Ty dat je zegt.quote:Op zondag 13 november 2011 17:04 schreef Cpt. het volgende:
Die loopt al. Een tijdje, de coach van Metalurg is een paar weken geleden weg gestemt door de spelersgroep en jij wordt van de week officieel gepresenteerd.
Moet je niet aan mij vragen.quote:Op zondag 13 november 2011 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wanneer is die wedstrijd Shaktar tegen Dynamo nou?
14 mei 2011.quote:Op zondag 13 november 2011 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wanneer is die wedstrijd Shaktar tegen Dynamo nou?
Ik wel, FM spelen.quote:Op maandag 14 november 2011 21:02 schreef PunkAap het volgende:
Kunnen we een gesprekje houden? Niks te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:06 schreef Haarbal19 het volgende:
[..]
Ik wel, FM spelen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, alletwee.quote:Op maandag 14 november 2011 21:06 schreef PunkAap het volgende:
Wanneer zijn 't doelpunten van de week of zijn die er niet?
(Of van de maand.)
FM 11.quote:
Shakhtar Donetsk.quote:
Deze duurt nog even, en wie weet blijf ik nog een seizoen bij Shakhtar.quote:
Ja, dat is waar, problemen mee Johan?quote:Op maandag 14 november 2011 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
PunkAap, dit is geen Slowchat, dit is serious business.
Wij zijn allemaal professionele coaches, ik stoom mijn team elke week weer klaar om te winnen van betere tegenstanders, en dan wil jij over koetjes en kalfjes praten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wereldvoetballer van het jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Europese aanvaller van het jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Europese middenvelder van het jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Europese verdediger van het jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Europese keeper van het jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oekraïns speler van het jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oekraïns aanvaller van het jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oekraïns keeper van het jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buitenlandse speler van het jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 21:28 schreef Haarbal19 het volgende:
Zo hier komen even een paar eretitels.
Gouden BalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wereldvoetballer van het jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Europese aanvaller van het jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Europese middenvelder van het jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Europese verdediger van het jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Europese keeper van het jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oekraïns speler van het jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oekraïns aanvaller van het jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oekraïns keeper van het jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buitenlandse speler van het jaarVan der SarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar kijk, Messi durft alleen te voetballen bij Barça zet hem bij ManU en hij zal falen.quote:Op maandag 14 november 2011 21:36 schreef Haarbal19 het volgende:
[..]
[..]
Jezelf quoten
Messi is een goede speler, maar het word een beetje eentonig nu.
(Ik ben geen gast met C.Ronaldo oogkleppen.)
C.Ronaldo durft bij ManU en Sporting te voetballen en dat zijn ook topclubs en hij faalde niet.![]()
Messi zal toch nooit naar een andere club gaan. In een interview las ik dat hij tot zijn pensioen bij Barça wil blijven voetballen. En trouwens, in zijn contract staat een clausule dat ie pas weg mag als een club een kwart miljard euro betaald, zal dus niet gebeuren.quote:Op maandag 14 november 2011 21:40 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Maar kijk, Messi durft alleen te voetballen bij Barça zet hem bij ManU en hij zal falen.
(Ik ben geen gast met C.Ronaldo oogkleppen.)
C.Ronaldo durft bij ManU en Sporting te voetballen en dat zijn ook topclubs en hij faalde niet.![]()
![]()
Dit topic is verpest.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: