DAT MAG HIER GA NIET HUILIE DOENquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij.Waarom flikker je niet gewoon een eind op, wij hebben geen zin in je twitterberichten en je caps lock posts.
Wie zegt dat dat hier mag?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:51 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
DAT MAG HIER GA NIET HUILIE DOEN
Yvonne heeft een dagboektopic geopend voor je brainfarts, ga ze daar maar lekker plaatsen, niet hier.quote:
NIET HEB IK ZELF GEOPENDquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Yvonne heeft een dagboektopic geopend voor je brainfarts, ga ze daar maar lekker plaatsen, niet hier.
Oké, maar het mocht van Yvonne, gebruik het dan ook doos.quote:
GA NIET HATEN!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, maar het mocht van Yvonne, gebruik het dan ook doos.
quote:Diluted Normalized EPS
Diluted Normalized EPS represents Normalized Income Available to Common adjusted for Dilution Adjustment divided by Diluted Weighted Average Shares.
Wat is je adres?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat, drommel, accountant, kom eens hier en leg tante monkyyy dit eens uit
Ik google wel wat harder.quote:
Wel wat duidelijker nu.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:19 schreef Drommeldaris het volgende:
http://www.investopedia.com/terms/d/dilutedeps.asp#axzz1d7ipxjAq
Misschien dat je hier wat aan hebt
Verwaterde genormaliseerde winst per aandeel vertegenwoordigt Genormaliseerde inkomsten beschikbaar voor gewone aangepast voor verwateringsaanpassing gedeeld door het gewogen gemiddelde aandelen.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wil je het nu mij proberen uit te leggen? Ik ben eigenlijk wel een beetje benieuwd
Monkyyy kap eens met pokeren, we hebben je nodigquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En weet je nu ook wat het inhoudt? Ben ook wel nieuwsgierig
okequote:Op dinsdag 8 november 2011 15:48 schreef speedking het volgende:
[..]
als ik straks TT heb laat ik je zien hoe t moet
lol. Ik had jouw post niet eens gezienquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Monkyyy kap eens met pokeren, we hebben je nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |