Wat bedoel je met spelling?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet nog dat ik Botafogo was, wat een toptrainer ben ik toch
Alleen ben ik de spelling vergeten
Ja, even snel terug naar Brazilie en dan weer Deutschland...quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou, dan had ik het de eerste keer wel goed
Maar zo'n dubbele job kan ik makkelijk aan, zaterdag Hoffenheim, zondag Botafogo, easy.
Je kan even goed je Assistent in Brazilië laten en jouzelf in Duitsland of andersom.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:08 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ja, even snel terug naar Brazilie en dan weer Deutschland...
Nee, ik bedoel met FIFA 11.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:37 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Je kan even goed je Assistent in Brazilië laten en jouzelf in Duitsland of andersom.
PS: het liefst Santos zijn.
Oh ja, en de beste wensen voor iedereen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:10 schreef Zenit- het volgende:
Volgende stop: Brazilië!
Teams:
Atl. Goiania
Florianopolis
Atl. Mineiro - rajknier
Paranaense
Botafogo - JV
Nordeste
Corinthians - Cara
Cruzeiro - Chatman.
Flamingo - Masterboy
Fluminense - Cpt.
Campinas
Goiania - Littlerabbit
Gremio - koenie95
Palmeiras - larry91
Porto Alegre - tochweerhenk
Prudente - Zenit-
Salvador - ajacied4lf
Santos - Afhaalchinees
Sao Paulo - Grielen
Vasco da Gama - OmniRocket
Daar houd ik je aan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Inwoners van Brazilië, fans van Botafogo, ik beloof jullie: het kampioenschap!
Mocht ik niet kampioen worden mogen jullie mij met pek en veren de stad uit jagen!
Als het goed is komen vanavond dan de uitslagen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, ik heb nu wel lang genoeg getraind.
Derde.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil dat seizoen in Oekraïne snel wegspelen, dat was niet zo best.
Met Volyn maar derde worden ipv kampioen was erg vervelend.
Ongeveer dan.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Speel nou mee! Denk toch eens aan mijn reputatie als toptrainer!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |