Iemand die geen doos heeft om in geneukt te wordenquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:36 schreef Miertje88 het volgende:
Wie laat zich dan ook in zijn reet neuken![]()
![]()
Kortom: YOU ARE DOING IT WRONGquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Iemand die geen doos heeft om in geneukt te worden
Ja, dat probeer ik dus ook ja, maar ik gebuik echt like uber veel lube en fucking sloom eigenlijk bijna en heb het uiteindelijk nog o.oquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:38 schreef wonderer het volgende:
Meer glijmiddel en rustiger aan doen. Kun je zelf toch ook wel verzinnen?
Dan heb je waarschijnlijk aambeien, of een wondje in je rectum dat steeds wordt opengehaald. Poosje alleen pijpen dan maar zodat het de kans krijgt om te genezen en even langs de huisarts voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:40 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik dus ook ja, maar ik gebuik echt like uber veel lube en fucking sloom eigenlijk bijna en heb het uiteindelijk nog o.o
ik ben 12 en wat is ditquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Iemand die geen doos heeft om in geneukt te worden
gast het is niet normaal dat je anus bloed,quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:10 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Dat klinkt overdreven, het is een vrij minimale hoeveelheid. O.o en verder ook geen last. Dus denk dat ik dat over sla. Slotje.
Slotje!quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:10 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Dat klinkt overdreven, het is een vrij minimale hoeveelheid. O.o en verder ook geen last. Dus denk dat ik dat over sla. Slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |