SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Ok, top. Nog versiertips voor me?quote:Op maandag 7 november 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moest gisteren leren. Ik heb nu alles afgerond en begin volgende week gewoon aan het nieuwe kwartaal.
Nou, veel succes dan voor morgen.quote:Op maandag 7 november 2011 20:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Denk dat je het verward met die van mij, ik heb ze alle 3 nog waar morgen zeer mogelijk de lastigste. Ga zo maar weer eens aan het werk, met een beetje geluk kan ik nog slapen vanavond, eerst maar eens verder met "Rush" Luisteren voor ik aan het werk ga ^^.
quote:Op maandag 7 november 2011 20:51 schreef Cactus1 het volgende:
Je hebt verschillende vormen:
Hoi![]()
Hoi![]()
Hoi![]()
Hoi![]()
Hoi![]()
Hoi![]()
Hoi![]()
Hoi![]()
Hoi![]()
Hoi![]()
Hoi![]()
Hoi
Ik versier nooit.quote:Op maandag 7 november 2011 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, top. Nog versiertips voor me?
Die hoort niet in het rijtje thuis. Jij bent het type dat links gaat als de rest rechts gaat? Gewoon om recalcitrant te zijn?quote:
Maar je hebt regelmatig seks. Dat betekent dat je knap bent, toch?quote:
Of een vrouw die gewoon niet dik isquote:Op maandag 7 november 2011 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je hebt regelmatig seks. Dat betekent dat je knap bent, toch?
Is dat niet het zelfde dan?quote:Op maandag 7 november 2011 20:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nooit? Versieren vind ik best leuk. Maar ik zie versieren dan ook als flirten.
Nee, niet echt.quote:Op maandag 7 november 2011 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je hebt regelmatig seks. Dat betekent dat je knap bent, toch?
Ja, dat wel.quote:Op maandag 7 november 2011 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of een vrouw die gewoon niet dik is
Je zou het zo kunnen uitleggen ja. Maar aan de reacties na mij te zien zou ik zeggen dat ik gewoon een nieuwe trend zet.quote:Op maandag 7 november 2011 20:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die hoort niet in het rijtje thuis. Jij bent het type dat links gaat als de rest rechts gaat? Gewoon om recalcitrant te zijn?
Ik flirt wel, maar dat is pas nadat een man eerst op mij afstapt of iets.quote:Op maandag 7 november 2011 20:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nooit? Versieren vind ik best leuk. Maar ik zie versieren dan ook als flirten.
Die vlieger gaat niet altijd op hoor, of denk je dat zij veel sex heeft?quote:Op maandag 7 november 2011 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Of een vrouw die gewoon niet dik is
Misschien dat iemand op het perron al aanspreken daarom een beter idee is; dan kun je het wellicht al een beetje sturen dat je naast haar komt te zittenquote:Op maandag 7 november 2011 20:55 schreef Keyos het volgende:
Waar veel mensen zich in vergissen is dat je niet alleen mensen kan versieren wanneer je in een pub bent of iets dergelijks, je ken ook zomaar iemand in de trein tegenkomen waar je een praatje mee kan maken waar het misschien wel eens kan klikken. Bedoel, in een pub, hoeveel kans is het dat er materiaal voor je bij zit? Die kans is écht niet zoveel groter dan in de trein, al benader je niet zomaar in de trein natuurlijk, beetje geluk hebben dat je ernaast komt te zitten en het zoveelste anti-NS rijmpje opnoemen.
Sjit, gaat die vlieger ook al niet op!quote:Op maandag 7 november 2011 20:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die vlieger gaat niet altijd op hoor, of denk je dat zij veel sex heeft?
[ afbeelding ]
Hahaha, spot de vrouw met de zwakke blaas, en ze zal als een blok voor je vallenquote:Op maandag 7 november 2011 20:56 schreef formerjellybean het volgende:
In de toekomst kan je ook het meisje versieren door haar je pieszak in de ns te geven
Ja, enorm harde en wilde seks.quote:Op maandag 7 november 2011 20:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die vlieger gaat niet altijd op hoor, of denk je dat zij veel sex heeft?
[ afbeelding ]
Groeit ie daar een beetje van?quote:Op maandag 7 november 2011 20:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Je zou het zo kunnen uitleggen ja. Maar aan de reacties na mij te zien zou ik zeggen dat ik gewoon een nieuwe trend zet.
Echt? Hmm, ik ben er zelf ook wel actief in. Anders moet ik het altijd doen met de types die ik niet wilquote:Op maandag 7 november 2011 20:56 schreef Myraela het volgende:
Ik flirt wel, maar dat is pas nadat een man eerst op mij afstapt of iets.
Zou je denken he, maar neuh valt tegen eerlijk gezegd.quote:
Bovendien. Stilte-coupé not good.quote:Op maandag 7 november 2011 20:57 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Misschien dat iemand op het perron al aanspreken daarom een beter idee is; dan kun je het wellicht al een beetje sturen dat je naast haar komt te zitten. Weer een goede reden om op tijd te komen!
Cool story broquote:Op maandag 7 november 2011 20:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Niets meer. Ik heb hem niet voor niets uitgetrokken.
Tofquote:Op maandag 7 november 2011 21:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sportkleding. Kom net vd tennisbaan
Zit ook veel relaxter als ie in slaaptoestand is toch?quote:Op maandag 7 november 2011 21:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Zou je denken he, maar neuh valt tegen eerlijk gezegd.
Wanneer worden vrouwen nou eens zo geëmancipeerd dat het niet in 90% van de gevallen de mannen moeten zijn die erop af stappen, maakt het leven voor mij in ieder geval een stuk makkelijker.quote:Op maandag 7 november 2011 20:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Echt? Hmm, ik ben er zelf ook wel actief in. Anders moet ik het altijd doen met de types die ik niet wilIk heb liever zelf een beetje keus.
Slaaptoestand? Ik doe alleen aan stand-by.quote:Op maandag 7 november 2011 21:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zit ook veel relaxter als ie in slaaptoestand is toch?
Kijk, dat horen (Sinji en ik) graag.quote:Op maandag 7 november 2011 21:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sportkleding. Kom net vd tennisbaan
Tja, zo is het nog met alles. Ze zijn geëmancipeerd, maar dan wel zo dat ze niet de lasten hebben maar wel de lusten.quote:Op maandag 7 november 2011 21:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wanneer worden vrouwen nou eens zo geëmancipeerd dat het niet in 90% van de gevallen de mannen moeten zijn die erop af stappen, maakt het leven voor mij in ieder geval een stuk makkelijker.
Nou, ik moet zeggen dat ik laatst nog een zeer aangenaam gesprek had met een meid. Het begon dat ze mij om een peuk vroeg (niet netjes aangezien peuken niet goedkoop zijn, maarja een mooie dame die zegt dat ze haar peuken kwijt was geraakt, waarheid of niet geef je er één), uiteindelijk monde dat in een gesprek uit tot de eindhalte aangezien we blijkbaar op dezelfde sportclub hebben gezeten. Jammer genoeg had ze een vriend en zou het op de lange termijn niet mijn type geweest zijn, maar het kán wel.quote:Op maandag 7 november 2011 21:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bovendien. Stilte-coupé not good.
[..]
Cool story bro
Het gaat goed met me. Mijn tropische vis eet nu ook weer goed gelukkig, mijn dag kan niet meer stuk.
Ja, vooral de lustenquote:Op maandag 7 november 2011 21:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tja, zo is het nog met alles. Ze zijn geëmancipeerd, maar dan wel zo dat ze niet de lasten hebben maar wel de lusten.
Vanochtend andere sportkleding aan ivm met mijn werk en gister ook sportkleding aan ivm hardlopen. Dus ik draag het wel vakerquote:Op maandag 7 november 2011 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kijk, dat horen (Sinji en ik) graag.
Ik geef ze daar geen ongelijk in eigenlijkquote:Op maandag 7 november 2011 21:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tja, zo is het nog met alles. Ze zijn geëmancipeerd, maar dan wel zo dat ze niet de lasten hebben maar wel de lusten.
Dat kost wel stroomquote:Op maandag 7 november 2011 21:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Slaaptoestand? Ik doe alleen aan stand-by.
Ik biets ook soms peuken als ik uitga, maar iedereen vindt altijd dat ik raar rook dus dat doe ik maar niet meerquote:Op maandag 7 november 2011 21:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat ik laatst nog een zeer aangenaam gesprek had met een meid. Het begon dat ze mij om een peuk vroeg (niet netjes aangezien peuken niet goedkoop zijn, maarja een mooie dame die zegt dat ze haar peuken kwijt was geraakt, waarheid of niet geef je er één), uiteindelijk monde dat in een gesprek uit tot de eindhalte aangezien we blijkbaar op dezelfde sportclub hebben gezeten. Jammer genoeg had ze een vriend en zou het op de lange termijn niet mijn type geweest zijn, maar het kán wel.
Waarom staan er geen foto's van jou in je fobo?quote:Op maandag 7 november 2011 21:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vanochtend andere sportkleding aan ivm met mijn werk en gister ook sportkleding aan ivm hardlopen. Dus ik draag het wel vakerSoms draag ik ook een heel echt zwempak als ik baantjes ga trekken
En soms zo'n strak wielrenbroekje als ik mijn racefiets uit de berging trek. Dus de kans is vrij groot dat ik in sportkleding ben, want thuis zit een joggingsbroek en cappuchontrui ook het lekkerste
Wordt 't niet tijd met je oorspronkelijke account te posten?quote:Op maandag 7 november 2011 21:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik biets ook soms peuken als ik uitga, maar iedereen vindt altijd dat ik raar rook dus dat doe ik maar niet meer
Ja wie niet? Jammer dat wij dan weer aan de verkeerde kant staan op dit punt haha.quote:Op maandag 7 november 2011 21:05 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik geef ze daar geen ongelijk in eigenlijk.
Yep, die vrouwen weten niet wat ze missenquote:Op maandag 7 november 2011 21:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja wie niet? Jammer dat wij dan weer aan de verkeerde kant staan op dit punt haha.
Maar dit heb ik inderdaad al eerder aangegeven. Versieren kan altijd en overal.quote:Op maandag 7 november 2011 21:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat ik laatst nog een zeer aangenaam gesprek had met een meid. Het begon dat ze mij om een peuk vroeg (niet netjes aangezien peuken niet goedkoop zijn, maarja een mooie dame die zegt dat ze haar peuken kwijt was geraakt, waarheid of niet geef je er één), uiteindelijk monde dat in een gesprek uit tot de eindhalte aangezien we blijkbaar op dezelfde sportclub hebben gezeten. Jammer genoeg had ze een vriend en zou het op de lange termijn niet mijn type geweest zijn, maar het kán wel.
Omdat ik bijzonder wil zijn om mijn innerlijkquote:Op maandag 7 november 2011 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom staan er geen foto's van jou in je fobo?
Hahaha, vroegah was roken juist stoerquote:Op maandag 7 november 2011 21:06 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik biets ook soms peuken als ik uitga, maar iedereen vindt altijd dat ik raar rook dus dat doe ik maar niet meer
Nee hoorquote:Op maandag 7 november 2011 21:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja wie niet? Jammer dat wij dan weer aan de verkeerde kant staan op dit punt haha.
Meiden die roken als een ketter is voor mij een dikke afknapper. Zo nu en dan een peukje/joint no problem, maar van die sjek en 1 pak per dag paffersquote:Op maandag 7 november 2011 21:07 schreef Myraela het volgende:
Oh, uitgaan en roken.Echt, als roker heb je veel sneller contact met elkaar.
Zolang het maar aangestoken is met een Zippoquote:Op maandag 7 november 2011 21:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hahaha, vroegah was roken juist stoer
Voor mij niet.quote:Op maandag 7 november 2011 21:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Meiden die roken als een ketter is voor mij een dikke afknapper. Zo nu en dan een peukje/joint no problem, maar van die sjek en 1 pak per dag paffers
Nee, dan is het eerste trekje met een benzine smaak/lucht. Die dingen stinkenquote:Op maandag 7 november 2011 21:09 schreef Keyos het volgende:
Zolang het maar aangestoken is met een Zippo.
Ook niet als die stem in één keer 4 octaven lager klinkt en ze hoest als een oude trekker uit 1903?quote:
Ik rook alleen bij het uitgaan een paar sigaretjes, soms een joint. Normaal gesproken rook ik echt amper, heel soms op school na een grote presentatie of iets, maar zodra ik alcohol drink heb ik er gewoon zin in.quote:Op maandag 7 november 2011 21:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Meiden die roken als een ketter is voor mij een dikke afknapper. Zo nu en dan een peukje/joint no problem, maar van die sjek en 1 pak per dag paffers
Dan zijn ze sowieso al te oud voor mequote:Op maandag 7 november 2011 21:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ook niet als die stem in één keer 4 octaven lager klinkt en ze hoest als een oude trekker uit 1903?
Hehe. Dan moet ik maar online meer van je te weten komen of we elkaar liggen en dan daten en dan kusjes geven en dan batsen en dan samenwonen en poezen nemen en dan trouwen.quote:Op maandag 7 november 2011 21:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat ik bijzonder wil zijn om mijn innerlijk/kots modus
Maar de lijven die sommigen hebben....uh huh!!!!quote:Op maandag 7 november 2011 21:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Asbak-adem als je intiem bent, not sexy
Je zult je verbazen hoe jong ze tegenwoordig zijnquote:Op maandag 7 november 2011 21:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan zijn ze sowieso al te oud voor me
Klopt hoor, dat merk ik zeker op school, je gaat met een clubje tussen de lessen en voor de les even buiten roken, dan heb je veel meer contact met die personen dan met de meeste anderen , ben vrijwel altijd het meest bevriend geweest met de lui waar we altijd buiten stonden te paffen, tis geen coincidence. Met uitgaan is het helemaal heerlijk, alleen zo vervelend dat je dan altijd door die rot menigte moet naar de rookruimte of uitgang en het is helemaal vervelend dat het in alle concertzalen het verboden is, dan moet je het altijd opofferen als je vooraan wilt gaan staan.quote:Op maandag 7 november 2011 21:07 schreef Myraela het volgende:
Oh, uitgaan en roken.Echt, als roker heb je veel sneller contact met elkaar.
Soms moet je kijken naar de lange termijn.quote:Op maandag 7 november 2011 21:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan zijn ze sowieso al te oud voor me
Heeft te maken met het feit dat je in een chillmodus bent tijdens de interactie met die mensen. Heel logisch dat er sneller connectie ontstaat.quote:Op maandag 7 november 2011 21:12 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt hoor, dat merk ik zeker op school, je gaat met een clubje tussen de lessen en voor de les even buiten roken, dan heb je veel meer contact met die personen dan met de meeste anderen , ben vrijwel altijd het meest bevriend geweest met de lui waar we altijd buiten stonden te paffen, tis geen coincidence. Met uitgaan is het helemaal heerlijk, alleen zo vervelend dat je dan altijd door die rot menigte moet naar de rookruimte of uitgang en het is helemaal vervelend dat het in alle concertzalen het verboden is, dan moet je het altijd opofferen als je vooraan wilt gaan staan.
Waarom skatje?quote:
Het leven is goed en hoe gaat het met jou?quote:
Voor jou altijd.quote:Op maandag 7 november 2011 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn duim doet pijn. Ik ben blijkbaar slecht met zwaar gereedschap.
Wie wil mijn duim beterschap wensen?
Die katten nemen we ipv kinderen? Lijkt me een goed plan, die kun je gewoon verzuipen met een touw en steen om hun nek als je ze niet meer wilquote:Op maandag 7 november 2011 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hehe. Dan moet ik maar online meer van je te weten komen of we elkaar liggen en dan daten en dan kusjes geven en dan batsen en dan samenwonen en poezen nemen en dan trouwen.
Moet je zeker zijn, ik zou écht wel willen kappen, maar in deze studieperiode is het psychologisch niet te doen om te stoppen, teveel momenten dat ik ernaar grijp. Heb altijd gezegd dat ik na de studie ga stoppen, maar als ik een stressvolle baan zou gaan krijgen gaat dat hem niet worden natuurlijk.quote:Op maandag 7 november 2011 21:12 schreef Bartholomeus het volgende:
Nog nooit een peuk aangeraakt and proud of it
Mijn geheugen begint nu al steken te laten.quote:
Ik denk dat ik op mijn 26ste gewoon erg ongelukkig van een stoep afval, dan kan ik maar beter genieten tot die tijd.quote:Op maandag 7 november 2011 21:13 schreef rhubarbje het volgende:
wie is de kutkloon?
Roken was wel heel handig inderdaad met contact maken
maar ja dan ga je misschien wel op je 62 dood aan longkanker...
dat was het me toch niet waard
quote:Op maandag 7 november 2011 21:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die katten nemen we ipv kinderen? Lijkt me een goed plan, die kun je gewoon verzuipen met een touw en steen om hun nek als je ze niet meer wil
Die negatieve gedachte geeft niet heloef, straks ben je het vergetenquote:Op maandag 7 november 2011 21:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn geheugen begint nu al steken te laten.
En ik ben nog niet eens fatsoenlijk begonnen met leven.
Heerlijkquote:Op maandag 7 november 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
Het leven is goed en hoe gaat het met jou?
Ik rook al een jaar of 4 niet meer geloof ik? En toch had ik deze tentamen periode weer zoiets van aargh geef me een peuk hahaquote:Op maandag 7 november 2011 21:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Moet je zeker zijn, ik zou écht wel willen kappen, maar in deze studieperiode is het psychologisch niet te doen om te stoppen, teveel momenten dat ik ernaar grijp. Heb altijd gezegd dat ik na de studie ga stoppen, maar als ik een stressvolle baan zou gaan krijgen gaat dat hem niet worden natuurlijk.
Met jou kan ik pratenquote:Op maandag 7 november 2011 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou eerder kinderen verdrinken dan katten. Wie vermoord er nou poesjes?
Dat is een pak van mijn hart. Anders had ik je moeten dumpen en daar ben ik niet goed in.quote:Op maandag 7 november 2011 21:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Met jou kan ik pratenHet was een test
Tentamenweken zijn dodelijk wat roken betreft, zoals eerder aangegeven rook ik nu bijna 3x meer dan normaal omdat die stress dan op de één of andere manier wegzakt. Kan begrijpen dat het nu zeeeeer aantrekkelijk is om ernaar te grijpen maar na 4 jaar kappen moet dat volhouden wel lukken.quote:Op maandag 7 november 2011 21:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik rook al een jaar of 4 niet meer geloof ik? En toch had ik deze tentamen periode weer zoiets van aargh geef me een peuk haha
Er is niks mis met een beetje plannen natuurlijk, zolang je je maar niet blijft verschuilen achter dingen
Oh sorry, wat zei je?quote:Op maandag 7 november 2011 21:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja en vervolgens negeerde hij mij
Ik vond je ook al heel evilquote:Op maandag 7 november 2011 21:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Met jou kan ik pratenHet was een test
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Hoe kun je me dumpen als we niks hebben? Probeer eens. Ben benieuwd wat voor een effect het heeftquote:Op maandag 7 november 2011 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat is een pak van mijn hart. Anders had ik je moeten dumpen en daar ben ik niet goed in.
quote:Op maandag 7 november 2011 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik vond je ook al heel evil
Dus je vindt het geen probleem dat ik kinderen wil verdrinken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weer een test.quote:Op maandag 7 november 2011 21:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe kun je me dumpen als we niks hebben? Probeer eens. Ben benieuwd wat voor een effect het heeft
Ik weet het niet.quote:
Omdat we al getrouwd waren en poesjes hadden. Dan moet ik je toch dumpen?quote:Op maandag 7 november 2011 21:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe kun je me dumpen als we niks hebben? Probeer eens. Ben benieuwd wat voor een effect het heeft
E-dumping is doodsoorzaak nr1 onder fok!verslaafden, onderschat het nietquote:Op maandag 7 november 2011 21:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan maar eens gaan stoppen met mijn studie en een E-dump behandelingskliniek beginnen , kan misschien een big business worden.quote:Op maandag 7 november 2011 21:22 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
E-dumping is doodsoorzaak nr1 onder fok!verslaafden, onderschat het niet
Jawelquote:Op maandag 7 november 2011 21:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus je vindt het geen probleem dat ik kinderen wil verdrinken?
quote:Op maandag 7 november 2011 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat we al getrouwd waren en poesjes hadden. Dan moet ik je toch dumpen?
Jij denkt dat je het hele rijtje kon afwerken in 11 minuten? Volgens mij stond je nog bij stap 0.quote:Op maandag 7 november 2011 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hehe. Dan moet ik maar online meer van je te weten komen of we elkaar liggen en dan daten en dan kusjes geven en dan batsen en dan samenwonen en poezen nemen en dan trouwen.
Waar houd je van? Dan kan ik wel wat vertellen.quote:
Er komen dagelijks genoeg Fokverslaafden bij. Zo blijft het een beetje in balans. Overbevolking is nergens goed.quote:Op maandag 7 november 2011 21:22 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Oh ja hoor! Ik ben heel braaf geweestquote:Op maandag 7 november 2011 21:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Tentamenweken zijn dodelijk wat roken betreft, zoals eerder aangegeven rook ik nu bijna 3x meer dan normaal omdat die stress dan op de één of andere manier wegzakt. Kan begrijpen dat het nu zeeeeer aantrekkelijk is om ernaar te grijpen maar na 4 jaar kappen moet dat volhouden wel lukken.
De nieuwe facebook! Op z'n minst.quote:Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan maar eens gaan stoppen met mijn studie en een E-dump behandelingskliniek beginnen , kan misschien een big business worden.
Als businessmodel is een socialevaardigheidstraining gevolgd door een presentatietraing met tot slot een versiertraining best een goed idee.quote:Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan maar eens gaan stoppen met mijn studie en een E-dump behandelingskliniek beginnen , kan misschien een big business worden.
Ik ben 1 keer online gedumpt, dat was wel leuk.quote:Op maandag 7 november 2011 21:22 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Nou ga er even vanuit dat ik van jou hou, wat kan je dan over jou vertellen?quote:Op maandag 7 november 2011 21:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waar houd je van? Dan kan ik wel wat vertellen.
quote:Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Jij denkt dat je het hele rijtje kon afwerken in 11 minuten? Volgens mij stond je nog bij stap 0.
Hadden jullie ook online gezoend en sex gehad?quote:Op maandag 7 november 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
Ik ben 1 keer online gedumpt, dat was wel leuk.
Oke.quote:Op maandag 7 november 2011 21:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou ga er even vanuit dat ik van jou hou, wat kan je dan over jou vertellen?
Nee dat niet.quote:Op maandag 7 november 2011 21:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hadden jullie ook online gezoend en sex gehad?
Neuken? Ik lijk nog best op een 15-jarigequote:Op maandag 7 november 2011 21:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Oke.
Naam: Martijn
leeftijd tussen de 40 en 50.
Hobby's: filmen en fotografie
Houd van: 16-
Overig: Bezigheden met eigen vereniging onder andere.
Scherrrpquote:Op maandag 7 november 2011 21:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oke.
Ik moet even nadenken, maar het is een goede.quote:Op maandag 7 november 2011 21:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oke.
Oh, chatroullette?quote:Op maandag 7 november 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Maar ik werd gedumpt nadat ik mijn cam had aangezet.
Okay, laten we het erop houden dat die vrij pijnlijk geweest moest zijnquote:Op maandag 7 november 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Had ze al wel foto's van je gezien? Maar werd je nou gedumpt of afgewezen, want daar zit wel een verschil in.quote:Op maandag 7 november 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
Nee dat niet.
Ik moest 3 keer lezen voor het kwartje vielquote:Op maandag 7 november 2011 21:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oke.
Trek je mij nog wel regelmatig af met je worstenvingertjes?quote:Op maandag 7 november 2011 21:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Neuken? Ik lijk nog best op een 15-jarige
Afknappen op beelden kan prima, zelfs al is er op mentaal gebied een hele fijne klikquote:Op maandag 7 november 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Nee dat niet.quote:
Ik zal je weer eens ergens inplannen, druk enzo tegenwoordigquote:Op maandag 7 november 2011 21:32 schreef heloef het volgende:
Trek je mij nog wel regelmatig af met je worstenvingertjes?
Is goed! Dan wordt dat ons geheimpje. Heb je er verder wat op tegen dat eventueel opnames gemaakt worden?quote:Op maandag 7 november 2011 21:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Neuken? Ik lijk nog best op een 15-jarige
Vergeet je hem niet op die geheime FTP server te zetten? Zijn weer wat knaken te verdienen.quote:Op maandag 7 november 2011 21:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Is goed! Dan wordt dat ons geheimpje. Heb je er verder wat op tegen dat eventueel opnames gemaakt worden?
Als je een balkje voor mijn ogen doet of een blur voor mijn gezicht dan kan ik er prima mee leven. Mag ik wel een artiestennaam dan?quote:Op maandag 7 november 2011 21:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Is goed! Dan wordt dat ons geheimpje. Heb je er verder wat op tegen dat eventueel opnames gemaakt worden?
Maak je daar maar geen zorgen om. Jij krijgt de preview in ieder geval wel gratis.quote:Op maandag 7 november 2011 21:34 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vergeet je hem niet op die geheime FTP server te zetten? Zijn weer wat knaken te verdienen.
Oke! Ach ja als je niets verteld aan jouw ouders mag je van mij een eigen naam verzinnen voor jezelf. Gaan we daarna nog even een ijsje halen.quote:Op maandag 7 november 2011 21:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je een balkje voor mijn ogen doet of een blur voor mijn gezicht dan kan ik er prima mee leven. Mag ik wel een artiestennaam dan?
Ik vertel niks aan ze. Ze vertellen mij ook nooit wat zij doenquote:Op maandag 7 november 2011 21:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Oke! Ach ja als je niets verteld aan jouw ouders mag je van mij een eigen naam verzinnen voor jezelf. Gaan we daarna nog even een ijsje halen.
2 keer?quote:Op maandag 7 november 2011 21:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vertel niks aan ze. Ze vertellen mij ook nooit wat zij doen![]()
Ik hou eigenlijk meer van warm
Een happy meal doet ook wel eens wonderen, krijg je een appel en een speeltje er gratis bij!quote:Op maandag 7 november 2011 21:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Samen douchen dan maarquote:Op maandag 7 november 2011 21:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze had fotos gezien.quote:Op maandag 7 november 2011 21:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Had ze al wel foto's van je gezien? Maar werd je nou gedumpt of afgewezen, want daar zit wel een verschil in.
Dank je wel.quote:Op maandag 7 november 2011 21:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zal je weer eens ergens inplannen, druk enzo tegenwoordig
lullig voor je maar dat is niet gedumpt natuurlijkquote:Op maandag 7 november 2011 21:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze had fotos gezien.
Maar ze vond me na dat webcam moment dik en lelijk.
Altijd fijn die bevestiging.
Ik hoop niet dat je netjes gebleven bent na dat moment?quote:Op maandag 7 november 2011 21:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze had fotos gezien.
Wat 2x?quote:
Ik bedoelde eigenlijk iets warms in de vorm van een gahaktstaaf ofzoquote:Op maandag 7 november 2011 21:40 schreef Keyos het volgende:
Een happy meal doet ook wel eens wonderen, krijg je een appel en een speeltje er gratis bij!
Moet ik eerst een andere douchekop kopen, want nu is het een te zielige straal zelfs voor 1 persquote:
Zei ze letterlijk dat ze je dik en lelijk vond of is dat weer je eigen invulling en was je gewoon haar type niet? Ik zie zo vaak foto's van mannen die echt verre van lelijk zijn en toch mijn type niet zijn.quote:Op maandag 7 november 2011 21:41 schreef heloef het volgende:
Ze had fotos gezien.
Moet toch iets terug doen, nu ik te laks ben om taarten te leren bakkenquote:
Inderdaad, het is tenslotte internet.quote:Op maandag 7 november 2011 21:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je netjes gebleven bent na dat moment?
Het kon mij niet zoveel boeien hoor.quote:Op maandag 7 november 2011 21:45 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je netjes gebleven bent na dat moment?
Krijg zo'n vermoeden dat we het over hetzelfde 'warms' hadden.quote:Op maandag 7 november 2011 21:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat 2x?
[..]
Ik bedoelde eigenlijk iets warms in de vorm van een gahaktstaaf ofzo
[..]
Moet ik eerst een andere douchekop kopen, want nu is het een te zielige straal zelfs voor 1 pers
[..]
Zei ze letterlijk dat ze je dik en lelijk vond of is dat weer je eigen invulling en was je gewoon haar type niet? Ik zie zo vaak foto's van mannen die echt verre van lelijk zijn en toch mijn type niet zijn.
[..]
Moet toch iets terug doen, nu ik te laks ben om taarten te leren bakken
Niks fout aan iets dat lekker is toch? Of krijg je daar tegenwoordig ook al kanker vanquote:Op maandag 7 november 2011 21:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Krijg zo'n vermoeden dat we het over hetzelfde 'warms' hadden.Vandaar dat foute..
De context...quote:Op maandag 7 november 2011 21:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niks fout aan iets dat lekker is toch? Of krijg je daar tegenwoordig ook al kanker van
Het ging over e-dumping.quote:Op maandag 7 november 2011 21:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lullig voor je maar dat is niet gedumpt natuurlijk
gedumpt is na een 'relatie'
Maar natuurlijk wel heel rot
Ik vind mezelf dik, niet lelijk.quote:Op maandag 7 november 2011 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oef, dat is kut Heloef.
Vind je jezelf ook dik? Want sommige mensen hebben onredelijke eisen.
Letterlijke woorden.quote:Op maandag 7 november 2011 21:46 schreef Cactus1 het volgende:
Zei ze letterlijk dat ze je dik en lelijk vond of is dat weer je eigen invulling en was je gewoon haar type niet? Ik zie zo vaak foto's van mannen die echt verre van lelijk zijn en toch mijn type niet zijn.
Dan is ze een eerlijke, tactloze kuthoer. Daar mis je sowieso niks aan. Het is trouwens e-afwijzingquote:
Uiteraard niet. Nog een verzoekje, zou je ervoor openstaan om te huilen tegen het einde van onze 'afspraak'. Dit in verband met authenticiteit, verzoekjes etc. etc.quote:Op maandag 7 november 2011 21:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Van de context krijg je ook geen kanker. Ga je nou opgeven?
Het is haar goed recht om hem af te wijzen uiteraard, maar om het met die woorden te zeggen vind ik asociaal , dat kan écht op een andere manier.quote:Op maandag 7 november 2011 21:52 schreef mrk.n het volgende:
Waarom is ze een kuthoer? Ze zegt tenminste nog waar het op staat. Ze zou pas een kuthoer zijn wanneer ze hem aan 't lijntje zou houden.
Precies, het is wel een camhoer maar goed.quote:Op maandag 7 november 2011 21:52 schreef mrk.n het volgende:
Waarom is ze een kuthoer? Ze zegt tenminste nog waar het op staat. Ze zou pas een kuthoer zijn wanneer ze hem aan 't lijntje zou houden.
Ja, of niet en dat ze vroeg of hij ook even langskwam die middag omdat ze nog maar 4 klanten afspraakjes had die middag.quote:Op maandag 7 november 2011 21:52 schreef mrk.n het volgende:
copyto_Bartholomeusquote:
Slaap lekker.quote:
Je bedoelt nog steeds die van de internetchatsessie?quote:Op maandag 7 november 2011 22:01 schreef heloef het volgende:
Okee mijn mannelijkheid is zo juist de grond in gestampt door de liefde van mijn leven.
Wat nu te doen?
Het is wel vreemd om het op zo'n manier te doen. Blijkbaar vindt ze dat leuk.quote:Op maandag 7 november 2011 21:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het is haar goed recht om hem af te wijzen uiteraard, maar om het met die woorden te zeggen vind ik asociaal , dat kan écht op een andere manier.
Nee Myra zei dat ik nooit dominant kon zijn en dat ik maar op mijn knieetjes moest zitten.quote:Op maandag 7 november 2011 22:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je doelt nog steeds die van de internetchatsessie?
Sub Sleepmodequote:Op maandag 7 november 2011 21:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
copyto_Bartholomeus
C:\\house_files\bedroom\bed
En wat zei je? Moet je godverdomme is opletten kutwijf, wil je dominantie dan laat ik dominantie zien! En nu jij op je knietjes!quote:Op maandag 7 november 2011 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee Myra zei dat ik nooit dominant kon zijn en dat ik maar op mijn knieetjes moest zitten.
Ik heb er een weekje moeite mee gehad daarna ging het prima hoor.quote:Op maandag 7 november 2011 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oef, been there, done that.
Ik kan wel zeggen: even treuren en weer opstaan. Of: je kent haar amper. Maar daar heb je niks aan.
Ah, weer zo iemand die het verschil niet snapt tussen eerlijk zijn en afkraken.quote:Op maandag 7 november 2011 21:52 schreef mrk.n het volgende:
Is dat lang geleden? En was ze jong?quote:Op maandag 7 november 2011 22:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb er een weekje moeite mee gehad daarna ging het prima hoor.
Neehoor. Het is niet netjes maar dan weet je ook meteen hoe het zit.quote:Op maandag 7 november 2011 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah, weer zo iemand die het verschil niet snapt tussen eerlijk zijn en afkraken.
Een jaar geleden en ja ze was jongen.quote:Op maandag 7 november 2011 22:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Is dat lang geleden? En was ze jong?
Ik heb dat soort dingen ook wel eens in real life gezegd tegen meiden tot mijn grote teleurstelling. Nu zou ik dat nooit meer doen.
Niet zomaar iemand, dit is mrk hoorquote:Op maandag 7 november 2011 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo spijt man, je was toch eerlijkquote:Op maandag 7 november 2011 22:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik heb dat soort dingen ook wel eens in real life gezegd tegen meiden tot mijn grote teleurstelling. Nu zou ik dat nooit meer doen.
Voor die mensen is dat hetzelfde...quote:Op maandag 7 november 2011 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het binnenkort moet gaan doen (netjes), meid vind mij leuk, haar interesses liggen mij wel maar ze is vreselijk dik, daar ga ik dus écht niet aan beginnen.quote:Op maandag 7 november 2011 22:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En hoe ga je dat netjes verpakken dan?quote:Op maandag 7 november 2011 22:08 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het binnenkort moet gaan doen (netjes), meid vind mij leuk, haar interesses liggen mij wel maar ze is vreselijk dik, daar ga ik dus écht niet aan beginnen.
Goede vraag, denk gewoon dat ik op een nette manier zeg dat ik gewoon niet op haar val, ben je klaar lijkt mij.quote:Op maandag 7 november 2011 22:09 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En hoe ga je dat netjes verpakken dan?
Je bent mijn type niet.quote:Op maandag 7 november 2011 22:09 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vind je wel aardig, maar niet op die manierquote:Op maandag 7 november 2011 22:09 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, en waarom zit je nog niet klaar.quote:Op maandag 7 november 2011 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee Myra zei dat ik nooit dominant kon zijn en dat ik maar op mijn knieetjes moest zitten.
Ik vind onze vriendschap te waardevol om op het spel te zetten.quote:Op maandag 7 november 2011 22:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik vind je wel aardig, maar niet op die manier
Guten abend!quote:
IK voel gewoon niet hetzelfde als dat jij voor mij voelt. Het moet wel van twee kanten komen. Als ik op mijn 40 nog niemand heb kies ik jou, en ik weet dat je dan nog wel single bent.quote:Op maandag 7 november 2011 22:10 schreef Keyos het volgende:
[..]
Goede vraag, denk gewoon dat ik op een nette manier zeg dat ik gewoon niet op haar val, ben je klaar lijkt mij.
Fat girls need love tooquote:Op maandag 7 november 2011 22:12 schreef Keyos het volgende:
[..]
Guten abend!
Maar ik heb de afgelopen jaren toch wel enkele mensen afgewezen, ik val gewoon als een blok voor een bepaald type vrouw dus ik wacht gewoon standvastig tot ik verliefd ben op de ander in plaats van alleenomgekeerd, dat zou zonde voor mijn en haar tijd zijn om ja te knikken omdat ik dan kan zeggen dat ik een vriendin heb en seks ga krijgen, dan heb ik er liever geen.
Hahaha, die is wel hardquote:Op maandag 7 november 2011 22:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
IK voel gewoon niet hetzelfde als dat jij voor mij voelt. Het moet wel van twee kanten komen. Als ik op mijn 40 nog niemand heb kies ik jou, en ik weet dat je dan nog wel singel bent.
Ja, ligt maar net een de persoon in kwestie.quote:Op maandag 7 november 2011 22:10 schreef Keyos het volgende:
[..]
Goede vraag, denk gewoon dat ik op een nette manier zeg dat ik gewoon niet op haar val, ben je klaar lijkt mij.
Ja Myra, Sorry Myra, Ik zit al op mijn knieen Myra.quote:Op maandag 7 november 2011 22:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, en waarom zit je nog niet klaar.
Goedzo jongetje, goedzo.quote:Op maandag 7 november 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja Myra, Sorry Myra, Ik zit al op mijn knieen Myra.
Ja, het is niet anders. Ondanks dat ik niet succesvol ben met vrouwen ga ik mijzelf niet ineens laag in de markt zetten, ben niet de meest onaantrekkelijk, heb een zeer vlotte babbel, heb brains en doe een goede opleiding, ik ga dan écht niet zwichten voor de eerste en de beste. Ben zelf zeer slank dus dan vind ik een vetklep écht niet staan.quote:Op maandag 7 november 2011 22:14 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, ligt maar net een de persoon in kwestie.
Wel naar voor haar.
Hoop voor je dat je beseft dat dit alleen maar een grotere reden is om te laten zien wat zij nu mist.quote:Op maandag 7 november 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja Myra, Sorry Myra, Ik zit al op mijn knieen Myra.
Wie weet wat voor een 30 cm er uit de kinder suprise komt.quote:Op maandag 7 november 2011 22:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je beseft dat dit alleen maar een grotere reden is om te laten zien wat zij nu mist.
Tenzij je van een dikke vrouw houdt, anders moet je het gewoon niet doen. Trouwens, wat is dik in jouw ogen? Echt zo'n olifant of gewoon 'n beetje curvy?quote:Op maandag 7 november 2011 22:16 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ja, het is niet anders. Ondanks dat ik niet succesvol ben met vrouwen ga ik mijzelf niet ineens laag in de markt zetten, ben niet de meest onaantrekkelijk, heb een zeer vlotte babbel, heb brains en doe een goede opleiding, ik ga dan écht niet zwichten voor de eerste en de beste. Ben zelf zeer slank dus dan vind ik een vetklep écht niet staan.
Ik weet niet of ik op commando kan huilen, maar als je me nou even flink pijn doet, dan moet dat vast goedkomen. Of is dat een probleem voor jou?quote:Op maandag 7 november 2011 21:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Uiteraard niet. Nog een verzoekje, zou je ervoor openstaan om te huilen tegen het einde van onze 'afspraak'. Dit in verband met authenticiteit, verzoekjes etc. etc.
Hahaha! En dan er mee slaan, wat nou niet dominant.quote:Op maandag 7 november 2011 22:17 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wie weet wat voor een 30 cm er uit de kinder suprise komt.
Ze heeft toch ook een kut? Dat maakt haar dan dus een ook een kuthoer.quote:Op maandag 7 november 2011 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies, het is wel een camhoer maar goed.
Zelf mee gewekt? Nee.quote:Op maandag 7 november 2011 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij wel eens met een zweep "gewerkt"?
Geen probleem voor mij, ik heb ten slotte een reputatie en die dien ik hoog te houden.quote:Op maandag 7 november 2011 22:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik op commando kan huilen, maar als je me nou even flink pijn doet, dan moet dat vast goedkomen. Of is dat een probleem voor jou?
Dat is helemaal afhankelijk van hoe het bij iemand staat, als iemand langer is mag die ook wat meer hebben, maar ik vind zelf slanke vrouwen het meest aantrekkelijk dus ik denk dat ik iemand sneller dik vind dan de meeste mensen dat zouden vinden. "Mollig" vind ik al onaantrekkelijk.quote:Op maandag 7 november 2011 22:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Tenzij je van een dikke vrouw houdt, anders moet je het gewoon niet doen. Trouwens, wat is dik in jouw ogen? Echt zo'n olifant of gewoon 'n beetje curvy?
Je impliceerde dat je ermee was bewerkt.quote:Op maandag 7 november 2011 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik er niet zelf mee heb gewerkt.
Heb jij er wel eens mee gewerkt dan?quote:Op maandag 7 november 2011 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je impliceerde dat je ermee was bewerkt.![]()
Daarom vroeg ik hoe je dat beviel.
Dat "jongetje" is wel enorm libido verlagend.quote:
Oh, dat wel ja. Verschild per zweep. Die smalle zweepjes zijn enorm stekend, minder tof. Terwijl de brede echt als een klap voelen, wat dan weer beter is.quote:Op maandag 7 november 2011 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je impliceerde dat je ermee was bewerkt.![]()
Daarom vroeg ik hoe je dat beviel.
Mag ik ook eigen intiatief tonen of wordt dat niet gewaardeerd?quote:Op maandag 7 november 2011 22:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Geen probleem voor mij, ik heb ten slotte een reputatie en die dien ik hoog te houden.
quote:Op maandag 7 november 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat wel ja. Verschild per zweep. Die smalle zweepjes zijn enorm stekend, minder tof. Terwijl de brede echt als een klap voelen, wat dan weer beter is.
Jawel. Ik had een hele kast vol van dat spul. Ik had er kennelijk een soort talent voor.quote:Op maandag 7 november 2011 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb jij er wel eens mee gewerkt dan?
Ken je ook diegene met veel kleine acrylachtige touwtjes?quote:Op maandag 7 november 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat wel ja. Verschild per zweep. Die smalle zweepjes zijn enorm stekend, minder tof. Terwijl de brede echt als een klap voelen, wat dan weer beter is.
Heeft je vriendin die ook meegenomen of liggen ze nog in de kast?quote:Op maandag 7 november 2011 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel. Ik had een hele kast vol van dat spul. Ik had er kennelijk een soort talent voor.
[..]
Ken je ook diegene met veel kleine acrylachtige touwtjes?
Nee. Zou je die aanraden?quote:Op maandag 7 november 2011 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jawel. Ik had een hele kast vol van dat spul. Ik had er kennelijk een soort talent voor.
Bedoel je met klein, kort of dun? Maar nee, volgens mij ken ik die niet.quote:Op maandag 7 november 2011 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Alles meegenomen. Best jammer, maar ik acht de kans vrij klein dat ik nu iemand tegen kom die dat fijn vindt.quote:Op maandag 7 november 2011 22:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heeft je vriendin die ook meegenomen of liggen ze nog in de kast?
Het is meer voor de beginners. Het is zachter en je kunt er meer mee plagen. Echt pijn kun je er niet mee doen.quote:
Lange dunne slierten.quote:Op maandag 7 november 2011 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bedoel je met klein, kort of dun? Maar nee, volgens mij ken ik die niet.
Werkt dat zo dat als je ergens een kast vol van hebt dat je dan talent erbij cadeau krijgt? Dan ga ik ook maar gauw eens een aantal snowboards sparenquote:Op maandag 7 november 2011 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze heeft het echt uitgemaakt om die foto's of was er meer? Ja, je komt nog niet depri over.quote:Op maandag 7 november 2011 22:31 schreef mrk.n het volgende:
Ik ben trouwens vrijgezel. Sinds vanmiddag. Voor de tweede keer gedumpt. Ik kom best opgewekt over, of niet?
Nu alweer?quote:Op maandag 7 november 2011 22:31 schreef mrk.n het volgende:
Ik ben trouwens vrijgezel. Sinds vanmiddag. Voor de tweede keer gedumpt. Ik kom best opgewekt over, of niet?
Hoe voelt het?quote:Op maandag 7 november 2011 22:31 schreef mrk.n het volgende:
Jammer, zeker na al de schattige dingen die je in de DM over haar zei.quote:Op maandag 7 november 2011 22:31 schreef mrk.n het volgende:
Nee, een meisje wilde het eens proberen. Ze vond dat ik er goed in was. Later bij vriendin daar verder mee geexperimenteerd.quote:Op maandag 7 november 2011 22:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Werkt dat zo dat als je ergens een kast vol van hebt dat je dan talent erbij cadeau krijgt? Dan ga ik ook maar gauw eens een aantal snowboards sparen
Nu vooral zo houden. Zij weet toch niet wat ze wil.quote:Op maandag 7 november 2011 22:31 schreef mrk.n het volgende:
Zo hoor je dat te verwerken.quote:Op maandag 7 november 2011 22:34 schreef mrk.n het volgende:
Ja, omdat zij zegt dat ik niet trouw kan blijven. Prima ook. Ik ben wel depressief trouwens.![]()
Dat betekent dat ik vanaf donderdag veel ga zuipen en in vreemde bedden ga wakker worden. Ook boek ik morgen samen met een paar vrienden een ticket naar Londen om daar oud en nieuw te vieren.
Ik ben dan in een soort van gehucht met vrienden die zich allemaal klem gaan zuipen terwijl ik nuchter blijf maar me wel enorm ga misdragenquote:
't was een kwestie van tijd, de basis zat al niet goed.quote:Op maandag 7 november 2011 22:31 schreef mrk.n het volgende:
Kusje er op danquote:Op maandag 7 november 2011 22:35 schreef mrk.n het volgende:
Ik ben zeer aangedaan. Jullie zien mijn hoofd alleen niet.
Als ik namens mijn vereniging mag spreken: Ja dit wordt uiteraard gewaardeerd. Aangemoedigd zelfs. Het wordt tijd dat de mensen in Nederland snappen dat dit volstrekt normaal is, zodat ik niet meer op FOK hoef te ronselen.quote:Op maandag 7 november 2011 22:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mag ik ook eigen intiatief tonen of wordt dat niet gewaardeerd?
Ik heb toch wel alleen sex met jou hè anders gaat de deal niet doorquote:Op maandag 7 november 2011 22:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Als ik namens mijn vereniging mag spreken: Ja dit wordt uiteraard gewaardeerd. Aangemoedigd zelfs. Het wordt tijd dat de mensen in Nederland snappen dat dit volstrekt normaal is, zodat ik niet meer op FOK hoef te ronselen.
Ik vlak bij de Tower Bridge. Hoop niet dat dat te dichtbij is.quote:Op maandag 7 november 2011 22:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Waar en wanneer? Ik ben midden in het grooote centrum.
Ben ik ook wel een beetje ja. Mijn baas heeft me vandaag naar huis gestuurd, zegt genoeg toch. Maar ja, dit is niet de eerste keer dat ze weer zo'n beslissing neemt en straks ineens wel weer wil.quote:
Ja klopt, en is waar ook. Dat zijn de besten. Het gaat net wat TE makkelijk...quote:Op maandag 7 november 2011 22:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb toch wel alleen sex met jou hè anders gaat de deal niet door
Daarbij heb je niks geronseld. Ik heb mezelf aangeboden.
Dan komen jullie weer bij elkaar, moet je weer opbiechten dat je 15 wijven in de tussentijd hebt geneukt, gaat zij weer zeiken. Vriendinnen over de zeik en dan is het denk zo rond oud& nieuw voor de 3e keer uitquote:Op maandag 7 november 2011 22:41 schreef mrk.n het volgende:
Ben ik ook wel een beetje ja. Mijn baas heeft me vandaag naar huis gestuurd, zegt genoeg toch. Maar ja, dit is niet de eerste keer dat ze weer zo'n beslissing neemt en straks ineens wel weer wil.
Maar ze blijft die issues toch wel hebben, daar schiet jij niets mee op.quote:Op maandag 7 november 2011 22:41 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ben ik ook wel een beetje ja. Mijn baas heeft me vandaag naar huis gestuurd, zegt genoeg toch. Maar ja, dit is niet de eerste keer dat ze weer zo'n beslissing neemt en straks ineens wel weer wil.
Ik ben dan ook niet heel strak meer, hihiquote:Op maandag 7 november 2011 22:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ja klopt, en is waar ook. Dat zijn de besten. Het gaat net wat TE makkelijk...
quote:Op maandag 7 november 2011 22:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet heel strak meer, hihi
Nu al niet meer... Daar doet de gemiddelde Martijn het juist voor...quote:Op maandag 7 november 2011 22:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet heel strak meer, hihi
Ik heb geen hotdog, maar een spleetje, gekkie. Hihiquote:Op maandag 7 november 2011 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Throwing your hotdog down the hallway ftw
Maar jij bent een speciale Martijn toch?quote:Op maandag 7 november 2011 22:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Nu al niet meer... Daar doet de gemiddelde Martijn het juist voor...
Nou, ik ga maar eens mijn lidmaatschap opzeggen, dit kan écht niet hé.quote:Op maandag 7 november 2011 22:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nu al niet meer... Daar doet de gemiddelde Martijn het juist voor...
Err volgens mij snap je niet wat hij bedoelde.quote:Op maandag 7 november 2011 22:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb geen hotdog, maar een spleetje, gekkie. Hihi
Klopt ja, Robert is net wat minder.quote:Op maandag 7 november 2011 22:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar jij bent een speciale Martijn toch?
Volgens mij vond ik het leuk om zijn hele quote uit zijn verband te rukkenquote:Op maandag 7 november 2011 22:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Err volgens mij snap je niet wat hij bedoelde.
Nee, het is no-fap-november.quote:Op maandag 7 november 2011 22:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Volgens mij vond ik het leuk om zijn hele quote uit zijn verband te rukkenik zei rukken, hihi
Negatief weer. Ik heb wel hoop. Je weet niet hoe het tussen ons is als we samen zijn.quote:Op maandag 7 november 2011 22:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan komen jullie weer bij elkaar, moet je weer opbiechten dat je 15 wijven in de tussentijd hebt geneukt, gaat zij weer zeiken. Vriendinnen over de zeik en dan is het denk zo rond oud& nieuw voor de 3e keer uitDo you get my point? Laat het hierbij. Voor eens en altijd. Jullie zijn gewoon geen match made in heaven.
Die blijft ze niet hebben als ze d'r aan werkt.quote:Op maandag 7 november 2011 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ze blijft die issues toch wel hebben, daar schiet jij niets mee op.
Hoe weet jij nou hoe de basis precies was. Het ging verder juist perfect en we passen echt bij elkaar.quote:Op maandag 7 november 2011 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
't was een kwestie van tijd, de basis zat al niet goed.
Kan niet om de foto's alleen zijn.
Ik doe het.quote:
Precies, Keyos heeft er problemen mee. Wij geven advies enz enz.quote:
Het is zo fantastisch tussen jullie dat ze je voor de 2e keer gedumpt heeftquote:Op maandag 7 november 2011 22:50 schreef mrk.n het volgende:
Negatief weer. Ik heb wel hoop. Je weet niet hoe het tussen ons is als we samen zijn.
Doe je dat normaal meerdere keren dan?quote:Op maandag 7 november 2011 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh dan kan ik niet meepraten![]()
Ik heb vandaag nog maar één keer gesopt
Ik heb me wel eens afgetrokken op jouw foto's grgrquote:
Een keer of drie, vier, vijf per dagquote:Op maandag 7 november 2011 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe je dat normaal meerdere keren dan?
Dude..quote:Op maandag 7 november 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb me wel eens afgetrokken op jouw foto's grgr
Gemiddeld dus...quote:Op maandag 7 november 2011 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een keer of drie, vier, vijf per dag
Haha, je haakt er op een perfect moment in ook :quote:Op maandag 7 november 2011 22:53 schreef HappyGirl91 het volgende:
Dus deze maand wordt er niet gerukt, als ik het goed heb begrepen?
Je maakt een grapje. toch? toch? toch?quote:Op maandag 7 november 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb me wel eens afgetrokken op jouw foto's grgr
Als het voor mij een keer neuk November is neem ik no-fap november in overweging.quote:
Geen idee. Ik hebook al 5 van de 7 dagen gefaald.quote:Op maandag 7 november 2011 22:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh ik vinger er hier rustig op los. Wat nu?
Waarom ben je niet iets ouder en single?quote:Op maandag 7 november 2011 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je weet toch hoe ik over je denk.quote:Op maandag 7 november 2011 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je maakt een grapje. toch? toch? toch?
Jawel. Maar minder dan anders.quote:Op maandag 7 november 2011 22:53 schreef HappyGirl91 het volgende:
Dus deze maand wordt er niet gerukt, als ik het goed heb begrepen?
Maar stel nou dat je iemand leert kennen dalijk, dan krijg je spetterende sex dankzij no fap november.quote:Op maandag 7 november 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Als het voor mij een keer neuk November is neem ik no-fap november in overweging.
Ja, gemiddeldquote:
Het spijt mequote:Op maandag 7 november 2011 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom ben je niet iets ouder en single?
Moet ik je dat vertellen dan?quote:
en je hebt nog wel 50tb aan porno gedownloadquote:Op maandag 7 november 2011 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben verliefd. Kan ook dat het simpelweg niet wederzijds is. Denk ik. Nu. Dat het gewoon een smoes is om van mij af te zijn, ofzo.quote:Op maandag 7 november 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
Ik geloof best dat je echt verliefd was trouwens hoor, maar ik geloof niet in telkens dumpen en weer terug bij elkaar komen. Zeker niet zo snel.
Of hele korte.quote:Op maandag 7 november 2011 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar stel nou dat je iemand leert kennen dalijk, dan krijg je spetterende sex dankzij no fap november.
quote:Op maandag 7 november 2011 22:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Haha, je haakt er op een perfect moment in ook :.
Hele korte is ook seks.quote:
Indeed, je hebt altijd nog de bonus round.quote:Op maandag 7 november 2011 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je het daarna gewoon nog een paar keer doen, uiteindelijk gaat het wel langer duren
Misschien moet ik jou maar als template nemen. De fantasy fairs aflopen is al weer een tijdje geleden, maar daar ben ik wel de leukste meiden tegengekomen.quote:
No sop.quote:Op maandag 7 november 2011 22:58 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]Ik weet het!
Ik zocht trouwens nog naar een reactie van jou, pasgeleden maar kon hem niet vinden
Weet ook niet meer waar het over ging - wel iets met studie wss
Ff mijn vriend sms'en dat er niet gefapt wordt deze maandik vertoef nu al een paar dagen in mijn ouderlijk huis en zie hem vrijdag pas weer.
No-fap, niet no-flop of no-flep (of wat de vrouwelijke variant op fappen ook mag zijn)
Blasphemy!quote:Op maandag 7 november 2011 22:52 schreef formerjellybean het volgende:
Mpj jullie relatie lijkt een beetje op Ross/Rachel. Oefen alvast het zinnetje we we're on a break
Telt nog steeds als sex. En er zijn plenty manieren om daarvoor te compenseren. Believe me.quote:
Ditquote:Op maandag 7 november 2011 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar stel nou dat je iemand leert kennen dalijk, dan krijg je spetterende sex dankzij no fap november.
Eens 2 weken niet klaargekomen door schraalheid. Maar daarna....alles zat onder.quote:Op maandag 7 november 2011 23:00 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ditdan gaat toch het dak eraf, of niet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |