En dat seizoen spelen we nu.quote:Op zondag 18 december 2011 16:49 schreef PunkAap het volgende:
[..]
maar in 10/11 speelde hij nog in HSV...

Nah, ik heb waarschijnlijk morgen een PSP een weekje te leen, even kijken of de kwaliteit goed is en dan aanschaffen. Dus dan verandert het spel weer in FIFA spel #6.quote:Op zondag 18 december 2011 17:04 schreef PunkAap het volgende:
Als je wil kunnen wij fifa 12 of FM 12 organiseren.

quote:Op zondag 18 december 2011 17:08 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Nah, ik heb waarschijnlijk morgen een PSP een weekje te leen, even kijken of de kwaliteit goed is en dan aanschaffen. Dus dan verandert het spel weer in FIFA spel #6.

Pauli? of speelt het spel zich af in de toekomst omdat je trainerscarriere doorgaat?. Hoe dan ook ik word Fc volkswagen, Wolfsburg dus.quote:Op zondag 18 december 2011 15:03 schreef Zenit- het volgende:
Nou, dan doen we de Bundesliga.
Beschikbare teams:
1. FC Köln
Borussia Dortmund - Zenit-
Bayern München - PunkAap
Eintracht Frankfurt
SC Freiburg
Hannover 96
1899 Hoffenheim - johannes_vermeer
HSV
1. FC Kaiserslautern
Bayer 04 Leverkusen
FSV Mainz
Borussia Mönchengladbach
1. FC Nürnberg
Schalke 04 - tochweerhenk
St. Pauli
VfB Stuttgart
Werder Bremen
VfL Wolfsburg

Ja inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2011 17:09 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Dat scherm op jou PSP was echt verkloot.

Het speelt zich af in het seizoen 2010-11, toen was St. Pauli nog niet gedegradeerd.quote:Op zondag 18 december 2011 18:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pauli? of speelt het spel zich af in de toekomst omdat je trainerscarriere doorgaat?. Hoe dan ook ik word Fc volkswagen, Wolfsburg dus.

Verstandige keuze met Dzeko en Grafite.quote:Op zondag 18 december 2011 18:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pauli? of speelt het spel zich af in de toekomst omdat je trainerscarriere doorgaat?. Hoe dan ook ik word Fc volkswagen, Wolfsburg dus.

quote:Op zondag 18 december 2011 18:29 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Verstandige keuze met Dzeko en Grafite.
Dzeko zit hier al bij Man City.quote:

Ohja.quote:Op zondag 18 december 2011 18:38 schreef Zenit- het volgende:
[..]
[..]
Dzeko zit hier al bij Man City.

quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |