SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Hij heeft in ieder geval geen tissues nodig.quote:
Precies! Wat nou arme Newbie..quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval geen tissues nodig.
Zover ben ik ook. Pus hoef ik niet te proeven, en een korstje heb ik vast ook wel eens opgegeten maar verslavend? Alleen eraan krabben.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Korstjes zijn verslavend, pus is smaakloos, snot valt eigenlijk wel mee en oorsmeer is echt goor.
Nieuwsgierigheid is goed.. maar sommige dingen wil je gewoon niet weten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
Nou ja, dan vinden jullie het toch lekker niet normaal om nieuwsgierig te zijn?
Welke niet dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid is goed.. maar sommige dingen wil je gewoon niet weten.
Ik ook niet, maar sperma heeft nog iets seksueels.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval geen tissues nodig.
Geen van allen wil ik proberen, maar ik vind het wel grappig dat jij kan vertellen hoe het smaakt. Heb je nog meer aparte dingen geproefd?quote:
Haha.. jij bent echt raarrrrrrquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:28 schreef Lokasenna het volgende:
Wat je elke keer doorslikt wanneer je slikt is eigenlijk dezelfde substantie als die er uit je neus komt bij een loopneus, het is gewoon een soort snot.
Dus er loopt eigenlijk speeksel uit m'n neus. Okay.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:28 schreef Lokasenna het volgende:
Wat je elke keer doorslikt wanneer je slikt is eigenlijk dezelfde substantie als die er uit je neus komt bij een loopneus, het is gewoon een soort snot.
Nee, dat slijm wat aan de binnenkant van je luchtwegen zit bedoelde ik.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dus er loopt eigenlijk speeksel uit m'n neus. Okay.
Als het zo eindigt welquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:29 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Is de Lion King in 3D de moeite waard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen als je de behoefte hebt om de Lion King nog een keer te zien, voor de 3D effecten hoef je het niet te doen. Je ken beter thuis blijven en Game of Thrones kijken !quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:29 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Bloed natuurlijk, qua lichaamsstoffen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geen van allen wil ik proberen, maar ik vind het wel grappig dat jij kan vertellen hoe het smaakt. Heb je nog meer aparte dingen geproefd?
Een van de beste series tot nu toe. Gussquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:30 schreef GroenerDanGras het volgende:
Heeft iemand Breaking Bad wel es gezien?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als het zo eindigt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
Bawsquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:30 schreef Keyos het volgende:
[..]
Alleen als je de behoefte hebt om de Lion King nog een keer te zien, voor de 3D effecten hoef je het niet te doen. Je ken beter thuis blijven en Game of Thrones kijken !
Alleen als je de film op het witte doek wil zien. Voor 3D hoef je het niet te doen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:29 schreef WokkelKardinaal het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:30 schreef GroenerDanGras het volgende:
Heeft iemand Breaking Bad wel es gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bloed natuurlijk, qua lichaamsstoffen.
Ik heb ook een keer een vlieg opgegeten, en een mier.
Moet hem nog steeds eens kijken, maar eerst Fringe en How i Met your mother even doorkijken. Overigens mijn favoriete series ooit: The Sopranos, Lost en Game of Thrones.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een van de beste series tot nu toe. GussHeisenburg
Hoe smaakte dat?quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:31 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]Nee, jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
Zou jij ook de "substanties" ( korsten, pus, bloed, afscheiding) van meerdere dames tot je willen nemen zodat je een onderzoek naar de overeenkomsten kunt verrichten?quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat slijm wat aan de binnenkant van je luchtwegen zit bedoelde ik.
En hoe smaakte dat?quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag ze lopen en was ineens benieuwd hoe ze zouden smaken.quote:
Breng haar nou niet op ideeënquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Zou jij ook de "substanties" ( korsten, pus, bloed, afscheiding) van meerdere dames tot je willen nemen zodat je een onderzoek naar de overeenkomsten kunt verrichten?
Dwangneurosequote:Op dinsdag 8 november 2011 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag ze lopen en was ineens benieuwd hoe ze zouden smaken.
Het is dan echt iets voor mij om daar over na te blijven denken tot ik het ook echt een keer gedaan heb, een van mijn grootste zwakke punten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |