Tot mijn 18e bijna nooit gedronken behalve pasoa-jusquote:
I alwayz have my tools with mequote:Op maandag 7 november 2011 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het spoor is nog best een stuk lopen hoor
Driekwart fles? Man in mijn goede dagen zoop ik twee liter apfelkorn op een nachtquote:Op maandag 7 november 2011 23:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Tot mijn 18e bijna nooit gedronken behalve pasoa-jusDaarna ben ik overgestapt op Apfelkorn
![]()
Alleen is het nooit zo een goed idee om in je eentje binnen een paar uur zeker 3/4 van zo'n fles op te drinkenLaatste keer moest mijn
mij na 3u al naar boven dragen
en de hele dag daarna ziek geweest mijn eerste en laatste kater ooit
![]()
Oeps smiley overkill![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een poortje besteldquote:Op maandag 7 november 2011 23:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
I alwayz have my tools with me![]()
(echt)
Passoa-jusquote:Op maandag 7 november 2011 23:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Tot mijn 18e bijna nooit gedronken behalve pasoa-jusDaarna ben ik overgestapt op Apfelkorn
![]()
Alleen is het nooit zo een goed idee om in je eentje binnen een paar uur zeker 3/4 van zo'n fles op te drinkenLaatste keer moest mijn
mij na 3u al naar boven dragen
en de hele dag daarna ziek geweest mijn eerste en laatste kater ooit
![]()
Oeps smiley overkill![]()
![]()
![]()
![]()
Ja in een paar uurtjes dan. Met carnaval hou ik het niet echt bij maar dan ging er wel nog meer naar binnen inderdaad. Niet zo slim met mijn 50 kgquote:Op maandag 7 november 2011 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Driekwart fles? Man in mijn goede dagen zoop ik twee liter apfelkorn op een nacht
Bwahahahhahahaha!!!quote:Op maandag 7 november 2011 23:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb een poortje bestelden een drugshond
Ja vreemd genoeg had ik nooit een kater, of misschien sliep ik er gewoon steeds doorheen. Dat kan ook.quote:Op maandag 7 november 2011 23:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Passoa-jus
Dat heb ik volgens mij alleen alleen op mijn 15e gedronken
En wauw, ooit maar 1 kater gehad!! Respettac!
Loller!! hard!!quote:Op maandag 7 november 2011 23:42 schreef Stormqueen het volgende:
Goeien tip: ga geen knakworsten eten na twee liter apfelkorn.
quote:Op maandag 7 november 2011 23:42 schreef Stormqueen het volgende:
Goeien tip: ga geen knakworsten eten na twee liter apfelkorn.
Puur?quote:Op maandag 7 november 2011 23:45 schreef Lindytje het volgende:
Jongens, ik drink op een avond een liter rum!
Like a boss
Dat!quote:Op maandag 7 november 2011 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb nooit koppijn na het drinken, ik ben wel regelmatig onmeunig brak
Een literquote:Op maandag 7 november 2011 23:45 schreef Lindytje het volgende:
Jongens, ik drink op een avond een liter rum!
Like a boss
Homo.quote:Op maandag 7 november 2011 23:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, half rum, half cola light. Like, right now
En datquote:Op maandag 7 november 2011 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij zijn ook geen goede referentie
Ik loldequote:Op maandag 7 november 2011 23:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
alcohol...vond ik vroeger wel lekker maar mag nu niet meer. Zelfs niet stiekem
is nie goe niequote:Op maandag 7 november 2011 23:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Een liter, geen leugen![]()
I haz issues, you know
Ik haat dat sowieso. Ook altijd met koffie, en als je inderdaad 1x naar de wc gaat moet je blijven gaan, fijn in de kou, tijdens een carnavalsoptocht enzoquote:Op maandag 7 november 2011 23:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Weet je wat ik nog het meeste haat van alcohol? Dat ik, als ik eenmaal ben geweest, zoveel moet zeiken.Dat is serieus de reden dat ik nooit belachelijk veel drink.
Ik denk dat het door onze spekjes komt. Wij hebben meer bloedquote:Op maandag 7 november 2011 23:47 schreef Mss het volgende:
Ik heb echt nog never nooit een kater gehad. En ik zuip best veel
Dat is inderdaad irritant...quote:Op maandag 7 november 2011 23:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Weet je wat ik nog het meeste haat van alcohol? Dat ik, als ik eenmaal ben geweest, zoveel moet zeiken.Dat is serieus de reden dat ik nooit belachelijk veel drink.
Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 7 november 2011 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat het door onze spekjes komt. Wij hebben meer bloed
Ja precies, of als je 50 cent per wcbeurt moet betalen. Ik krijg al standaard een stempel van de toiletman bij het uitgaan want hij weet dat ie me nog vaak zal zien die avondquote:Op maandag 7 november 2011 23:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik haat dat sowieso. Ook altijd met koffie, en als je inderdaad 1x naar de wc gaat moet je blijven gaan, fijn in de kou, tijdens een carnavalsoptocht enzo
Die wil je niet zienquote:Op maandag 7 november 2011 23:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben nu al serieus benieuwd naar de foto's van later op de avond van de meet.
Ditoquote:Op maandag 7 november 2011 23:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Ik heb echt een extreme alcoholtolerantie
quote:Op maandag 7 november 2011 23:49 schreef Lindytje het volgende:
Zei ik een uur geleden niet dat ik ging pitten??
Ik ga altijd overal voordat we weggaan nog even plassen. Das niet zo handig als je gedronken hebt want dan begint het al vroeg die ongeinquote:Op maandag 7 november 2011 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
Tenaslip? Ik begin pas te zeiken na acht bier... Maar dan houdt het ook niet meer op. Like an elephantboss.
Dat wil je ook zo houden, geloof mij.quote:Op maandag 7 november 2011 23:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik voel me al brak na een paar uurtjes slaap en een paar drankjes.
Jaquote:Op maandag 7 november 2011 23:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Owja! Jij was er ineens weer nadat SQ had gezegd dat het 2,5 uur lopen was naar de lichtshow
We kunnen wel een klein rondje doen, van een half uur, drie kwartier eventueel!quote:Op maandag 7 november 2011 23:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja
Ik las het, en dacht:
NOESSSSSSSSS
Maar drink jij heel snel dan ofzo?quote:Op maandag 7 november 2011 23:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat wil je ook zo houden, geloof mij.
Ik word door mijn medicijnen niet meer ziek van drank... Heb serieus anderhalve krat nodig voordat ik over mijn nek ga. Vroeger had ik dat al na tien, vijftien bier ( okee, ook niet weinog) waardoor ik mezelf nu helemaal malloot kan drinken. Isniegoednie, maar ja, probeer nog maar es reasonable te zijn na tien bier
quote:Op maandag 7 november 2011 23:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja
Ik las het, en dacht:
NOESSSSSSSSS
quote:Op maandag 7 november 2011 23:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo, daar past wel een ferme neger in!
Mijn meds versterken alcohol... Ook niet altijd prettig!quote:Op maandag 7 november 2011 23:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat wil je ook zo houden, geloof mij.
Ik word door mijn medicijnen niet meer ziek van drank... Heb serieus anderhalve krat nodig voordat ik over mijn nek ga. Vroeger had ik dat al na tien, vijftien bier ( okee, ook niet weinog) waardoor ik mezelf nu helemaal malloot kan drinken. Isniegoednie, maar ja, probeer nog maar es reasonable te zijn na tien bier
[..]
Mwahquote:Op maandag 7 november 2011 23:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar drink jij heel snel dan ofzo?Want volgens mij moet je aardig doordrinken om zulke aantallen te bereiken.
Ik blijf wel bij Enyquote:Op maandag 7 november 2011 23:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We kunnen wel een klein rondje doen, van een half uur, drie kwartier eventueel!
[..]
Ik ga altijd op mijn muil als ik na zoveel drank nog op stratumseind loop, echtquote:Op maandag 7 november 2011 23:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mijn meds versterken alcohol... Ook niet altijd prettig!
Ik weet nog dat jij op je bek ging op stratum en ik dacht:Lullig!!
Maar ik had niet meer de helderheid van geest om je op te rapen ;')
Was er die avond nog wel iemand nuchter eigenlijk?quote:Op maandag 7 november 2011 23:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mijn meds versterken alcohol... Ook niet altijd prettig!
Ik weet nog dat jij op je bek ging op stratum en ik dacht:Lullig!!
Maar ik had niet meer de helderheid van geest om je op te rapen ;')
De taxichauffeurquote:Op maandag 7 november 2011 23:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Was er die avond nog wel iemand nuchter eigenlijk?
Hahahahhaha!! ik moest heel hard lachen!!quote:Op maandag 7 november 2011 23:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga altijd op mijn muil als ik na zoveel drank nog op stratumseind loop, echt
Nopequote:Op maandag 7 november 2011 23:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Was er die avond nog wel iemand nuchter eigenlijk?
Heb vrij maar moet tussen 8 en 9 mijn auto wegbrengen voor de APKquote:Op maandag 7 november 2011 23:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Trusten!
Ik duik er ook in, morgen weer school
Ohnee! Duimen! Of heb je er wel vertrouwen in? (belachelijk vroeg trouwensquote:Op maandag 7 november 2011 23:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb vrij maar moet tussen 8 en 9 mijn auto wegbrengen voor de APK
Mijn auto is 14 jaar maar awesomequote:Op maandag 7 november 2011 23:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohnee! Duimen! Of heb je er wel vertrouwen in? (belachelijk vroeg trouwens)
Atlantis en een bazenlak!!quote:Op maandag 7 november 2011 23:57 schreef Mss het volgende:
Ik ben echt een ei soms. Heb ik Color Club Holiday Splendor gekocht, is het gewoon een Atlantis dupe. Dat me dat niet eerder is opgevallen
Hij is echt prachtig, maar 2 keer dezelfde kleur is me toch wel een beetje veel van het goeiequote:Op maandag 7 november 2011 23:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Atlantis en een bazenlak!!
Heb er alleen al 2 maanden een stain op mijn duim van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Kleintje19 op 08-11-2011 03:23:11 ]
Niet doen, niet doen!quote:Op dinsdag 8 november 2011 07:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Gister om 8.15 uur begonnen, was vervolgens om 20.30 uur thuis van werk, lag om 21.15 uur in bed, nu weer richting werk...
Lekker begin van de week ook weer, ben er nu alweer klaar mee en wil weekend![]()
En oh ja, jullie hebben gister echt 5 of 6 topics vol geluld, op een werkdag, jonguh!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga niet terug lezen anders kan ik pas om 10 uur richting werk ofzo
Mijne niet !quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goedemorgen![]()
De billen-nagellak komt ook echt van "Superbooty"
En ze zijn geshipt
quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb namelijk een shipping confirmation gekregen van superbooty, maar er staat het adres bij van ene mireille uit maassluis
quote:Op dinsdag 8 november 2011 03:17 schreef Kleintje19 het volgende:
atlantis![]()
Zijn hier nog mensen (met credit card) die de bundle monster plates nog niet hebben en dan heb ik het over de nieuwere (25 stuks 21,99 dollar) én ze ook willen?
Nee hier ook creditcardloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben mn bed al uitLeren enzo.
Als je barefoot through the moss eraf haalt, ziet ie er echt vies uit op het watje.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Je hebt iemands paypal gejat.
Ja die drink zo snelquote:Op maandag 7 november 2011 23:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar drink jij heel snel dan ofzo?Want volgens mij moet je aardig doordrinken om zulke aantallen te bereiken.
quote:Op maandag 7 november 2011 23:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja
'vinden jullie erg als ik rij beetje te hard?'
Volgens mij hebben we de hele rit zitten giechelenquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:43 schreef Stormqueen het volgende:
dat jullie nog weten wat die taxichauf heeft gezegd
quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:44 schreef Stormqueen het volgende:
heb je wel een beetje kunnen slapen priem?
Ik loldequote:
Dat is voor jou beter dan een knuf dacht ik zoquote:
u haz pm!quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:00 schreef Puckzzz het volgende:
Ik schijn tegenwoordig een gilf te zijn. Ik weet niet of ik zo trots moet zijn op die titel
Ja ik weet niet wat jouw dvd speler allemaal afspeeltquote:
Maar wel met 25-jarigen achter je aanquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:00 schreef Puckzzz het volgende:
Ik schijn tegenwoordig een gilf te zijn. Ik weet niet of ik zo trots moet zijn op die titel
JA EH WACHT ES FF!quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:23 schreef Puckzzz het volgende:
Wij hebben alles op externe HD staan die aan de TV hangen
Kan ik die dan ook op de externe HD zetten zodat we de serie compleet hebben?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA EH WACHT ES FF!
Neem es die HD gewoon mee naar de meet, dan hoef ik niet alle afleveringen te branden maar dan kopieer ik ze gewoon over
WAT NU AL !!!!!quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
(die meest rechtste had ik er los bij besteld).
Ze kwamen via TNT en ik moest ervoor tekenen.
jouw buuf tekent niet?quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:34 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer.... Mag ik ze morgen pas ophalen dus![]()
en make-uppen!!!!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:34 schreef Dwyn het volgende:
Oh misschien komen die van mij ook vandaag.![]()
Maar even aankleden dan!
Mijn postbezorger laat dat niet toequote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
(die meest rechtste had ik er los bij besteld).
Ze kwamen via TNT en ik moest ervoor tekenen.
Haha. Nou ja, hier heb ik de vorige keer ook mijn MO van het postkantoor moeten halen omdat er voor getekend moest worden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij tekenen altijd voor elkaarde pakjesman weet dat
Owh okay!quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
nee, maar mijn td is zondag geshipped, duurt hier een week, op maandag geen pakketjesman, dus zal er vandaa wel zijn
Menstruatie in het algemeenquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
de tweede dag van je menstruatie, ik haat het
Dat is ook een haatdag. Met pijn en bloedgolvenquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
de tweede dag van je menstruatie, ik haat het
Precies!quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:46 schreef Loqi het volgende:
[..]
/signed
Pil doorslikken en maar 4 keer per jaar ongesteld worden
Precies dat !!!quote:
Is altijd zoquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Moeder neemt huistel en gsm niet op, straks komt ie als ze niet thuis is
Ik zit in de trein naar huisquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
briefje op de deur plakken dat ze ff door het raam moeten zwaaien omdat opa doof is
ze zijn niet LE, ze komen wel terugquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:58 schreef BGTes het volgende:
Oooo ik wil ook MO
*spijt dat ze ze niet besteld heeft*
Zodra mijn salaris binnenkomt ga ik als troost even flink hard falen!
tuuuuuuuuuurlijk doe maar zo, wel dingen van mij leechen maar ik mag er niets voor terugquote:
ze zijn nog steeds te bestellenquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze zijn niet LE, ze komen wel terug
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Melz waarom schreeuw je zo hard, mn oren doen pijn
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze zijn nog steeds te bestellen
JA JIJ KUNT OOK MO MEENEMEN ZATERDAGquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:04 schreef Mss het volgende:
Melz zou je misschien een windows CD mee willen nemen naar de meet
JAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
JA JIJ KUNT OOK MO MEENEMEN ZATERDAG
Les 1:quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie heeft er een 'aardig doen voor dummies' boek voor mij?![]()
ali illegaliquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:04 schreef Mss het volgende:
oh loooooooolleer, welja johquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:04 schreef Mss het volgende:
Home jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh loooooooolleer, welja johik ga maar een lijstje maken denk ik
- lost seizoen 2 en 3 voor puckzzz
- lakjes voor dico
- lakjes voor lindy
- windows xp home (?) cd voor mss
Deel je uit? Want dan wil ik ook wel lakjesquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
- lakjes voor dico
- lakjes voor lindy
je hebt toch altijd een grote tas bij jequote:Op dinsdag 8 november 2011 11:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
- lakjes voor dico
- lakjes voor lindy
Oh... ja... die zijn klote, zulke scheurtjesquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:12 schreef Joysa het volgende:
Er zit een scheurtje in mn wijsvingernagel, precies waar het roze overgaat in wit, normaal scheur ik dat af maar dit gaat pijn doen
Uhhuquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh... ja... die zijn klote, zulke scheurtjes
Die wil je vast wel even helpenquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
UhhuEn ik heb geen repareer materiaal, maar
's tante is bezig in de salon, dadelijk eens lief aankijken
Je vinger afhakken denk ikquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze er mee wil doen dan
Juh morgen pas hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, succes met verpesten dan maar
En hoeveel zeeppompen heb je nu?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:15 schreef Mss het volgende:
Kut, ik laat mijn zeeppomp vallen. Hij is nu een beetje kepoet
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:15 schreef Mss het volgende:
Kut, ik laat mijn zeeppomp vallen. Hij is nu een beetje kepoet
OEH allemaal bloed danquote:
pehehequote:Op dinsdag 8 november 2011 11:08 schreef Mss het volgende:
Ik wil ook even hyperen omdat ik vanavond naar Triggerfinger ga
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan. In 1 dag kun je veel leren hoor.
De randen zijn ingescheurd en als ik er in knijp zal hij wel in stukken breken en dan zit alles onder het bloedquote:
Maar scherpe randjes!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, kijk eens aan!! Winst, zeg ik je
Ben ik niet zo goed in. Concentratiegebrek enzo. Plus al mn artikelen staan op de computer.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan. In 1 dag kun je veel leren hoor.
Zeur dan niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:18 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ben ik niet zo goed in. Concentratiegebrek enzo. Plus al mn artikelen staan op de computer.
Maar ehm, ik denk meestal dat ik het ga verkloten, en meestal valt het wel mee, dus dan weten jullie dat alvast
Hoelang nog wachten?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:19 schreef Loqi het volgende:
vond de krabpaal ook leuk
![]()
nog zo lang wachten op kitties(sorry ik zal ophouden met erover zeuren
maar tis zo moeilijk!)
precieze datum dat ze hier komen hebben we nog niet (we gaan zondag weer knuffelen dus dan spreken we dat af denk ik), maar nog een week of 5 ongeveerquote:
Wegvijlen met het andere deelquote:
Pfoeh langquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:21 schreef Loqi het volgende:
[..]
precieze datum dat ze hier komen hebben we nog niet (we gaan zondag weer knuffelen dus dan spreken we dat af denk ik), maar nog een week of 5 ongeveer
Langquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:21 schreef Loqi het volgende:
[..]
precieze datum dat ze hier komen hebben we nog niet (we gaan zondag weer knuffelen dus dan spreken we dat af denk ik), maar nog een week of 5 ongeveer
Mjah, zonde.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wegvijlen met het andere deel
Nee, maar serieus, dat is wel een beetje kak
Hoe lang nog?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:19 schreef Loqi het volgende:
vond de krabpaal ook leuk
![]()
nog zo lang wachten op kitties(sorry ik zal ophouden met erover zeuren
maar tis zo moeilijk!)
quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:21 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik hoorde gister dat de zanger ziek op bed lag... Maar kennelijk is hij weer beter!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:08 schreef Mss het volgende:
Ik wil ook even hyperen omdat ik vanavond naar Triggerfinger ga
Er zijn vorige week wat concerten geannuleerd ja, maar gisteren is ook gewoon doorgegaan dus vanavond ookquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:24 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik hoorde gister dat de zanger ziek op bed lag... Maar kennelijk is hij weer beter!
Jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:25 schreef Loqi het volgende:
[..]
tis nog vroeg, dan mag dat![]()
ist bij jullie ook zo mooi zonnig?
Neequote:Op dinsdag 8 november 2011 11:25 schreef Loqi het volgende:
[..]
Doe maar niet inderdaadquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:27 schreef Mss het volgende:
Ik durf niet te douchen, bang dat de MO lakken dan komen
Niet echt... zonnetje doet zijn best, maar teveel sluierbewolkingquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:25 schreef Loqi het volgende:
[..]
Is maar 1 manier om dat zeker te wetenquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:17 schreef Mss het volgende:
[..]
De randen zijn ingescheurd en als ik er in knijp zal hij wel in stukken breken en dan zit alles onder het bloed
quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:27 schreef Mss het volgende:
ik heb een dikke trui aanquote:
dat heb ik ook wel eens jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:27 schreef Mss het volgende:
Nu lijkt het net of ik niet gefaald hebquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
https://docs.google.com/s(...)rb0tORmRteHREV2hVc2c
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
En datquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nu lijkt het net of ik niet gefaald heb
Jij hebt ook helemaal geen gegevens doorgegevenquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nu lijkt het net of ik niet gefaald heb
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij hebt ook helemaal geen gegevens doorgegeven![]()
Ergo jij hebt niet gefaald![]()
*even boodschappen doen*
Dat dusquote:
we hebben de miranniedoos!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Deel je uit? Want dan wil ik ook wel lakjes
al die eisenquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:25 schreef Puckzzz het volgende:
Melz, wel NL subs he? We hebben de amerikaanse versie maar is toch wat lastig te volgen met al die accenten
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:38 schreef PriemGirl het volgende:
Ej hou eens op over die meet hier; nonde vloek tier schreeuw
jonge ik heb dit rechtstreeks uit Word geplakt, op m'n scherm stond er nog wel opmaakquote:
Bwhehehehehequote:Op dinsdag 8 november 2011 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge ik heb dit rechtstreeks uit Word geplakt, op m'n scherm stond er nog wel opmaak
NOESquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:43 schreef Dwyn het volgende:
Crap ik moet ineens weg. Ik ga mijn MO missen.
Jawel, maar niet als ie aangetekend is. Misschien komt ze vanavond nog een keer. Doet ze ook weleens.quote:
Dat is wel heel lief van de postmevrouwquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:44 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Jawel, maar niet als ie aangetekend is. Misschien komt ze vanavond nog een keer. Doet ze ook weleens.
Ja he. Ze is echt superaardig ook.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is wel heel lief van de postmevrouw
Die van mij ookquote:
yes sirquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:25 schreef Puckzzz het volgende:
Melz, wel NL subs he? We hebben de amerikaanse versie maar is toch wat lastig te volgen met al die accenten
beter dan met een elastiek aan je deurknop bindenquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die van mij ook
Nou ja, gewoon de postbode. Die is ook wel eens 's avonds langs gekomen omdat een lakje niet door de brievenbus paste
Zekerquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beter dan met een elastiek aan je deurknop binden
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:38 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en Skjoe, nog iets:
Wil je dat ik wat eerder kom om wat dingetjes mee te helpen? Ik kan ook mee boodschappen sjouwen als je dat wilt..? Let me know!
Oh, ik PMde alquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Liev!
Maar ik denk dat ik Albert laat komen
En ik rommel liever ff met bb samen aan - dat werkt uit ervaring het efficientst. Maar wel lief aangeboden
Doe je voorzichtig? Dat je niet valt ofzoquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:56 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga zo maar eens proberen alleen te douchen, hopelijk maak ikl er geen waterballet van
quote:Tessa says:
08/11/2011 at 11:17
Wel niet zo lief voor jullie medeblogger, Mascha (beautygloss) heeft het woord Panporn bedacht :p
Op livelivegorgeousquote:Lin Reply:
November 8th, 2011 at 11:56
Dat heeft ze echt niet bedacht hoor :’)
Oh thanks, ik was net vermaak aan het zoekenquote:
Anytimequote:Op dinsdag 8 november 2011 12:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh thanks, ik was net vermaak aan het zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
lelijke woorden in de spoilerDat is het zeker ja!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brrrr...Don't come closer, I might hurt you
Als er maar 'waar' in staat!quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:05 schreef Mss het volgende:
Mag ik een suggestie doen voor een Triggerfinger TT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |