreef Keyos het volgende:
Okay een nacht doorhalen op koffie heeft z'n terugslag , damn wat voel ik mij verlept. Zo maar eens slapen als ik thuis kom en weer aan de bak voor het volgende tentamen, maarja ik zal wel weer op het forum zitten straks terwijl ik aan de bak moet, zo gaat het al 2 dagen. Tentamen ging overigens goed, gaat denk ik een 7tje worden.
Denk dat ik gewoon een uurtje of 4 a 5 pak zo, dan voorkom ik de problemen vanavond, ik voel me nu niet in een staat namelijk dat ik maar iets ga onthouden van wat ik zou gaan leren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Slapen als je thuiskomt? Wat een slecht idee. Dan lig je vanavond weer naar het plafond te staren. Het is beter als je nu gewoon doorgaat en dan vanavond om 8 uur naar bed gaat. Anders houd je altijd zo'n kutritme aan.
Of je moet een gesprek zo interesant maken dat het niet kort is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 03:02 schreef kree het volgende:
Is heel anders als die korte eenzijdige gesprekken op paiq.
Oh je moet nog weer leren. Ja dan had je gister misschien wat eerder je bed in moeten duiken. Zie dat je de hele nacht hebt doorgehaald aan je reactiesquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:00 schreef Keyos het volgende:
[..]
Denk dat ik gewoon een uurtje of 4 a 5 pak zo, dan voorkom ik de problemen vanavond, ik voel me nu niet in een staat namelijk dat ik maar iets ga onthouden van wat ik zou gaan leren.
Hoe je dat zegt :" Orale regio". xDquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een verhalen weer. Prachtig.
Net terug van de tandarts, hele bakkes is nu lam. Ik moet mijn verstandskiezen ook nog eens laten trekken, mijn god zeg. Het zit me in de orale regio niet mee de laatste tijd.
Met mijn orale regio zit het wel goed de laatste tijd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een verhalen weer. Prachtig.
Net terug van de tandarts, hele bakkes is nu lam. Ik moet mijn verstandskiezen ook nog eens laten trekken, mijn god zeg. Het zit me in de orale regio niet mee de laatste tijd.
Wat ga je in de overige 8 jaar doen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:09 schreef heloef het volgende:
Ik ga nooit op Paiq.
Of ik moet 25 zijn en geen steek verder, dan neem ik het in overweging.
Hopelijk een relatie krijgen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat ga je in de overige 8 jaar doen?
Goede instellingquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Hopelijk een relatie krijgen.
Die hopelijk lang volhouden.
En als dat mislukt alles neuken wat los en vast zit.
Dat ligt aan mijn toekomstige vriendin.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goede instelling
Wanneer begin je?
aaah maar ook gemeenquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:10 schreef Lokasenna het volgende:
Volgens mij is trollen op Paiq best wel leuk
Ik kan me inderdaad herinneren dat je hier gisteravond met een ander instelling rondliep.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goede instelling
Wanneer begin je?
En als het niet lukt met je vriendin, wanneer ga je dan rondneuken?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ligt aan mijn toekomstige vriendin.
Klopt, daarom zegt mijn geweten ook dat ik het maar niet moet proberen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aaah maar ook gemeen
allemaal mensen die daar opzoek zijn naar positieve uitkomsten en zo
Ja, even in de sfeer van het topic blijven.quote:
Ik kotste bijna over de tandarts heen. Watje in mijn wang, watje bij mijn tong. Bandje om mijn kies, 2 tandenstokers ertussen, ringetje erop en dan nog een met de spiegel mijn tong weghouden en een blazer en boor er in. Ja, dan zit mijn mond te vol.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met mijn orale regio zit het wel goed de laatste tijd.
Maar balen dat je je verstandskiezen moet laten trekken
Als ik op mezelf woon.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als het niet lukt met je vriendin, wanneer ga je dan rondneuken?
Ja, van mijn zusje. Maar toen was ik 8 ofzo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, even in de sfeer van het topic blijven.
[..]
Ik kotste bijna over de tandarts heen. Watje in mijn wang, watje bij mijn tong. Bandje om mijn kies, 2 tandenstokers ertussen, ringetje erop en dan nog een met de spiegel mijn tong weghouden en een blazer en boor er in. Ja, dan zit mijn mond te vol.
Heb je ook wel eens bloed van anderne geproefd?
iiieuw wat is dat voor vraag?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, even in de sfeer van het topic blijven.
[..]
Ik kotste bijna over de tandarts heen. Watje in mijn wang, watje bij mijn tong. Bandje om mijn kies, 2 tandenstokers ertussen, ringetje erop en dan nog een met de spiegel mijn tong weghouden en een blazer en boor er in. Ja, dan zit mijn mond te vol.
Heb je ook wel eens bloed van anderne geproefd?
Da's wel zo verstandig ja.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik op mezelf woon.
Thuis is dat niet echt een optie.
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik op mezelf woon.
Ah, ook geen ervaring met messen dus en dergelijke. Ook een aanrader trouwens.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, van mijn zusje. Maar toen was ik 8 ofzo.
Ik had gisteren gepost dat ik nogal een dwang heb om te weten hoe dingen smakenquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
iiieuw wat is dat voor vraag?
Jij leest zeker twilight![]()
Dan hoop ik dat je een goed plan hebt want woonruimte krijgen kan nogal een probleem zijn, afhankelijk van de regio waarin je woontquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik op mezelf woon.
Hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ook geen ervaring met messen dus en dergelijke. Ook een aanrader trouwens.
Nee, tuurlijk nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
iiieuw wat is dat voor vraag?
Jij leest zeker twilight![]()
Mijn moeder heeft graag dat ik een gewone vriendin heb en niet alles neuk wat los en vast zit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Mama is toch niet altijd thuis
of je neukt buiten
of bij die ander
Half nederland doet het, zo lastig is het dus niet
Ik had een lerares vorig jaar die een filmpje op youtube had gezet waarin ze liep te likken aan een mes.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet![]()
Loka was benieuwd naar wat sm trekjes gister. En ze zei dat ze zoveel had geproefd. Dus ik vroeg me dat gewoon af.Messen.
Hangt natuurlijk af van de persoon. Je kunt penetreren met de heften, het lemmet als kou/warm spel gebruiken, verkrachtingsfantasien mee uitspelen, etc. Ik had wel eens met een kleine scalpel op haar borst een sneetje gemaakt, de rest laat ik aan je fantasie over.quote:
Gij doet waar gij zin in heeft, gij is geen 15 meer.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft graag dat ik een gewone vriendin heb en niet alles neuk wat los en vast zit.
Ach ja het is allebei nog niet aan de orde dus we zien wel.
Hehehe, is ze verder ook kinky?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had een lerares vorig jaar die een filmpje op youtube had gezet waarin ze liep te likken aan een mes.
Best een grappige site vooral het vermaak aspect. Eigenlijk wel een paar leuke gesprekken gehad, maar geen enkele match zou ik daadwerkelijk willen daten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil ook op paiq
Iedereen heeft het hier allemaal over paiq en ik wil weten hoe en wat!
Oh brrr ik nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had gisteren gepost dat ik nogal een dwang heb om te weten hoe dingen smaken
Ik had er nog nooit over nagedacht eigenlijk...quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk af van de persoon. Je kunt penetreren met de heften, het lemmet als kou/warm spel gebruiken, verkrachtingsfantasien mee uitspelen, etc. Ik had wel eens met een kleine scalpel op haar borst een sneetje gemaakt, de rest laat ik aan je fantasie over.
Ze heeft het litteken nog steeds.
Mama hoeft niet alles te wetenquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft graag dat ik een gewone vriendin heb en niet alles neuk wat los en vast zit.
Ach ja het is allebei nog niet aan de orde dus we zien wel.
Ik lust ook niet zoveel, maar ik wil het dan toch tenminste één keer geproefd hebben, het is een soort van aan dwang grenzende nieuwsgierigheidquote:
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vraagje aan de dames:
Stel je hebt "net" een nieuwe vriend waarmee je voor het eerst seks hebt.
En je komt er achter dat hij niet bepaald ervaren is.
Is dat voor jullie dan een reden om het uit te maken (onder de noemen slechte seks)?
Ik woont nog thuis en heb graag een goede verstandhouding met de enige die van mij houd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:21 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gij doet waar gij zin in heeft, gij is geen 15 meer.
Waarschijnlijk wel, ze had nog wel meer vage dingen op het internet gezet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, is ze verder ook kinky?
Wij hadden een lerares Engels die altijd in leer liep.
Hoeft ook niet, je kunt ook newbie snijden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit over nagedacht eigenlijk...
Klinkt wel leuk eigenlijk, maar ik weet niet of ik er littekens voor over zou hebben
Ze gaat heus niet minder van je houdenquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik woont nog thuis en heb graag een goede verstandhouding met de enige die van mij houd.
Want?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mama hoeft niet alles te weten
gelukkig niet zeg
dan werd ik onterft haha
Toch wel, pfff dat scheelt.quote:
omdat mijn ouders een heel ander beeld van mij (en mijn jeugd) hebben dan het daadwerkelijk is/wasquote:
Ach ja ik zie het vanzelf wel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ze gaat heus niet minder van je houden
het is juist gezond
en ze hoeft het niet te weten
wie weet vind je daardoor wel een extra iemand die van je houdt
Prima hoor als je niet zomaar iedereen mee naar huis wil nemen
Maar nu zet je zelf beren op de weg die er helemaal niet hoeven te zijn
Wat zit je me nou uit te schelden joh, je bent zelf een kutkloonquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey kutkloon, waarom niet je gewone account nemen?
Je zal gaan zien dat je moeder heel veel keuzes van je , zeker iets kleins als dit, gaan accepteren op een gegeven moment. Zo gaat het altijd met ouders, eerst zijn ze pissed, kort erna is het over en hoor je ze niet meer want je kan niet eeuwig boos blijven.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik woont nog thuis en heb graag een goede verstandhouding met de enige die van mij houd.
Je hebt een stuk meer bedpartners gehad dan ze denken?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat mijn ouders een heel ander beeld van mij (en mijn jeugd) hebben dan het daadwerkelijk is/was
en ze waarschijnlijk niet al te blij zullen worden van de waarheid
Maar dat is geloof ik bij 90% van de ouders zo
Het hoort bij volwassen worden
Over wat voor soort dingen zouden je ouders minder blij worden dan? Dat je meer sekspartners heb gehad dan ze dachten?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat mijn ouders een heel ander beeld van mij (en mijn jeugd) hebben dan het daadwerkelijk is/was
en ze waarschijnlijk niet al te blij zullen worden van de waarheid
Maar dat is geloof ik bij 90% van de ouders zo
Het hoort bij volwassen worden
Weer een zelfgemaakte beer...quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ja ik zie het vanzelf wel.
Maar als ik alles en iedereen mee naar huis sleur ga ik op mijn vader lijken en dat is ook weer zoiets he.
onder anderequote:Op dinsdag 8 november 2011 11:28 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je hebt een stuk meer bedpartners gehad dan ze denken?
Ja 2x per jaar is niet zo vreemd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Weer een zelfgemaakte beer...
Niemand zegt dat je zomaar sex met iedereen moet hebben en die dan moet bezwangeren en nooit meer moet bellen
Je bent zo goed als 18 toch? Echt niet vreemd als jij 2 keer per jaar of zo (veilige) sex hebt met iemand
En dat hoef je dan ook niet de volgende dag aan je moeder te vertellen
Mijn ouders komen altijd achter dingen die ik verbergquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
onder andere
Maar er zijn zo veel dingen in je jeugd die je niet aan je ouders verteld
mwah, bij mij alleen een beetje blowenquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
onder andere
Maar er zijn zo veel dingen in je jeugd die je niet aan je ouders verteld
onder anderequote:Op dinsdag 8 november 2011 11:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Over wat voor soort dingen zouden je ouders minder blij worden dan? Dat je meer sekspartners heb gehad dan ze dachten?
Hehe, je zei slikken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
onder andere
Je ouders hebben altijd een beeld van je
Het is voor alle ouders nogal slikken als dat niet klopt natuurlijk
Maar volgens mij klopt het zelden omdat je ouders van alles op je projecteren en je altijd jonger willen zien dan je eigenlijk bent om het zo maar te zeggen
Terwijl elke jongeren met een hele hoop dingen wil experimenteren (sex, drugs, rock en roll etc)
Allemaal heel gezond
Vraag 100 mensen van tussen de 25-30 of zo en vraag of hun ouders alles weten en of ze blij zouden zijn als ze alles wisten
95% geeft je het zelfde antwoord als ik nu doe
Het is een proces van losmaken/los laten en jezelf vinden etc
Mijn ouders komen ook uit gezinnen waar als norm beschouwd werd geen seks te hebben voor het huwelijk, ze hebben een nogal strikte moraal overgehouden aan hun opvoeding.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
onder andere
Je ouders hebben altijd een beeld van je
Het is voor alle ouders nogal slikken als dat niet klopt natuurlijk
Maar volgens mij klopt het zelden omdat je ouders van alles op je projecteren en je altijd jonger willen zien dan je eigenlijk bent om het zo maar te zeggen
Terwijl elke jongeren met een hele hoop dingen wil experimenteren (sex, drugs, rock en roll etc)
Allemaal heel gezond
Vraag 100 mensen van tussen de 25-30 of zo en vraag of hun ouders alles weten en of ze blij zouden zijn als ze alles wisten
95% geeft je het zelfde antwoord als ik nu doe
Het is een proces van losmaken/los laten en jezelf vinden etc
En dan antwoord je zeker dat jouw ouders kutklonen zijnquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:38 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik verberg eigenlijk bijna niks, maar veel dingen zeg ik pas als mijn ouders ernaar vragen (en dat gaat meestal over alcohol of wiet).
Een half pilletje XTC was voor mijn ouders genoeg om 150 km naar mijn huis te rijden en me te onderwerpen aan een kruisverhoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:38 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik verberg eigenlijk bijna niks, maar veel dingen zeg ik pas als mijn ouders ernaar vragen (en dat gaat meestal over alcohol of wiet).
Nee, dat zou een beetje raar antwoord zijnquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dan antwoord je zeker dat jouw ouders kutklonen zijn
Waar zeur je nu over man?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dan antwoord je zeker dat jouw ouders kutklonen zijn
zelfde hier hoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:38 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik heb dat rebelleren een beetje overgeslagen, net zoals ik veel van die typische puberdingen heb overgeslagen toen. Deels heb ik alles later ingehaald (:P) en deels ook nog nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:39 schreef Arthur_Dent het volgende:
Ik denk dat rebeleren tegen ouders erbij hoort.
Maar kan me voorstellen dat het niet altijd even makkelijk is.
Ik denk ook niet dat je moeder vraagt of je sex hebt gehad, of toch wel ?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:35 schreef heloef het volgende:
Oh ik verberg genoeg.
Meer uit bescherming van mijn moeder, ze kan het toch allemaal niet aan.![]()
Het is maar goed dat ik geen seks heb, anders was die lijst met leugens nog langer.
Ochja, het is een harddrug he, en dan denken veel ouders gelijk aan een junkie die op straat om geld bedelt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een half pilletje XTC was voor mijn ouders genoeg om 150 km naar mijn huis te rijden en me te onderwerpen aan een kruisverhoor
Ik ben van plan vanaf nu alles in te halen, omdat ik op de middelbare school geen leven had.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb dat rebelleren een beetje overgeslagen, net zoals ik veel van die typische puberdingen heb overgeslagen toen. Deels heb ik alles later ingehaald (:P) en deels ook nog niet
For the record, ik ben niet echt een kloon, maar ik lurk voornamelijk en vond kutkloon gewoon een enige username.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, ik heb 't gewoon niet zo op relklonen
Ik ben daar mee bezig, maar je hebt gelijk, ik had beter op jouw leeftijd al kunnen beginnen met inhalen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben van plan vanaf nu alles in te halen, omdat ik op de middelbare school geen leven had.
een kloon is niet automatisch een relkloonquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, ik heb 't gewoon niet zo op relklonen
Ok, is duidelijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:42 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
For the record, ik ben niet echt een kloon, maar ik lurk voornamelijk en vond kutkloon gewoon een enige username.
Voor wat voor dingen zou het te laat zijn dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben daar mee bezig, maar je hebt gelijk, ik had beter op jouw leeftijd al kunnen beginnen met inhalen.
Nu is 't voor mij in sommige opzichten wat te laat
Het probleem is een beetje dat je van te voren niet weet of je gaat kotsen. Mijn moeder vond eerst ook dat ik per avond max 3 biertjes mochtquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:42 schreef heloef het volgende:
Laatst was mijn beste vriendin hier en toen vertelde ze over haar weekend, dat ze was wezen stappen en zo. Toen zei mijn moeder tegen mij "Als je uit gaat zorg er voor dat je niet zoveel zuipt dat je de weg naar niet meer weet of gaat kotsen" mijn beste vriendin lag toen in een deuk omdat ik ooit na een dronken skype gesprek mijn kamer had ondergekotst.
Door een ongelukkige MSN gesprek wat zei onder ogen kreeg dacht ze dat ik seks had.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:41 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je moeder vraagt of je sex hebt gehad, of toch wel ?
welke opzichten dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben daar mee bezig, maar je hebt gelijk, ik had beter op jouw leeftijd al kunnen beginnen met inhalen.
Nu is 't voor mij in sommige opzichten wat te laat
Die van mij vind dat ik er maar 1 of 2 mag.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het probleem is een beetje dat je van te voren niet weet of je gaat kotsen. Mijn moeder vond eerst ook dat ik per avond max 3 biertjes mocht.
ik heb mijn oma ooit een condoom gegeven omdat die ook dacht (naja wist) dat ik sex had en zich er mee dacht te moeten bemoeienquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Door een ongelukkige MSN gesprek wat zei onder ogen kreeg dacht ze dat ik seks had.
Wat er in resulteerde dat ze boos een pak condooms in mijn gezicht smeet.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Door een ongelukkige MSN gesprek wat zei onder ogen kreeg dacht ze dat ik seks had.
Dat is het mooie ik heb nog nooit seks gehad en dat ligt voorlopig niet op de planning.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:46 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Van 2 van de 3 meisjes waarmee ik heb gezoend weten mijn ouders het, bij 1 omdat ik het vertelde en bij 1 omdat mijn hele nek onder de zuigzoenen zat.
Ik heb er nu ook één, ik heb gisteren maar de hele dag een coltrui aangehad maar mijn ouders zagen het 's avonds toch nogquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:46 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Van 2 van de 3 meisjes waarmee ik heb gezoend weten mijn ouders het, bij 1 omdat ik het vertelde en bij 1 omdat mijn hele nek onder de zuigzoenen zat.
Nouja, het gebeurt ook meestal als je het niet gepland hebtquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is het mooie ik heb nog nooit seks gehad en dat ligt voorlopig niet op de planning.
Maar mijn moeder denkt dus van wel.
Ik heb wel m'n hulpverlening waar ik rekening mee moet houden. Tis niet dat ik niks doe, dat even voor de duidelijkheid.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
welke opzichten dan?
dit bedoel ik niet lullig maar je hebt geen baan of zo waar je rekening mee hoeft te houden
Ga jij eigenlijk nog wel uit? Wel de kans om te versierenquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb wel m'n hulpverlening waar ik rekening mee moet houden. Tis niet dat ik niks doe, dat even voor de duidelijkheid.
Juist het niet hebben van een baan (en dan vooral de onderliggende reden daarvan) is een groot deel van het door mij niet ingehaalde.
Een deel is ook gewoon aanleg.
Ik had een wat ongelukkige aanleg met een ongelukkig verlopen jeugd en ben dus veel misgelopen.
Pas toen ik een jaar of 27 was, begon ik met inhalen.
Soms voelt dat alleen tegen de stroom in. Niet alleen is m'n achterstand gewoon "huge", maar door die achterstand kan ik weer moeilijker inlopen.
Denk dan bijvoorbeeld aan versieren, om maar wat te noemen. M'n leeftijdsgenoten zijn al oneindig veel verder dan ik
Ja maar alsnog.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:48 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nouja, het gebeurt ook meestal als je het niet gepland hebt
Ze verbiedt het niet en je hebt gratis condooms. Waarom zou je er dan over liegen... eigenlijk klinkt het wel alsof je een enorm lieve moeder hebt maar een tikkeltje overbezorgd om haar tiener.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:44 schreef heloef het volgende:
[..]
maar specifiek wat voor dingen kun je niet meer inhalen dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb wel m'n hulpverlening waar ik rekening mee moet houden. Tis niet dat ik niks doe, dat even voor de duidelijkheid.
Juist het niet hebben van een baan (en dan vooral de onderliggende reden daarvan) is een groot deel van het door mij niet ingehaalde.
Ik had een wat ongelukkige aanleg met een ongelukkig verlopen jeugd en ben dus veel misgelopen.
Soms voelt dat alleen tegen de stroom in. Niet alleen is m'n achterstand gewoon "huge", maar door die achterstand kan ik weer moeilijker inlopen.
Denk dan bijvoorbeeld aan versieren, om maar wat te noemen. M'n leeftijdsgenoten zijn al oneindig veel verder dan ik
Een baan hebben is toch niet iets wat je in je puberteit bent misgelopen? Dat zit op een heel ander vlak.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Soms? Zeg maar gerust dat ik met niks anders bezig ben. En dan ben ik nog autistisch ook, iets waar ik nooit om gevraagd hebquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar specifiek wat voor dingen kun je niet meer inhalen dan?
ook je hulpverlening kan volgens mij prima begrijpen dat je soms een inhaalslag aan het maken bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |