kan je terugbrengen na openen??????quote:Op maandag 7 november 2011 23:29 schreef Geestig het volgende:
IK hebt hm ok, doe goed werk,, heb ook openchemaakt,, sat flitsen honologramplaatje in verteldten se mij
denk wel, is heel eerluk bedrijf,,, goeie servis,quote:Op maandag 7 november 2011 23:30 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
kan je terugbrengen na openen??????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
Hij claimde heel handig niet dat het zou werken, maar dat het resultaten boekt. En dat allemaal zonder de term placebo effect te gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja best knap, wat je zegt inderdaad. Het werkt niet maar het boekt resultaten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:18 schreef zovty het volgende:
Toch wel handig hoe die man bleef claimen dat het niet om de werking gaat, maar dat het werkt.
[..]
Hij claimde heel handig niet dat het zou werken, maar dat het resultaten boekt. En dat allemaal zonder de term placebo effect te gebruiken.
samen worden wij rijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik heb de led lampjes en holograms
Mijn bloed zit eruit als geldrolletjesquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:38 schreef jogy het volgende:
Ik heb net 5 minuten gebeld en last van bloedverklontering en een verhoogte celvibratie.
Ja, dat weer welquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:39 schreef jogy het volgende:
Ik ga denk ik maar bij triodos werken die geven in ieder geval iets om hun werknemers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |